Η Amazon China ανακοίνωσε ότι αναπροσαρμόζει την επιχειρηματική στρατηγική της για την κινεζική αγορά.
Συγκεκριμένα όπως ανέφερε η ανακοίνωση της εταιρείας: «Κατά τα τελευταία χρόνια εξελίσσουμε τις διαδικτυακές δραστηριότητες λιανικών πωλήσεων στην Κίνα, δίνοντας έμφαση στο διασυνοριακό εμπόριο, ενώ σε αντάλλαγμα έχουμε δει μία ισχυρή ανταπόκριση από τους Κινέζους πελάτες μας».
Οι διαδικτυακές πωλήσεις φαίνεται ότι γνωρίζουν άνθιση στην κινεζική αγορά, επομένως συνιστά στρατηγική επιλογή της Amazon China η ενίσχυσή τους.