ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Οι 3 πυλώνες στους οποίους στηρίζεται η πρωτοβουλία «Deloitte goes Agile»

Published

on

Η Deloitte Ελλάδος ανακοίνωσε αυτό το μήνα την εφαρμογή του προγράμματος «Deloitte goes Agile» που είναι αφιερωμένο στο ευ ζην των εργαζομένων της. Λαμβάνοντας υπόψη τις τάσεις της εποχής και τις επιθυμίες των ανθρώπων της, η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα σε αλλαγές που δίνουν πλέον τη δυνατότητα στους εργαζομένους να εργάζονται πιο συχνά από το σπίτι, να προσαρμόζουν την εργασία τους σε κάθε φάση της ζωής τους και να ντύνονται πιο άνετα εν ώρα εργασίας, σε καθημερινή πλέον βάση.

Έχοντας ως στόχο να εμβαθύνει στις προκλήσεις της εξέλιξης της σταδιοδρομίας των εργαζομένων της και να λύσει μερικά από τα πιο σημαντικά ζητήματα που προκύπτουν στην επαγγελματική τους ζωή, η Deloitte σχηματίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα εσωτερικά focus groups, ενώ παράλληλα προτρέπει τους ανθρώπους της να υποβάλουν προτάσεις και ιδέες. H πρωτοβουλία αυτή βοηθάει την εταιρεία να αντιληφθεί ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοί της στην εργασιακή τους πραγματικότητα και πώς μπορεί να σταθεί δίπλα τους.

Η εταιρεία ξεκινάει τη νέα χρονιά με την υπόσχεση να γίνει πιο ευέλικτη, εκπληρώνοντας τον σκοπό της “Make an Impact that Matters”. Εναρμονιζόμενη στις παγκόσμιες τάσεις και όντας η πρώτη συμβουλευτική εταιρεία στον κόσμο, σε έσοδα και αξία εμπορικού σήματος, η Deloitte συνεχίζει με συνδυαστικές αλλαγές που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των εργαζομένων της, τόσο εντός όσο και εκτός της εργασίας τους.

Η πρωτοβουλία «Deloitte goes Agile» βασίζεται σε τρεις πυλώνες:

1. Έξυπνη εργασία, μέσα από την οποία δίνεται η δυνατότητα στους υπαλλήλους να εργάζονται εξ αποστάσεως 6 φορές το μήνα και έως 2 φορές την εβδομάδα, βασιζόμενη στην αμοιβαία εμπιστοσύνη εργοδότη – εργαζόμενου.

2. Ευέλικτες ρυθμίσεις εργασίας, με την προσαρμογή της εργασίας στις διαφορετικές φάσεις ζωής και ανάγκες των εργαζομένων. Αυτό μπορεί να εκτείνεται από την προσαρμοσμένη ημι-απασχόληση μέχρι και ένα διάστημα απουσίας άνευ αποδοχών, σε περίπτωση που ο εργαζόμενος θελήσει να πραγματοποιήσει σε κάποιον στόχο εκτός εργασίας. (πχ εκπαίδευση)

3. Casual ντύσιμο. Πιο συγκεκριμένα, στις εργάσιμες ημέρες που δεν περιλαμβάνουν συναντήσεις με πελάτες ή επιχειρηματικούς συνεργάτες, οι εργαζόμενοι μπορούν να υιοθετήσουν πιο άνετη, καθημερινή ενδυμασία (business casual).

H Ανάλια Κόκκορη, Talent Leading Partner, της Deloitte Ελλάδος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στην Deloitte πιστεύουμε στην ισορροπία μεταξύ της εργασιακής και της προσωπικής ζωής και για αυτόν ακριβώς το λόγο εδώ και αρκετά χρόνια υποστηρίζουμε προγράμματα που ενθαρρύνουν τους συναδέλφους μας έμπρακτα προς αυτή την κατεύθυνση. Πηγή έμπνευσης της νέας αυτής πρωτοβουλίας είναι οι άνθρωποί μας. Στοχεύουμε στην ουσιαστική βελτίωση της καθημερινής μας ζωής».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη από το 2019, το 35% των εργαζομένων της εταιρείας έχει αιτηθεί και αξιοποιήσει το πρόγραμμα έξυπνης εργασίας που προσφέρει η Deloitte. Μετά την ανακοίνωση του προγράμματος, έχει σημειωθεί ήδη αύξηση 38% στις αιτήσεις του Smart Working.

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).