ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Με σύγχρονα εργαλεία η προβολή της Θεσσαλονίκης στην ITB 2019

Published

on

Πόσες λέξεις έχουν γραφτεί για την Νύφη του Θερμαϊκού, τη χιλιοτραγουδισμένη Θεσσαλονίκη και πόσες στ’ αλήθεια να είναι αρκετές, για να περιγράψει κάποιος τις ομορφιές, την ιστορία, τα μνημεία, τη γαστρονομία και τη προσωπικότητα αυτής της πόλης; Κάπως έτσι πιθανώς να σκέφτηκαν και οι άνθρωποι του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και βρήκαν έναν σύγχρονο, πολύ μοντέρνο και λακωνικό τρόπο για να παρουσιάσουν την πόλη, δίνοντας “με μια ματιά” μια πλήρη εικόνα και γεύση στον δυνητικό επισκέπτη.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δημιούργησε ένα έντυπο με infographics, όπου σε δύο σελίδες, μαθαίνει κάποιος τα βασικά μνημεία της πόλης, την παραλία, τη γαστρονομία, χρήσιμες λέξεις, τρόπους μετακίνησης, μέση θερμοκρασία, κοντινές εκδρομές και άλλες πληροφορίες της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας. Το έντυπο αυτό ήταν ένα από τα εργαλεία του ΟΤΘ για την παρουσίαση και ανάδειξη της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της ITB, της διεθνούς τουριστικής έκθεσης του Βερολίνου, όπου τα στελέχη του Οργανισμού και του δήμου Θεσσαλονίκης πραγματοποιούν ραντεβού με επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να μάθουν και να γνωρίσουν την πόλη.

Όπως δήλωσε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, “ο ΟΤΘ ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις δημιούργησε ένα έντυπο με Infografics, προκειμένου ο επισκέπτης να έχει με μια ματιά, τη συνολική εικόνα της πόλης. Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικό προϊόν προβάλλεται εναρμονιζόμενη με τις παγκόσμιες εξελίξεις και τάσεις προώθησης”.

Γρηγόρης Τάσιος: Να ενώσουν τις δυνάμεις τους Χαλκιδική Θεσσαλονίκη και Πιερία

“Για τη Χαλκιδική, η Γερμανία είναι η πρώτη εθνικότητα σε αεροπορικές αφίξεις εδώ και 35 με 40 χρόνια, κάτι που είναι εμφανές και από την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι tour operators, μιας και δίνουν σημαντικά ποσά στον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων στη Χαλκιδική” δήλωσε ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής και πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Γρηγόρης Τάσιος.

Ωστόσο, η Θεσσαλονίκη υπολείπεται σε αφίξεις εθνικοτήτων τουριστών από τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και γενικότερα από χώρες της κεντρoδυτικής Ευρώπης, όπως είπε ο κ.Τάσιος αναφερόμενος στα στατιστικά στοιχεία της πόλης που αφορούν διαμονή αρκετών ημερών.

“Πιστεύω ότι αυτό που βλέπουμε εδώ στο Βερολίνο, δηλαδή τον Οργανισμό Τουρισμού και τον δήμο Θεσσαλονίκης, μαζί με την Κεντρική Μακεδονία και δίπλα τη Χαλκιδική, θα το δούμε στο μέλλον πιο οργανωμένο, ως ένα ενιαίο προϊόν” τόνισε ο κ.Τάσιος, προσθέτοντας ότι με την ανάπτυξη συνεργειών τα αποτελέσματα στην αύξηση των τουριστών θα είναι ακόμη καλύτερα

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

TRENDING