ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Έρχονται νέα καταστήματα McDonald’s στην Ελλάδα

Published

on

Η Premier Capital plc, developmental licencee της McDonald’s σε έξι ευρωπαϊκές αγορές με έδρα τη Μάλτα, συνεχίζει φέτος τη διεύρυνση του δικτύου της με 12 νέα εστιατόρια στις χώρες δραστηριότητάς, για την επόμενη τριετία και εκσυγχρονισμό υφιστάμενων, σύμφωνα με ένα επενδυτικό πρόγραμμα, ύψους €28 εκατ. Στο πλαίσιο αυτό, η Premier Capital φιλοδοξεί να λειτουργεί συνολικά 190 εστιατόρια McDonald’s μέχρι το τέλος του 2022.

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΥΠΟΔΟΜΕΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Σε όλες τις αγορές της η Premier Capital συνεχίζει να επενδύει με έμφαση στις υποδομές των εστιατορίων και την αλυσίδα τροφοδοσίας, την εκπαίδευση και την παροχή κινήτρων για τους εργαζόμενους, καθώς και σε καινοτόμες υπηρεσίες προς τους πελάτες.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2020

Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θα έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αναβάθμισης όλων των εστιατορίων στην Ελλάδα και τη Μάλτα. Αντίστοιχα, έως το τέλος του 2021 θα έχουν αναβαθμιστεί όλα τα υφιστάμενα εστιατόρια της Ρουμανίας. «Η Premier Capital βρίσκεται σε μια δυναμική φάση ανάπτυξης και είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε προς όφελος των μετόχων μας, των ανθρώπων μας και των πελατών μας», λέει ο Victor Tedesco, CEO της Premier Capital.

ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΕΙΣ

Σύμφωνα με πληροφορίες του FnB Daily, η εταιρεία έχει σαν πλάνο να εμπλουτίζει με τρία καταστήματα κάθε χρόνο το δίκτυό της στην Ελλάδα. Αυτά μπορεί να είναι είτε νέα καταστήματα, είτε ανακαινίσεις στα ήδη υπάρχοντα, γεγονός που εξαρτάται όμως και από παράγοντες, όπως το αν βρεθούν οι κατάλληλοι χώροι, η αδειοδότηση κλπ. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 2019 η εταιρεία ανακαίνισε δύο καταστήματα McDonald’s και ανακαίνισε ένα ακόμα.

MCDONALDS: ΣΤΟΧΟΣ ΤΑ 12 ΕΣΤΙΑΤΌΡΙΑ – ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Σε θετικό έδαφος κινήθηκαν οι βασικοί οικονομικοί δείκτες για την Chipita το 2019, σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, η οποία ξεκίνησε επίσης με το… δεξί το 2020. Μάλιστα για την ώρα, όχι μόνο δεν έχει επηρεαστεί από τον κορονοϊό, αλλά συνεχίζει να αναπτύσσεται με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, επιβεβαιώνοντας τις γενικότερες εκτιμήσεις στην αγορά, που θέλουν τον κλάδο του τροφίμου να είναι ως συνήθως ο πλέον ανθεκτικός στις κρίσεις. Στο εσωτερικό ο όμιλος δεν σχεδιάζει κάποιο νέο λανσάρισμα προϊόντος, αφού τα… σπουδαία αναμένονται για το 2021 με την είσοδο σε νέα κατηγορία. Ιδιαίτερη κινητικότητα δείχνει ο όμιλος Chipita εκτός των ελληνικών συνόρων

Advertisement

TRENDING