ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

KLM: Εγκαινιάζει το νέο Crown Lounge στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ

Published

on

Το πλήρως ανακαινισμένο Crown Lounge στην εκτός Σένγκεν περιοχή του αεροδρομίου Schiphol εγκαινίασε επίσημα η KLM στις 28 Νοεμβρίου. Χάρη στις ξεχωριστές υπηρεσίες που παρέχει, το νέο lounge προσφέρει στους επισκέπτες μια αξέχαστη εμπειρία, νέες προτάσεις φαγητού και ποτού και ψηφιακές καινοτομίες.

Το Crown Lounge της KLM στην εκτός Σένγκεν ζώνη στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ, βρίσκεται μεταξύ της αποβάθρας Ε και F. Το “KLM House” γίνεται άμεσα αντιληπτό από τον φωτιζόμενο τοίχο από γυαλί που κοσμείται με περισσότερες από 5.000 μινιατούρες Delft, τα χαρακτηριστικά μπλε σπιτάκια της KLM. Οι επισκέπτες του lounge μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις κυλιόμενες σκάλες και να ξεκινήσουν ένα ταξίδι στον χρόνο καθώς βλέπουν αυτά τα εικονικά δώρα στους επιβάτες της Business Class.

Έχουν την δυνατότητα να έχουν γρήγορη πρόσβαση στο lounge σκανάροντας τις κάρτες επιβίβασης στα αυτόματα μηχανήματα. Η λευκή μαρμάρινη υποδοχή έχει το σχήμα του λογοτύπου της KLM και το lounge προσφέρει κορυφαία θέα προς τους διαδρόμους και τις αποβάθρες με φόντο τον στόλο της KLM.

Διπλάσιος χώρος

Η χωρητικότητα του Crown Lounge της KLM στην εκτός Σένγκεν περιοχή μετά την ανακαίνιση έχει διπλασιαστεί. “To lounge καλύπτει πλέον μια επιφάνεια 6.800 τμ. με περίπου χίλια καθίσματα. Επιπλέον, διαθέτει διακόσια περίπου καθίσματα στο Blue Bar & Restaurant με το αντίστοιχο επίπεδο εξυπηρέτησης. Οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν με μίλια από την Flying Blue κάρτα τους στο χώρο αυτό. Διπλασιάζοντας την χωρητικότητα, η KLM λαμβάνει υπόψη την αναμενόμενη αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών.

Πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία. Προσφέρουμε στους επιβάτες μας και σε εκείνους των συνεργαζόμενων εταιριών μια αξέχαστη εμπειρία για την εκατονταετηρίδα μας” δήλωσε ο Eelco van Asch, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Υπηρεσιών Εδάφους της KLM.

To νέο Crown Lounge της KLM αντικατοπτρίζει την φιλοσοφία της εταιρίας: Άνεση, έμφαση στους πελάτες και καινοτομία. Οι νέες προτάσεις φαγητού και ποτού, η ψηφιακή υποστήριξη όπως η self-service πρόσβαση και η εξυπηρέτηση από το προσωπικό του lounge συμβάλλουν στην νέα αυτή προσωπική εμπειρία. Ο ηλεκτρονικός οδηγός του Lounge προσφέρει στους επισκέπτες έναν σταθερό ψηφιακό βοηθό που τους βοηθά να βρουν ότι χρειάζονται, να κάνουν κρατήσεις, να ελέγξουν τις λεπτομέρειες των πτήσεων ή να ζητήσουν βοήθεια από έναν από τους προσωπικούς βοηθούς του Lounge.

Η ιδέα

Η KLM θέλει να προσφέρει στους πελάτες της μια απόλυτα νέα εμπειρία μέσα από τις καινοτόμες υπηρεσίες της. Συνεργαζόμενη με το αρχιτεκτονικό γραφείο “concrete” η αεροπορική εταιρία σχεδίασε πέντε διαφορετικά “Ολλανδικά Τοπία” για να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες και επιθυμίες των επιβατών της, είτε επιλέξουν να εργαστούν, είτε να χαλαρώσουν, να φρεσκαριστούν, να γευματίσουν ή να πιούν κάτι, να ψυχαγωγηθούν ή να απολαύσουν fine-dining εμπειρίες. Τα 5 “τοπία” είναι τα ακόλουθα:

  • Polder: Στον χώρο αυτό οι πελάτες μπορούν να εργαστούν και να χαλαρώσουν ταυτόχρονα. Το χαλί, με τις αποχρώσεις του πράσινου, θυμίζει τα απέραντα βοσκοτόπια της Ολλανδίας. Και ο φωτισμένος με LED τοίχος 110 μέτρων θυμίζει τον ολλανδικό ουρανό. Ο φωτισμός προσαρμόζεται ανάλογα με την ώρα της ημέρας που περιλαμβάνει και ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα.
  • City: Οι επισκέπτες θα βρουν έναν σταθμό με live cooking, ένα Heineken μπαρ ειδικά σχεδιασμένο από την Heineken, και ένα coffee bar με barista. Το νέο concept για φαγητό και ποτό χαρακτηρίζεται από κομψότητα και υψηλής ποιότητας, φρέσκα, εποχιακά προϊόντα, είναι της εταιρείας Vermaat, συνεργάτη της KLM. H μείωση των απορριμμάτων είναι ένας σημαντικός πυλώνας και για τις δύο εταιρίες για την τροφοδοσία του lounge.
  • Sea: Ο χώρος προσφέρει ότι χρειάζονται οι ταξιδιώτες για να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Η περιοχή αυτή του lounge διαθέτει 20 ντους, στα οποία οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων στα σημεία αυτόματης εξυπηρέτησης στο lounge.
Οι πολυτελείς καμπίνες ξεκούρασης προσφέρουν ιδιωτικότητα, ηρεμία και άνεση και είναι με χρέωση, χρησιμοποιώντας μίλια Flying Blue ή 49,50 ευρώ για τρεις ώρες. Είναι το ιδανικό σημείο για να κλείσετε τα μάτια σας και να ξεκουραστείτε κατά τη διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού ή transfer. Στο μέλλον τα ντους και οι καμπίνες θα εξοπλιστούν με ψηφιακό σύστημα κατανομής που θα χρησιμοποιεί QR codes.
  • Dutch Mountain: Η εντυπωσιακή αυτή ζώνη προσφέρει στους επισκέπτες μια ποικιλία επιλογών για να εργαστούν και να ψυχαγωγηθούν, προσφέροντας από χώρο TV έως και DJ για events. Στην ζώνη αυτή δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο Ολλανδικό design, ενώ υπάρχουν ιστορικές αναφορές στην κληρονομιά της KLM.
  • Sky: Πρόκειται για μια αποκλειστική ζώνη που χαρακτηρίζεται από πρωτοτυπία στον δεύτερο όροφο. Δημιουργήθηκε έπειτα από απαίτηση των πελατών της KLM και το πολυτελές περιβάλλον προσφέρει βεράντα με όμορφη θέα του αεροδρομίου Schiphol. Εδώ μπορείτε να απολαύσετε εξαιρετικά γεύματα και μεγάλη ποικιλία ποτών στο Blue by KLM, το εστιατόριο και το μπαρ ακριβώς δίπλα, με έξτρα χρέωση. Το μενού του Blue έχει δημιουργηθεί από τον Joris Bijdendijk του RIJKS®, του βραβευμένου εστιατορίου με Michelin στο Rijksmuseum.
Το Blue προσφέρει μια φανταστική γαστρονομική εμπειρία, δίνοντας μεγάλη προσοχή στον διαθέσιμο χρόνο και τις ανάγκες κάθε πελάτη.

Ο Boet Kreiken, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, KLM Customer Experience, δήλωσε:

“Δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε καλύτερο δώρο γενεθλίων για τους πελάτες μας. KLM σημαίνει φιλοξενία. Για 100 χρόνια συνδεόμαστε με τους πελάτες μας, έχοντάς τους πάντα ως προτεραιότητα. Το KLM Crown Lounge αποτελεί μιας υψηλής ποιότητας στάση ξεκούρασης για τους πελάτες μας. Είτε είναι στην αναχώρηση, είτε στην άφιξη είτε στην μετάβαση σε επόμενη πτήση, εδώ θα απολαύσετε την παραμονή σας. Ο όλος σχεδιασμός και η φιλική προσέγγιση από το προσωπικό της KLM έχουν αυτό ως κύριο στόχο.

Το lounge αποτελεί παράδειγμα ενός μοναδικού συνδυασμού προσωπικής εξυπηρέτησης και ψηφιακής άνεσης. Κατά τη γνώμη μας, δημιουργήσαμε το πιο ωραίο lounge στον κόσμο, όπου η φιλοξενία και η καινοτομία είναι τα κεντρικά σημεία. Είναι μια εμπειρία για τον πελάτη σε ένα απαράμιλλο επίπεδο. Η αίσθηση που θέλουμε να δημιουργήσουμε στους πελάτες είναι σα να επισκέπτονται έναν καλό φίλο και αυτός ο φίλος ονομάζεται KLM”.

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).