Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η στόχευση, την οποία επιχειρούν να δώσουν μεγάλες εταιρείες ειδών τεχνολογίας στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα ο λόγος γίνεται, για το άνοιγμα που έχουν ήδη ξεκινήσει να κάνουν αλυσίδες όπως το Πλαίσιο και τα Public στις λευκές συσκευές.
Ήδη, στα ράφια καταστημάτων «Πλαίσιο», καθώς επίσης και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, έχουν αρχίσει να διατίθενται προϊόντα όπως φούρνοι, κλιματιστικά, ανεμιστήρες, κουζίνες, πλυντήρια, ψυγεία και γενικώς, ό,τι σχετίζεται με το κομμάτι των λευκών συσκευών.
Την ίδια στιγμή, έχουν περάσει μόλις μερικές ημέρες από όταν τα Public ανακοίνωναν επίσημα τη διάθεση κλιματιστικών μέσω των καταστημάτων τους. Ο λόγος που επιχειρείται αυτή η διείσδυση σε μια καινούργια αγορά για τις γνωστές εταιρείες τεχνολογίας, έχει να κάνει με το κενό που παρατηρήθηκε ότι υπάρχει. Μεγάλες αλυσίδες όπως ο Κωτσόβολος και τα Media Markt παραμένουν ενεργοί «παίκτες», ωστόσο το κενό στην αγορά παρέμενε μετά το κλείσιμο ιστορικών αλυσίδων όπως η Ηλεκτρονική Αθηνών ή το Ράδιο Κορασίδη.
Προ κρίσης, στην εγχώρια αγορά του λιανικού εμπορίου ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών οικιακών συσκευών, είχε γίνει ξανά μία διείσδυση μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων του διεθνούς εμπορίου. Όμως, η οικονομική κρίση έπληξε τον κλάδο, τις πωλήσεις και μαζί τις εταιρείες που είχαν δραστηριοποιηθεί εκεί. Πλέον, με το εμφανές κενό από τη μία και τις ευνοϊκές οικονομικές συγκυρίες από την άλλη, επιχειρείται μία αναδιάταξη του παρόντος σκηνικού.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα Public και το «Πλαίσιο», αυτό που επιδιώκουν, είναι να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στις «έξυπνες» ηλεκτρικές συσκευές, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες που αναδεικνύονται από τη σύνδεση της εκάστοτε συσκευής με το διαδίκτυο.
Σημειώνεται, πως το Πλαίσιο είχε ήδη ανακοινώσει μέσω του αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του και Διευθύνοντος Συμβούλου, κ. Κωνσταντίνου Γεράρδου, ότι η επέκταση στις ηλεκτρικές συσκευές είναι το μεγάλο στοίχημα της εταιρείας. Προσθέτοντας ότι μέσα στο 2019, προς αυτόν ακριβώς το σκοπό, προβλέπεται επένδυση της τάξης των 10 εκατ. ευρώ. Υπογραμμίζεται, ότι αντίστοιχα το 2018 οι επενδύσεις από το Πλαίσιο είχαν ανέλθει στο ύψος των 7,5 εκατ. ευρώ.
Προφανώς, στο επίπεδο του ανταγωνισμού ο Κωτσόβολος και η Media Markt παρακολουθούν την είσοδο νέων «παικτών» στην αγορά των ηλεκτρικών και το μόνο βέβαιο, είναι πως από την εν λόγω κινητικότητα ενισχύεται η επιχειρηματικότητα στη χώρα μας. Τη στιγμή, που ευνοούνται νέες και ακόμα μεγαλύτερες επενδύσεις στο άμεσο μέλλον.
Χρήστος Δημόπουλος-bizness.gr