Η ανάπτυξη ενός διαφοροποιημένου «τουριστικού προϊόντος» και η προώθηση του μοντέλου της «Γαλάζιας Οικονομίας» αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για τον Ελληνικό τουρισμό, ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού κ. Κωνσταντίνος Λούλης, από το βήμα της ημερίδας «Next is Now 2019- Ελληνικός Τουρισμός, μια Εθνική Υπόθεση! Δυνατότητες και Προοπτικές», που διοργάνωσε το enikonomia.gr υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και της Περιφέρειας Αττικής.
Στο πλαίσιο των γενικότερων προτεραιοτήτων του ελληνικού τουρισμού, είναι η ενίσχυση της λειτουργίας λιμένων ως home-ports, «αυτό θα συνέβαλε σημαντικά στο να επιτύχει η χώρα καλύτερες επιδόσεις τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο, όπως συμβαίνει και τις βασικές ανταγωνίστριες χώρες της Ελλάδας», είπε ο κ. Κωνσταντίνος Λούλης. «Στόχος μας – σημείωσε ο Γενικός Γραμματέας, είναι μέχρι το 2023 να φθάσουμε τις 5.000 προσεγγίσεις και τους 3.500.000 επιβάτες».
Ο κ. Λούλης αναφέρθηκε στην ανάγκη βελτίωσης των υποδομών και στην καλύτερη διαχείριση των ελληνικών λιμένων προκειμένου να καταστούν πιο ανταγωνιστικοί.
Επίσης ο Γενικός Γραμματέας τόνισε πως ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την υλοποίηση ενός στρατηγικού απλοποιημένου και ευέλικτου σχεδίου αναβάθμισης των υφιστάμενων μαρινών και τη δημιουργία νέων. Τόνισε δε, πως η στρατηγική της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Τουρισμού είναι να επιβάλει λιγότερο κρατικοδίαιτα μοντέλα, προκειμένου να προσελκύσει ιδιωτικές επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές.