Αύξηση 10,4% σημείωσε το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές το α΄ τρίμηνο του 2018 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2017, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ.
Συνολικά, 4 στα 10 άτομα (40,2) ηλικίας 16 – 74 ετών που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο, έστω και μία φορά, έκαναν, κατά το α΄ τρίμηνο του 2018, κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου, για προσωπική χρήση.
Σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές το 2018 παρουσιάζεται αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές, με την μεγαλύτερη στα Νησιά Αιγαίου και την Κρήτη κατά 18,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ.
Το 85,6% των καταναλωτών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές επέλεξε να κάνειη λεκτρονικές αγορές από εγχώριε ςεπιχειρήσεις. Το 34,9% έκανε ηλεκτρονικές αγορές από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης καιτο 18,9% από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι δε γνωρίζουν τη χώρα προέλευσης των πωλητών ανέρχεται στο 4,3%
Το 47,1% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών που το Α ́ τρίμηνο του 2018 πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές μέσω του διαδικτύου έκανε 1 έως 2 αγορές / παραγγελίες ειδών και το 29,4% 3έως 5 αγορές / παραγγελίες.
Αναφορικά με την αξία των προϊόντων ήτων υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν ήαγοράστηκαν μέσω διαδικτύου το Α’τρίμηνο 2018:
- 5 στους 10 (54,4%) πλήρωσανσυνολικά αντίτιμο έως 99 ευρώγια τα προϊόντα ή τις υπηρεσίεςπου αγόρασαν / παρήγγειλαν,
- 4 στους 10 (35,6%) από 100 έως499 ευρώ και
- 1 στους 10 (9,1%) από 500 ευρώκαι άνω