ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καταργούνται και συγχωνεύονται ΔΟΥ στην Αττική – Δείτε σε ποιές περιοχές κλείνουν

Published

on

Στην άμεση ενοποίηση μικρών και υποστελεχωμένων εφοριών περιορισμένης αρμοδιότητας ( ΔΟΥ που δεν έχουν φορολογικό έλεγχο) της Αττικής με εφορίες πλήρους αρμοδιότητας της ευρύτερης περιοχής τους, προχωρά η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ( ΑΑΔΕ).

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής έδωσε το “πράσινο φως” προκειμένου να προχωρήσει η παρέμβαση αυτή, η οποία αποτελεί ακόμη ένα βήμα για την παροχή περισσότερων και καλύτερων υπηρεσιών προς τους πολίτες με ταυτόχρονη μείωση της γραφειοκρατίας, αλλά και του χρόνου που απαιτείται για τις συναλλαγές με την Εφορία.

Είχε προηγηθεί η έκδοση της απόφασης για την υποχρέωση των εφοριών να διεκπεραιώνουν τις δηλώσεις φορολογίας κεφαλαίου (μεταβιβάσεις ακινήτων, κληρονομιές και δωρεές) μέσα σε τρεις ημέρες από την παραλαβή τους, χωρίς φυσική παρουσία των φορολογουμένων.

Σύμφωνα με πληροφορίες το σχέδιο της ΑΑΔΕ προβλέπει ότι η ΔΟΥ Γαλατσίου καταργείται και συγχωνεύεται με την ΙΓ Αθηνών, η ΔΟΥ Χαλανδρίου καταργείται και συγχωνεύεται με τη ΔΟΥ Χολαργού, η ΔΟΥ Νέας Σμύρνης καταργείται και συγχωνεύεται με τη ΔΟΥ Καλλιθέας, η ΔΟΥ Αγίου Δημητρίου καταργείται και συγχωνεύεται με τη ΔΟΥ Ηλιούπολης, η ΔΟΥ Αχαρνών καταργείται και συγχωνεύεται με τη ΔΟΥ Αγίων Αναργύρων, η ΔΟΥ Παλαιού Φαλήρου καταργείται και συγχωνεύεται με τη ΔΟΥ Γλυφάδας.

Οπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, η ΑΑΔΕ προχωρά σε αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας και οργάνωσης των εφοριών σε τρεις κατευθύνσεις:

· Διευρύνει το φάσμα των παρεχόμενων υπηρεσιών

· Αξιοποιεί καλύτερα τους εργαζομένους

· Τις ενοποιεί χωροταξικά

Τα οφέλη προβλέπεται οτι θα είναι σημαντικά και αφορούν όλους, φορολογούμενους, Δημόσιο και εργαζόμενους στις συγκεκριμένες εφορίες, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της ΑΑΔΕ. Στις υποκατάργηση εφορίες ο μέσος αριθμός των υπαλλήλων ημερησίως είναι μικρότερος από 20 και σε ποσοστό είναι 60% λιγότεροι από το αντίστοιχο προσωπικό εφοριών πλήρους αρμοδιότητας, με αποτέλεσμα η εξυπηρέτηση των πολιτών να γίνεται αρκετές φορές εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα. Είναι ενδεικτικό, επίσης, οτι για τις πρώτες έξι εφορίες, που σχεδιάζεται να ενοποιηθούν με πλησιέστερες μεγάλες εφορίες τους, το ετήσιο κόστος των ενοικίων αγγίζει τα 900.000 ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).