Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της και με στόχο μια συνολική και σε βάθος χαρτογράφηση του «ψηφιακού προφίλ» μας, η ΕΕΤΤ ανακοίνωσε ότι θα δημοσιοποιήσει βάσει της δικής της εργαλειοθήκης -τηρώντας το πλαίσιο εμπιστευτικότητας που διέπει αυτά τα στοιχεία- την αποτύπωση της εξέλιξης των τιμών και των συνθηκών ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά.
Στόχος είναι η εκπόνηση μιας πολυπαραμετρικής μελέτης αναφοράς για το «ψηφιακό προφίλ» μας, συνολικά και όχι αποσπασματικά. Μόνον έτσι θα αποτυπωθούν αξιόπιστα οι πραγματικές ανάγκες αλλά και οι προτεραιότητες των πολιτών/χρηστών και μόνον έτσι θα προσδιοριστεί ορθά το πλαίσιο του δημόσιου διαλόγου για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες ενώ θα δημιουργηθούν αποτελεσματικοί ρυθμιστικοί βραχίονες προς όφελος των καταναλωτών με συνεχή υπεύθυνη ενημέρωση και παράλληλη προστασία, κάτι που αποτελεί καταστατική προτεραιότητα για την ΕΕΤΤ.
Να υπενθυμίσουμε ότι είναι σε εξέλιξη η ανάπτυξη του νέου business intelligence συστήματος παρακολούθησης της αγοράς ενώ για το βραβευμένο Pricescope (Παρατηρητήριο Τιμών Τηλεπικοινωνιακών Προϊόντων Λιανικής) έχει γίνει ειδική μνεία από τον ΟΟΣΑ.
Με βάση όλα τα παραπάνω εκτιμούμε ότι η συνολική μελέτη που θα παρουσιάσει η ΕΕΤΤ, θα είναι το αποτελεσματικό «πολυεργαλείο» για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας στον 21ο αιώνα.