ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η TUI διευρύνει τη δυναμική της στην ελληνική αγορά μετά το τέλος της Thomas Cook

Published

on

Νέα συμβόλαια μακράς διάρκειας με Έλληνες ξενοδόχους, με τους οποίους δεν συνεργαζόταν πριν, υπογράφει τον τελευταίο καιρό η TUI. Στη συγκεκριμένη δήλωση προέβη ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας για τα ξενοδοχεία, την κρουαζιέρα και τις εκδρομές, Sebastian Ebel, στο πλαίσιο πρόσφατης παρουσίας του στο ξενοδοχείο Hilton.

Η ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ THOMAS COOK

Επιχειρηματικά, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, η TUI βγαίνει ωφελημένη από την πτώχευση της ανταγωνίστριας Thomas Cook. Μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα καθίστανται τα πακέτα διακοπών Οκτωβρίου, η απορρόφηση των πρώην πελατών της βρετανικής εταιρείας από την TUI, είναι άμεση.

Ωστόσο, το πραγματικά μεγάλο στοίχημα για την αγγλογερμανική εταιρεία ταξιδιών δεν είναι η ευκαιριακή αύξηση της δυναμικής της στην αγορά, αλλά η σταθερή και μόνιμη διεύρυνση του πελατολογίου της. Που θα την καταστήσει, άλλωστε, παίκτη-κυρίαρχο στον κλάδο των διεθνών ταξιδιωτικών γραφείων, πόσο μάλλον μετά την κατάρρευση ενός εκ των βασικών ανταγωνιστών της.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Η πτώση της Thomas Cook ανοίγει νέες επιχειρηματικές κι επενδυτικές προοπτικές για την TUI, συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας. Είναι δεδομένο ότι ο ελληνικός τουρισμός απασχολεί έντονα το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, γι’ αυτό και ο Sebastian Ebel από το Hilton (αφού εξήρε το ελληνικό προϊόν, χαρακτηρίζοντάς το μοναδικό, ανταγωνιστικό και ανθεκτικό) έθιξε ζητήματα όπως η βελτίωση της εικόνας ορισμένων περιφερειακών αεροδρομίων, προκειμένου να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο το marketing γύρω από τον εθνικό μας τουρισμό.

Πάντως, ειδικά για εταιρείες όπως η TUI, είναι σημαντικό να γίνει αντιληπτή η ευρύτερη εικόνα. Δηλαδή εκτός από τα επιμέρους προβλήματα που αντιμετώπιζε η Thomas Cook, παρατηρείται συνολικά μία μεταστροφή παγκοσμίως στον τουρισμό πολυτελείας. Ως αποτέλεσμα αυτού, πακέτα all in one (αεροπορικό εισιτήριο, διαμονή σε ξενοδοχείο, επιστροφή) όπως αυτά που προσφέρει η TUI και μέχρι πρότινος η Thomas Cook, φαίνεται κάπως να υποχωρούν.

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2020

Σημειώνεται ότι, αυτή τη στιγμή, η TUI βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με συνεργάτες της από κλάδο των αερομεταφορών και ο στόχος της είναι ο εξής: Να είναι σε θέση, προσεχώς, να προσφέρει περισσότερα ταξιδιωτικά πακέτα το υπόλοιπο του 2019 και στη συνέχεια το 2020, έτσι ώστε να έρθουν στα ελληνικά ξενοδοχεία, στο άμεσο μέλλον, περίπου 3 εκατ. ταξιδιώτες.

Όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο Sebastian Ebel, επ’ αυτού, η TUI συνδέει κάθε ένα κρεβάτι με μία αεροπορική θέση.

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).