Η εκκίνηση του νότιου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65 από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα που επίσημα θα ξεκινήσει σήμερα, παρουσία του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, σηματοδοτεί την έναρξη των νέων μεγάλων έργων υποδομής της χώρας.
Για την ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ σηματοδοτεί την ενίσχυση της ηγεμονικής παρουσίας της στα κατασκευαστικά δρώμενα της χώρας. Σήμερα το ανεκτέλεστου του ομίλου φτάνει τα 1,2δισ.ευρώ με κυρίαρχο το έργο για τη νέα λιγνιτική μονάδα της ΔΕΗ στην Πτολεμαϊδα. Πέρα από τον Ε65 (με κόστος 300εκατ.ευρώ), πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκε η από κοινού με την VINCΙ κατασκευή του Αεροδρομίου Νίκολα Τεσλα στο Βελιγράδι (η συμμετοχή είναι περίπου 130εκατ.ευρώ). Μόνο με αυτά τα δύο έργα το ανεκτέλεστο ξεπερνά το 1,65δισ.ευρώ, ένω έπονται οι τελευταίες λεπτομέρειες (η κύρωση από τη Βουλή των Ελλήνων) για την έναρξη της κατασκευαστικής περιόδου του μεγάλου έργου για το Νέο Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου.
Αν συνυπολογίσουμε και αυτό το έργο ο όμιλος ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ θα ξεπεράσει τα 2δισ.ευρώ σε ανεκτέλεστο και μαζί με το έργο των πρόδρομων εργασιών για τη Γραμμή 4 της Αθήνας (είναι οριστική μειοδότρια η ΤΕΡΝΑ) το ανεκτέλεστο θα σκαρφαλώσει ψηλά στα 2,2δισ.ευρώ σημειώνοντας την υψηλότερη επίδοση τα τελευταία 2 χρόνια.
Ανάμεσα στα πρόσφατα έργα που ξεκίνησαν ξεχωρίζει το ΣΔΙΤ για τις 3 Μονάδες Απορριμμάτων στην Πελοπόννησο ενώ από τα έργα που ολοκληρώνονται αντίστοιχα έχουμε το ΣΔΙΤ Απορριμμάτων Ηπείρου.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ αυτή την εποχή κυνηγά ουκ ολίγα μεγάλα έργα καθώς είναι συμμετέχουσα στους διαγωνισμούς για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στους δύο διαγωνισμούς του ΒΟΑΚ, στην Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος, στο Εμπορευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης κ.α.
Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com