Στην ΙΝΤΡΑΚΑΤ δίδεται και η 3η εργολαβία του Πάτρα-Πύργος (τμήμα Αμαλιάδα-Κυλλήνη) σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών μιας και ενέκρινε τελικά το αποτέλεσμα της δημοπράτησης. Το έργο που δημοπρατήθηκε το καλοκαίρι του 2016 αρχικά είχε ως μειοδότη την Κ/Ξ Τοξότη-Ομάδα Κατασκευών. Το Φθινόπωρο που μας πέρασε έγινε γνωστό ότι τελική η Κ/Ξ απεβλήθη και κλήθηκε η αμέσως επόμενη GD Infrastrutture. Τα έγγραφα κρίθηκαν ανεπαρκή με αποτέλεσμα να αποκλειστεί επίσης και κλήθηκε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ ως τρίτη, τα έγγραφα της έγιναν δεκτά και πλέον “αποκτά” το έργο
Ακριβώς τον ίδιο τρόπο είχαμε και στη δεύτερη εργολαβία (τμήμα Δουναϊικα-Αμαλιάδα), στις 14 Δεκεμβρίου η ΙΝΤΡΑΚΑΤ ανακοινώθηκε ως μειοδότρια, η ιταλική εταιρεία έκανε προδικαστική προσφυγή στα τέλη Δεκεμβρίου όπου και απορρίφθηκε.
Είναι οι δύο εναπομείνασες εργολαβίες που δεν έχουν ολοκληρώσει την προσυμβατική τους περίοδο. Οι υπόλοιπες έξι αναμένεται να περάσουν από τη Βουλή των Ελλήνων για να ξεκινήσουν τα έργα στα τμήματα Μιντιλόγλι-Κυλλήνη και Δουναϊικα-Πύργος.
Τώρα αν συνεχιστούν οι προσφυγές της ιταλικής εταιρείας ίσως φτάσουμε μέχρι το καλοκαίρι για να δούμε να πέφτουν οι υπογραφές. Απομένει να περάσουν από το Ελεγκτικό Συνέδριο και φυσικά από τη Βουλή.
Το Πάτρα-Πύργος είναι μαζί με το Λαμία-Ξυνιάδα του αυτοκινητόδρομου Ε65 τα μεγαλύτερα νέα οδικά έργα πριμοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Η ολοκλήρωση του αναμένεται το 2022.
Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com