ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Δύο νέες «ξενοδοχειακές» σειρές περιποίησης δημιουργεί η Παπουτσάνης

Published

on

Στην παραγωγή και διάθεση δύο νέων ξενοδοχειακών σειρών περιποίησης προχωρά η εταιρία Παπουτσάνης, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων (hotel amenities) και συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Πρόκειται για μια σειρά ξενοδοχειακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά, υπό την επωνυμία Papoutsanis Kids, καθώς και για μια premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών, υπό το νέο σήμα SARBACANE. Η τοποθέτησή τους ξεκινά τον Νοέμβριο του 2018.

H κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδιασμού μακροχρόνιας ανάπτυξης της εταιρίας Παπουτσάνης μέσω, μεταξύ άλλων, της ενίσχυσης της παρουσίας της στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων. Σήμερα η κατηγορία αντιπροσωπεύει το 34% του κύκλου εργασιών της εταιρίας. Στόχος της Παπουτσάνης είναι η διεύρυνση του δικτύου της σε μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Ευρώπη, αλλά και η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων, όπως τα boutique hotels.

Ο Επιχειρησιακός Γενικός Διευθυντής της Παπουτσάνης, Παναγιώτης Κατσόγιαννης, δήλωσε σχετικά: «Στην Παπουτσάνης εξελισσόμαστε διαρκώς, αναπτύσσοντας ποιοτικά προϊόντα που καλύπτουν το εύρος των αναγκών των καταναλωτών και των πελατών μας. Η δημιουργία των δύο νέων σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης SARBACANE και Papoutsanis Kids, εμπλουτίζει την προϊοντική μας γκάμα στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία αποτελεί, άλλωστε, βασικό πυλώνα ανάπτυξης της εταιρίας μας σε Ελλάδα και εξωτερικό».

Η σειρά ξενοδοχειακών προϊόντων Papoutsanis Kids, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των μικρών ταξιδιωτών. Αποτελείται από σαμπουάν, αφρόλουτρο και σαπούνι με φιλικά προς τα παιδιά συστατικά. Περιέχει ήπιους καθαριστικούς παράγοντες φυτικής προέλευσης κατάλληλους για την ευαίσθητη παιδική επιδερμίδα, με δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένη σύνθεση που δεν τσούζει τα μάτια. Η σειρά θα διοχετευτεί σε ξενοδοχεία οικογενειακού χαρακτήρα σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η νέα μάρκα premium ξενοδοχειακών καλλυντικών SARBACANE έρχεται να προστεθεί στην ευρεία γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων παραγωγής και εμπορίας της εταιρίας, υπό τις επωνυμίες Olivia, Olivia fusion, Olive care, Skin Essentials, Karavaki, Korres, Eau de Grece. Η σειρά περιποίησης SARBACANE αποτελείται από αφρόλουτρο, ενυδατική κρέμα σώματος, σαμπουάν, μαλακτική κρέμα και σαπούνι, με σύνθεση εμπλουτισμένη με θρεπτικό εκχύλισμα από κεχριμπάρι και ξυλώδεις αρωματικές νότες. Η σειρά προορίζεται για πολυτελή ξενοδοχεία, εντός και εκτός Ελλάδας, ενώ θα διατίθεται παράλληλα σε συσκευασία  δώρου, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Τα νέα προϊόντα της Παπουτσάνης θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην έκθεση Xenia που φέτος θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 24 και 26 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Το περίπτερο της εταιρείας θα βρίσκεται στο HALL 4- Stand A13 & B14.

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).