ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Hashtag Hotels: Ένας νέος τύπος ξενοδοχείου στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία

Published

on

Τα #Hashtag Hotels συνιστούν ένα νέο τύπο ξενοδοχείου που έχει ξεκινήσει, ήδη, να κάνει αισθητή την παρουσία του στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στο Λονδίνο, ευρύτερα στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιρλανδία. Αποτελεί μία ιδέα των Nash Cohen και Simon Gilbert (σ.σ. αμφότεροι CEO & Founders). Δύο ανθρώπων με εμπειρία από την ευρύτερη αγορά του Real Estate, οι οποίοι έχοντας απογοητευτεί από τα υπάρχοντα ξενοδοχεία, αποφάσισαν να προσφέρουν κάτι διαφορετικό, θεωρώντας ότι η παραδοσιακή δομή των μονάδων δεν ευνοούσε την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών/τουριστών. Έτσι, εμπνεύστηκαν ένα νέο τύπο ξενοδοχείου, το Hashtag, τοποθετώντας στον πυρήνα της εμπειρίας την τεχνολογία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της αξίας που δίνεται στην τεχνολογία, αποτελεί το «HASH BOT». Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Ένας εικονικός θυρωρός, που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες ομιλητική βοήθεια και να τους εξυπηρετήσει ηλεκτρονικά, όπως θα γινόταν δηλαδή και με την παρουσία ενός φυσικού προσώπου.

Μία άλλη καινοτομία που αφορά το εν λόγω project, έγκειται στο ότι τα ξενοδοχεία καθίστανται pop up. Pop up ξενοδοχεία είναι αυτά, που χαρακτηρίζονται ως αναδυόμενα. Ως προσωρινά. Βρίσκονται σε μια τοποθεσία για λίγο καιρό πριν μετακινηθούν. Μπορεί να καθίστανται είτε προκατασκευασμένα κτίρια, είτε να είναι ακόμη και πλήρως κινητά, όντας δηλαδή δομημένα πάνω σε κάποιο μεγάλο όχημα. Θεωρούνται ως μια εναλλακτική λύση για την παλαίωση και τέτοια ξενοδοχεία προσφέρουν καταλύματα για εποχιακές ή μοναδικές εκδηλώσεις, όπως μεγάλες μουσικές συναυλίες σε εξωτερικούς χώρους, εκδρομές, γάμους ή αθλητικά events.

Τα Hashtag Hotels, με πιο απλά λόγια, στοχεύουν κυρίως στην εμπειρία του επισκέπτη γύρω από ένα ταξίδι και όχι σε αυτόν καθ’ αυτόν το χώρο διαμονής. Γι’ αυτό και απευθύνονται κυρίως σε άτομα πιο νεαρής ηλικίας. Σύμφωνα με μία μελέτη που είχε διενεργηθεί στην Αμερική, είχε διαπιστωθεί ότι το 72% των μικρότερων ηλικιακά ανθρώπων, θα προτιμούσε να ξοδεύει χρήματα για εμπειρίες παρά για υλικά αντικείμενα. Το ίδιο αυτό δημογραφικό στοιχείο είναι επίσης 23% περισσότερο ενδιαφερόμενο για ταξίδια, από ότι οι παλαιότερες γενιές. Επιπρόσθετα, μελέτη από την American Express είχε αναδείξει προς επίρρωσιν, ότι σχεδόν το 70% των ίδιων ατόμων αναζητούν «μια εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία» καθ’ όλη τη διάρκεια των διακοπών τους.

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, τα Hashtag Hotels βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε Λονδίνο (ΠΕΡΙΟΧΕΣ: LONDON ALDGATE, LONDON BANKSIDE, LONDON BARBICAN, LONDON BETHNAL GREEN, LONDON SOUTH BANK, LONDON VAUXHALL), καθώς και στο ευρύτερο Ην. Βασίλειο και την Ιρλανδία (ΠΕΡΙΟΧΕΣ: BANGOR, BOURNEMOUTH, DUBLIN, EDINBURGH ELLIOTT HOUSE, EDINBURGH HAYMARKET, GLASGOW, LIVERPOOL, NEWCASTLE COLLINGWOOD, NEWCASTLE TYNE, NOTTINGHAM, PLYMOUTH).

 

Χρήστος Δημόπουλος-bizness.gr

 

Advertisement

TRENDING