ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η Marriot: Οι ενέργειές της στο διάστημα της κρίσης – Τι γίνεται με τις κρατήσεις

Published

on

Στο περιβάλλον κρίσης που διαμορφώνεται ελέω του κορονοϊού, η Marriot εστιάζει στο πως θα υποστηριχθούν οι κοινότητες όπου ζουν και εργάζονται οι συνεργάτες της αμερικανικής εταιρείας. Αναγνωρίζοντας ότι υπάρχει ανάγκη να βοηθηθούν και να ενισχυθούν οι εργαζόμενοι στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, η Marriot κινητοποιείται. Για το σκοπό αυτό, μάλιστα, έχει θεσπίσει ορισμένες ενέργειες.

Σε όλο τον κόσμο, τα ξενοδοχεία της Marriot που βρίσκονται κοντά σε νοσοκομεία θα χρησιμοποιηθούν για καλό σκοπό. Εκεί θα μπορούν να διαμένουν π.χ. νοσοκομειακοί, στρατιωτικοί ή υπάλληλοι σούπερ μάρκετ, οι οποίοι πρέπει να παραμείνουν κοντά στην εργασία τους ή ανησυχούν να επιστρέψουν σπίτι τους, υπό το φόβο να μεταφέρουν και να μεταδώσουν τον ιό.

Δεδομένης της άνευ προηγουμένου διακοπής της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ορισμένα από τα ξενοδοχεία του αμερικανικού κολοσσού έπρεπε να κλείσουν προσωρινά. Ακόμη και όταν τα ξενοδοχεία έκλειναν τις πόρτες τους, όμως, συνεργάτες από το Νέο Δελχί της Ινδίας ή από το Σάντος της Βραζιλίας, βρήκαν πολλούς τρόπους για να υποστηρίξουν τις κοινότητες στις οποίες βρίσκονται τα καταλύματα. Το Riviera Marriott Hotel La Porte de Monaco και το AC Hotel Nice, για παράδειγμα, δώρισαν όλα τα αχρησιμοποίητα προϊόντα για φαγητό σε ένα τοπικό φιλανθρωπικό ίδρυμα για παιδιά, το οποίο παρέχει στέγαση και άλλες υπηρεσίες.

Την ίδια στιγμή μονάδες της Marriot έχουν συνδράμει στην παροχή τροφίμων, προσυσκευασμένων και μαγειρεμένων γευμάτων, προϊόντων καθαρισμού, μασκών, γαντιών, απολυμαντικών κα.

Οι κρατήσεις

Για τους επισκέπτες με υπάρχουσες κρατήσεις για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία άφιξης, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων με προπληρωμένες χρεώσεις που είναι συνήθως πιο περιοριστικές, η Marriot θα επιστρέψει την πλήρη αλλαγή ή ακύρωση χωρίς χρέωση μέχρι και 24 ώρες πριν την άφιξη. Εφόσον η αλλαγή ή η ακύρωση πραγματοποιήθηκαν μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020.

Για τους επισκέπτες που κάνουν νέες κρατήσεις για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία άφιξης, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων με προπληρωμένες χρεώσεις, μεταξύ 13 Μαρτίου και 30 Ιουνίου 2020, θα επιστραφεί η αλλαγή ή η ακύρωση της κράτησης χωρίς χρέωση μέχρι 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία άφιξής.

Advertisement

TRENDING