ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Citroen: Στόχος της η είσοδος στην αγορά της Ινδίας, με αυτοκίνητα χαμηλού κόστους

Published

on

Η Citroen θέλει να κυκλοφορήσει μοντέλα χαμηλού κόστους με κύριο στόχο να εισέλθει στην σκληρή αγορά της Ινδίας. Η γαλλική μάρκα σχεδιάζει να ξεκινήσει πωλήσεις στην Ινδία το αργότερο μέχρι το τέλος του 2021. Η μετακίνηση της Citroen στην Ινδία αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής κατά τη διάρκεια της οποίας θέλει να μειώσει τις πωλήσεις από την Ευρώπη προς την Ινδία.

Στελέχη της εταιρείας δεν έκαναν δηλώσεις, αφού περιμένουν να ωριμάσουν ακόμη περισσότερο οι συζητήσεις για το όλο θέμα. Να τονίσουμε ότι τα μικρά SUV όπως το Renault Kwid ήταν επιτυχημένα στην Ινδία, ενώ οι αγοραστές έχουν δείξει μεγάλη προτίμηση και για τα hatchbacks.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).