ΔΙΕΘΝΗ

IKEA: Καμπάνια υπέρ της κλιματικής αλλαγής

Published

on

Με την καμπάνια «Φτιάχνουμε μαζί έναν καλύτερο κόσμο», η ΙΚΕΑ αναδεικνύει το πώς μικρές αλλαγές στο σπίτι μπορούν να έχουν θετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και τον κόσμο γενικότερα. Το όραμα της εταιρείας είναι να εμπνεύσει και να βοηθήσει ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους να ζήσουν μία καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι μέχρι το 2030. Το σημείο εκκίνησης της καμπάνιας, αποτελούν οι δράσεις που αφορούν στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ενώνουν όλες τις προσπάθειες της εταιρείας προς αυτήν την κατεύθυνση. 

Στο επίκεντρο των δράσεων βρίσκεται το σπίτι μας, όπου κάνοντας όλοι μικρές αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες, μπορούμε να πετύχουμε μία μεγάλη αλλαγή, χωρίς, πολλές φορές να το αντιληφθούμε! Κάτι που ίσως φαίνεται μικρό, μπορεί να έχει μία σημαντική θετική επίδραση στο περιβάλλον, ακόμη και αν ξεκινάει από το ίδιο μας το σπίτι. Μέσα από μια ευρεία γκάμα προϊόντων ΙΚΕΑ που αφορούν στην εξοικονόμηση ενέργειας και νερού, τη μείωση των απορριμμάτων και τη μείωση σπατάλης φαγητού, όλοι μπορούμε να μειώσουμε το ατομικό μας αποτύπωμα άνθρακα, με εύκολο και οικονομικό τρόπο. Στο IKEA.gr, μπορούμε να βρούμε έξυπνους και απλούς τρόπους που θα μας βοηθήσουν να αλλάξουμε συνήθειες και να εξασφαλίσουμε μία πιο βιώσιμη ζωή στο σπίτι.

Για την ΙΚΕΑ, η Βιωσιμότητα αποτελεί έναν από τους πέντε πυλώνες του Democratic Design (μαζί με την Ποιότητα, τη Λειτουργικότητα, το Σχεδιασμό και την Προσιτή Τιμή), καθώς συμβάλλει στην επίτευξη του πρωταρχικού της στόχου που είναι το να προσφέρει μία καλύτερη καθημερινή ζωή για τους πολλούς του κόσμου. Και μια από τις μεγαλύτερες συνεισφορές της εταιρείας είναι ότι δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές, με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, να αναλάβουν δράση απέναντι σε μια σειρά ζητημάτων που αφορούν στο περιβάλλον, όπως η κλιματική αλλαγή, και για τα οποία νιώθουν αβέβαιοι σχετικά με το τι να κάνουν ή εάν, αυτά που κάνουν, έχουν κάποιο αποτέλεσμα. Ενδεικτικό αυτού είναι το γεγονός ότι, σύμφωνα με έρευνα της ΙΚΕΑ, ενώ 2 στους 3 καταναλωτές, σε παγκόσμιο επίπεδο, ανησυχούν για τα θέματα του περιβάλλοντος και θα επιθυμούσαν να αναλάβουν δράση, μόνο το 3% των ερωτηθέντων αναφέρουν κάποια λύση για το πρόβλημα.

Η εταιρεία έχει διατυπώσει τη δική της στρατηγική στα θέματα περιβάλλοντος, αναπτύσσοντας καινοτόμες δράσεις. Μεταξύ άλλων, είναι η συνεργασία με τη WWF, ώστε όλο το βαμβάκι που χρησιμοποιείται στα προϊόντα ΙΚΕΑ να προέρχεται από βιώσιμες πρακτικές καλλιέργειας και η διάθεση αποκλειστικά και μόνο λαμπτήρων LED. Πλέον, θέτοντας νέους στόχους για την επόμενη δεκαετία, αναδεικνύεται η δέσμευση της ΙΚΕΑ να συμβάλει ενεργά στη βιωσιμότητα του πλανήτη. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι μέχρι το 2020, στόχος είναι το 100% του ξύλου που χρησιμοποιεί να είναι ανακυκλωμένο ή από πιστοποιημένες πηγές και να καταργήσει όλα τα πλαστικά μίας χρήσης, ενώ μέχρι το 2030 δεσμεύεται να χρησιμοποιεί μόνο ανακυκλωμένα ή ανανεώσιμα υλικά και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων στην παραγωγή των προϊόντων αλλά και τη λειτουργία των καταστημάτων μέχρι και 80%. 

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).