ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κάλεσμα της ΕΕΤΤ σε παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών και καταναλωτές

Published

on

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, μετά από συγκέντρωση στοιχείων της ταχυδρομικής αγοράς, διαπιστώνει ότι τα έκτακτα μέτρα που έχουν επιβληθεί στη χώρα για την αντιμετώπιση της διάδοσης του κορονοϊού έχουν προκαλέσει προβλήματα στις επιχειρήσεις που παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Τα προβλήματα αυτά εστιάζονται ιδιαίτερα στους χρόνους επίδοσης και στην εξυπηρέτηση των χρηστών. Ειδικότερα, οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις έχουν κληθεί να προσαρμοστούν άμεσα στις μεγάλες και αναπάντεχες αλλαγές στη ροή των αποστολών και στην αυξητική κίνηση των καταστημάτων, στη μείωση προσωπικού λόγω ειδικών αδειών και στην αναδρομολόγηση αποστολών λόγω διακοπής πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, κ.ά.

Η ΕΕΤΤ

καλεί τους παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών
  • Να ενημερώσουν τους πολίτες για τους όρους παροχής των υπηρεσιών τους, όπως ισχύουν λόγω εκτάκτων συνθηκών κατά την τρέχουσα περίοδο, με κάθε πρόσφορο μέσο (π.χ. ιστοσελίδα, ανακοινώσεις σε καταστήματα, www.pricescope.gr) και να καταβάλουν κάθε προσπάθεια για την αποκατάσταση της κανονικότητας.
  • Να αντιμετωπίσουν τις έκτακτες συνθήκες λειτουργίας, κατά τον καταλληλότερο τρόπο, τηρώντας όλες τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ για την προστασία του προσωπικού και των καταναλωτών, χωρίς να μετακυλίσουν στους τελευταίους την τυχόν αύξηση του λειτουργικού τους κόστους, επιδεικνύοντας κοινωνική αλληλεγγύη και συμβάλλοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο στην κοινή προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας.
συστήνει στους καταναλωτές
  • για την αποστολή ταχυδρομικών αντικειμένων

    Να επικοινωνήσουν με τον πάροχο της επιλογής τους προκειμένου να ενημερωθούν για τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης καθώς και για τυχόν αναστολή παραδόσεων σε συγκεκριμένο προορισμό.

    Τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των παρόχων διατίθενται στο www.eett.gr στην ενότητα Ταχυδρομικές Υπηρεσίες / Αδειοδότηση – Μητρώο Ταχυδρομικών Επιχειρήσεων.

  • για την παραλαβή ταχυδρομικών αντικειμένων

    Εφόσον κρίνουν ότι, για λόγους ασφαλείας, δεν θέλουν να υπογράψουν για την παραλαβή ταχυδρομικού αντικειμένου, ο διανομέας οφείλει να βεβαιώσει ο ίδιος την παράδοση και να καταγράψει τα στοιχεία τους. Η βεβαίωση παράδοσης μπορεί να σταλεί ηλεκτρονικά στον αποστολέα, ενώ τα στοιχεία παράδοσης τηρούνται ηλεκτρονικά στο σύστημα παρακολούθησης και εντοπισμού της εταιρείας.

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).