ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Επενδύσεις 20 εκ. ευρώ από τη WIND το 2ο τρίμηνο του 2020

Published

on

Προσηλωμένη στην αναπτυξιακή της στρατηγική παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας παραμένει η Wind Ελλάς η οποία με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα β’ τριμήνου 2020 μπορεί να κατέγραψε μείωση 3,7% στα συνολικά της έσοδα (διαμορφώθηκαν στα 123,8 εκατ. ευρώ), ωστόσο τα προσαρμοσμένα EBITDΑal καταγράφουν αύξηση 1,7%, στα 33,3 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η WIND πέτυχε τα εξής:

  • +62% ετησίως η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής, με το 86% να γίνεται μέσω δικτύου 4G
  • +81% ετησίως η βάση πελατών NGA
  • 631.000 πελάτες σταθερής συνολικά, +2,8% ετησίως
  • Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 11,3% σε ετήσια βάση στα 130
  • Η WIND VISION έχει συνολικό αριθμό συνδρομητών 72.000 στο τέλος Ιουνίου, μετρώντας 2.000 νέους στο δεύτερο τρίμηνο του 2020
  • 98% η κάλυψη 4G
  • Ενεργοποιήθηκαν 700 γραμμές NGA

Κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή δικτύων νέας γενιάς. Παράλληλα ολοκληρώθηκε η συμφωνία για τη δημιουργία κοινής εταιρείας με την Vodafone Ελλάδος με σκοπό την από κοινού διαχείριση του παθητικού εξοπλισμού των σταθμών βάσης κινητής τηλεφωνίας των δύο εταιρειών. Επιπλέον η WIND μέσω του διαγωνισμού ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ κέρδισε 4 συμβόλαια, 1 κινητής και 3 σταθερής μέσω των οποίων εξασφαλίζει έσοδα 41,4 εκατ. ευρώ για 36 μήνες.

Ο πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής, σχολίασε ότι «παρά τις άνευ προηγουμένου προκλήσεις που δημιουργήθηκαν εξαιτίας του COVID-19, η πορεία μας το β΄ τρίμηνο του 2020 χαρακτηρίστηκε από σταθερότητα. Το EBITDAaL αυξήθηκε από έτος σε έτος, ενώ μικρή σχετικά ήταν η μείωση που παρατηρήθηκε στα έσοδα από υπηρεσίες. Παραμένουμε πλήρως προσηλωμένοι στην υλοποίηση της αναπτυξιακής στρατηγικής μας, εστιάζοντας στα επενδυτικά μας πλάνα και στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους Έλληνες καταναλωτές και επιχειρήσεις».

Advertisement

TRENDING