Αύξηση πωλήσεων κατά 97% κατέγραψε τη χρονιά που πέρασε (Νοέμβριος 2017-Νοέμβριος 2018) η Eurosender, η online πλατφόρμα door-to-door αποστολών σε χώρες της ΕΕ που προσφέρει η εταιρεία.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, από πέρυσι τον Νοέμβριο, η επισκεψιμότητα στο site της Eurosender αυξήθηκε κατά 173%, ενώ, από το 2016, η πλατφόρμα online αποστολών έχει σημειώσει αύξηση πωλήσεων κατά 166%. Βάσει προβλέψεων, οι πωλήσεις αναμένεται να παρουσιάσουν ανάπτυξη μεγαλύτερη του 150% μέσα στο 2019. Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η Eurosender προχωράει σε 35% μείωση του κόστους των υπηρεσιών της στους καταναλωτές που στέλνουν πακέτα στις χώρες της ΕΕ.
Σύμφωνα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το Τμήμα Πωλήσεων της Eurosender, οι δημοφιλέστερες αποστολές από την Ελλάδα προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντίστροφα ήταν:
Ρούχα και παπούτσια 41%
Φαγητό (ελαιόλαδο, μέλι, λικέρ κουμκουάτ, κουλουράκια, μελομακάρονα) 22%
Είδη σπιτιού (σεντόνια, χαλιά, κουρτίνες, στρώματα, κατσαρόλες, μπολ) 18%
Βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά και εκπαιδευτικό υλικό 8%
Άλλα είδη (καλλυντικά, σαπούνι ελιάς) 6%
Εξαρτήματα αυτοκινήτου 5%
Ταυτόχρονα, οι δημοφιλέστεροι προορισμοί αυτών των πακέτων (από την Ελλάδα) είναι η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μία εξαιρετικά συνηθισμένη ερώτηση των Ελλήνων αποστολέων είναι εάν μπορούν να στείλουν νωπό κρέας στο εξωτερικό, ενώ το καλοκαίρι ρωτούν εάν παραδίδονται πακέτα σε σκάφη.
Σημειώνεται, ότι τα στοιχεία προέρχονται από τις ερωτήσεις που δέχεται η Eurosender από τους πελάτες της, καθώς τα πακέτα των αποστολών δεν ανοίγονται ποτέ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ