Η νέα διαφημιστική εκστρατεία που είχε ανατεθεί στη Marketing Greece, προϊόν συνεργασίας του δήμου Θεσσαλονίκης με την Ένωση Ξενοδόχων, είχε ήδη ολοκληρωθεί όταν η κρίση του νέου κορονοϊού άλλαξε τα δεδομένα.
Αυτό, σύμφωνα με το πρόεδρο της ΕΞΘ Ανδρέα Μανδρίνο, είχε ως αποτέλεσμα να γίνει αναπροσαρμογή της καμπάνιας, με στόχευση και στα Βαλκάνια και διαδοχική κλιμάκωση της προβολής με κορύφωση του μήνες Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου.
«Πρώτιστο μέλημά μας η ανάπτυξη του τουρισμού καθώς είναι ιδιαίτερα δυναμικός κλάδος της ελληνικής οικονομίας και πρέπει να στηριχθεί στη μετά κορονοϊό εποχή», δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του δημάρχου, το πρόγραμμα προβολής που υλοποιεί η Marketing Greece, η οποία έχει αναλάβει επίσημα από το Υπουργείο Τουρισμού την καμπάνια προβολής της Ελλάδας, ακολουθεί την εθνική στρατηγική για την προβολή του τουρισμού δημιουργώντας μια «συμμαχία» για το ελληνικό τουριστικό προϊόν με πολλαπλασιαστικά οφέλη για κάθε προορισμό.
Στοχεύει προς το κοινό του εξωτερικού για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας (awareness) και ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις προβολής του τουριστικού προϊόντος με έμφαση στην διαδικτυακή προβολή στα κοινωνικά δίκτυα.
Η καμπάνια εστιάζει σε δύο κυρίως άξονες δράσεις:
– Ανάπτυξη appealing travel περιεχομένου βασισμένου στις εμπειρίες της Θεσσαλονίκης, που υποστηρίζουν την εικόνα της και ως περιεχόμενο εξυπηρετούν το «αφήγημα» του ίδιου του προορισμού, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον αμιγώς ταξιδιωτικό, αναδεικνύοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ταυτότητά του και ενισχύοντας τη θέση του στο τουριστικό του περιβάλλον.
– Ολοκληρωμένη Digital Campaign με κύριο «όχημα» το Discovergreece.com, Social Media Campaign και στοχευμένη προώθηση με Digital Advertising Plan και Data Driven Campaign, βάσει δεδομένων, σε ταξιδιωτικό κοινό με πρόθεση ή επιθυμία να ταξιδέψει.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ