ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νέα καμπάνια για 4 νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου

Published

on

Μια νέα καμπάνια, με τον τίτλο «Greek 4: Για Σένα» που στοχεύει στην προβολή τεσσάρων νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου και συγκεκριμένα της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου, προωθεί το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ στοχεύει στο rebranding ξεχωριστών τουριστικών προορισμών του Βορειοανατολικού Αιγαίου, αρχικά μέσω μίας νέας ιστοσελίδας, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους «Greek 4». Υπενθυμίζει στους ταξιδιώτες του εσωτερικού και του εξωτερικού ότι καθένα από τα νησιά είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό αφήγημα: η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση, η Χίος με την εξερεύνηση, η Σάμος με τη φύση και το φως και η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο. Ταυτόχρονα, προβάλλει την εύρυθμη καθημερινότητα των κατοίκων των νησιών, σε αρμονική συνύπαρξη με τις σύγχρονες υποδομές.

Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των νησιών, που σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού ζητήματος. Η διαφημιστική εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τον ΕΟΤ, χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά: «Στόχος της καμπάνιας είναι η μακροπρόθεσμη ανάδειξη των 4 αυτών νησιών -της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου- σε ελκυστικούς προορισμούς, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Νησιά με ιδιαίτερη ταυτότητα και ιστορία, που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη. Το Υπουργείο Τουρισμού, από την αρχή της κρίσης, προχώρησε σε μια σειρά από καινοτόμες δράσεις προκειμένου να στηρίξει τον ελληνικό τουρισμό και τους ανθρώπους του. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε ώστε στα επόμενα χρόνια να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος της φετινής σεζόν».

Από την πλευρά του, ο ΓΓ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης σημείωσε: «Η διαφημιστική καμπάνια, η οποία υλοποιείται από τον ΕΟΤ είναι η ελάχιστη ανταπόδοση στις τοπικές κοινωνίες των 4 νησιών που έχουν σηκώσει το δυσανάλογο βάρος του μεταναστευτικού. Είναι μια πολύ καλά μελετημένη και στοχευμένη καμπάνια, σχεδιασμένη προκειμένου να πετύχει δύο στόχους: ο πρώτος είναι η τόνωση του τουριστικού ρεύματος των νησιών και ο δεύτερος στόχος είναι η βελτίωση της ευρύτερης εικόνας των νησιών αυτών στο εξωτερικό. Η καμπάνια που ξεκινά σήμερα θα συνεχιστεί το επόμενο εξάμηνο και ο στόχος μας είναι επεκταθεί και το 2021. Θέλω να ευχαριστήσω το υπουργείο Μετανάστευσης και προσωπικά τον υπουργό κ. Νότη Μηταράκη, ο οποίος ανταποκρίθηκε στην ανάγκη για χρηματοδότηση της καμπάνιας αυτής και στηρίζει από την αρχή αυτή την προσπάθεια.»

Ποιοι είναι οι «Greek 4»

Λέσβος, Παράδοση: Ένα νησί για να ζήσεις το δικό σου μύθο. Δοκίμασε παραδοσιακές συνταγές και απόλαυσε την κληρονομιά αυτού του τόπου.

Χίος, Εξερεύνηση: Ένα νησί που δεν θα σταματάς να ανακαλύπτεις. Εξερεύνησε τα τοπικά έθιμα και αναζήτησε στιγμές που θα θυμάσαι για πάντα.

Σάμος, Φύση: Ένα νησί με φυσική ομορφιά που θα ερωτευθείς. Γεύσου τους θησαυρούς του και γίνε ένα με τη φύση.

Λέρος, Απέραντο Γαλάζιο: Ένα νησί όπου το απέραντο γαλάζιο κυριαρχεί. Βούτηξε στην απόλαυση και βάλε πλώρη για μία αξέχαστη εμπειρία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).