Το 2019 το Public δίνει ξανά τη δυνατότητα στους καταναλωτές του, να ζήσουν ακόμα μία Black Friday (29 Νοεμβρίου).
Σημειώνεται, ότι το Public είναι η εταιρεία που έφερε το Black Friday στην Ελλάδα και στηρίζει με συνέπεια τον θεσμό από το 2016, παραμένοντας πιστή στη πελατοκεντρική της προσέγγιση και ανακοινώνοντας κάθε χρόνο πόσες χιλιάδες προϊόντα διαθέτει σε τιμές Black Friday.
Το Black Friday του Public έλαβε πρόσφατα πανευρωπαϊκή πρωτιά για την πρωτοπόρα κίνηση να δώσει την ευκαιρία στους καταναλωτές να δηλώσουν τι θα επιθυμούσαν να αποκτήσουν σε τιμές Black Friday, φέρνοντας στο επίκεντρο τις προτιμήσεις τους.
Η καμπάνια «Ζήτα τι θες σε Black Friday τιμές» που ξεκίνησε το 2018 ξεχώρισε ως η καλύτερη ενέργεια πολυκαναλικής επικοινωνίας στην Ευρώπη στα Digital Communication Awards που διοργανώνονται στο Βερολίνο.