Η Eurelectric, πρόεδρος της οποίας είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enel, Francesco Starace, στην προσπάθεια της να επιταχύνει την ενεργειακή μετάβαση της Ευρώπης, αναζητά συμμάχους στους οικιακούς καταναλωτές. Σε συνεργασία με την Accenture δημοσίευσε αυτή την εβδομάδα καινούργια μελέτη με τίτλο «Αναζητώντας κοινή επιτυχία: Ενδυναμώνοντας τους καταναλωτές προς την ενεργειακή μετάβαση».
Η μελέτη αναδεικνύει τα τέσσερα εμπόδια που εμποδίζουν τους καταναλωτές να συμμετέχουν πιο ενεργά στον ενεργειακό μετασχηματισμό της Ευρώπης. Ειδικότερα, η γενική έλλειψη ενημέρωσης σχετικά με το δυναμικό των πελατών, η ανεπάρκεια των πληροφοριών σχετικά με το πραγματικό κόστος και τα οφέλη των λύσεων για χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, οι γενικότερες δυσκολίες στη χρηματοδότηση για επενδύσεις ενεργειακής απόδοσης και οι διευρυμένες ανησυχίες σχετικά με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων, είναι οι παράγοντες που «μπολοκάρουν» εν πολλοίς τους καταναλωτές από το να γίνουν και αυτοί κοινωνοί του στόχου για πλήρη απανθρακοποίηση μέχρι το 2050.
Οι 91 εταιρείες παραγωγής ενέργειας που είναι μέλη στην Eurelectric δεσμεύτηκαν να σπάσουν αυτά τα εμπόδια για τη συμμετοχή περισσότερων από 200 εκατομμυρίων πελατών στην ενεργειακή μετάβαση, καθώς χωρίς τη δική τους βοήθεια η μετάβαση σε μια καινούργια ενεργειακή εποχή με μηδενικούς ρύπους είναι αδύνατη.
Ανέλαβαν πρωτοβουλία για 15 συγκεκριμένες δράσεις που θα βοηθήσουν τους πελάτες να επωφεληθούν από την ενεργειακή απόδοση, την ηλεκτροκίνηση και τις ανανεώσιμες πηγές μικρής κλίμακας. Ακόμη, δεσμεύτηκαν να ενισχύσουν περαιτέρω τους πελάτες και να τους παρέχουν διαφανείς, απλές και προσιτές λύσεις.
Θέλοντας να κρατήσει την υπόσχεση στους πελάτες, ο κ. Kristian Ruby, Γενικός Γραμματέας της Eurelectric, δήλωσε:
«Η δέσμευση των πελατών είναι κρίσιμη για την ενεργειακή μετάβαση. Πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να διστάζουν να αγκαλιάσουν την ηλεκτροκίνηση ή συστήματα που αυξάνουν την άνεση τους στο σπίτι, βοηθώντας παράλληλα τον έλεγχο της κατανάλωσης ενέργειας. Θέλουμε να συνεργαστούμε και να παρέχουμε υπηρεσίες που ενδυναμώνουν τους πελάτες και να τους δείξουμε ότι η μετάβαση είναι μια πολύ απτή βελτίωση της ποιότητας ζωής».