ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Επενδύσεις ύψους €12 εκατ. για το 2019

Published

on

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενισχύει αποφασιστικά την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα, ανακοινώνοντας ότι το συνολικό επενδυτικό της πλάνο για την περίοδο 2015-2019 θα φτάσει τα €48 εκατ., αυξημένο κατά 7% σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό.

Η εταιρεία συνεχίζει να αποδεικνύει την αφοσίωσή της στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς με τις επενδύσεις για το 2019 να φθάνουν τα €12 εκατ., αυξημένες κατά €7 εκατ. σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό για το συγκεκριμένο έτος.

Συγκεκριμένα, το αυξημένο ποσό της επένδυσης θα διοχετευθεί σε νέες κεφαλαιουχικές δαπάνες στις εγκαταστάσεις παραγωγής της (Σίνδος και Ριτσώνα), με στόχο την ανάπτυξη υποδομών για την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρείας. Παράλληλα, μέρος των κεφαλαίων θα τοποθετηθεί σε εμπορικές επενδύσεις, καθώς και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, για την πλήρη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών/ πελατών, μέσω νέων λανσαρισμάτων.

Σε συνέχεια της θετικής οικονομικής επίδοσης για το 2017, όπου επιτεύχθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών έναντι του 2016, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναμένει μονοψήφια αύξηση στον κύκλο εργασιών για το 2018.

Επιπρόσθετα, το οικονομικό αποτύπωμα της δραστηριότητας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην ελληνική αγορά μέσω της φορολογίας, υπολογίζεται σε περισσότερα από €300 εκατ., για την περίοδο 2015-2018.

Η τεχνολογία DraughtMaster αποτελεί βασικό άξονα στο κομμάτι των επενδύσεων, που είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη των τοποθετήσεων DraughtMaster κατά 44% για το 2018 σε σύγκριση με το 2017. Υπενθυμίζεται ότι η τεχνολογία DraughtMaster είναι ένα πρωτοποριακό παγκόσμια πατενταρισμένο σύστημα, που έφερε νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά μπύρας, ενώ αποτελεί επίσης μια φιλική προς το περιβάλλον επιλογή για τους πελάτες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας σε ευθυγράμμιση με τα παγκόσμια πρότυπα αειφορίας.

Οι εξαγωγές παραμένουν ζωτικής σημασίας για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 7% της παραγωγής της και το 2018 αναμένεται να επιτύχει αύξηση 17% σε σχέση με το 2017. Η ανάπτυξη και η εξαγωγή των ελληνικών brands FIX Hellas και Mythos αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Οι μάρκες-ορόσημο της εταιρίας ταξιδεύουν σήμερα σε περισσότερες από 35 αγορές, από τις οποίες οι σημαντικότερες είναι οι Γερμανία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Βουλγαρία, Ισραήλ και Κύπρος.

Ο στόχος της εταιρείας για τα επόμενα 2 έτη -όσον αφορά στις εξαγωγές- είναι η υπέρβαση του ορόσημου του 1 εκατ. κιβωτίων, μέσω της ενίσχυσης των υφιστάμενων αγορών και της επέκτασης σε νέες αγορές.

Ο Dejan Beko, Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας δήλωσε: «Έχοντας εμπιστοσύνη στις προοπτικές και τις ευκαιρίες του ελληνικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ανακοινώσαμε σήμερα την επέκταση του 5ετούς επενδυτικού μας πλάνου, φθάνοντας τα 48 εκατ. ευρώ, με στόχο να υποστηρίξουμε περαιτέρω την παρουσία μας στην Ελλάδα. Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι πως η δέσμευσή μας για επένδυση ύψους €12 εκατομμυρίων το 2019 θα είναι καταλυτική για την επόμενη ημέρα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα, με γνώμονα τους  χιλιάδες καταναλωτές που επιλέγουν τα προϊόντα μας  καθημερινά. Είναι επίσης ιδιαίτερα ευχάριστο για εμάς, να βλέπουμε τη σταθερή αύξηση της δραστηριότητας των εξαγωγών μας, ταξιδεύοντας τις εγχωρίως παραγόμενες ελληνικές μπίρες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Mythos και FIX Hellas,  σε περισσότερες από 40 αγορές σε όλο τον κόσμο -μέχρι τα τέλη του 2019- διεισδύοντας σε νέες αγορές.»

Πηγή: euro2day.gr

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).