Τη δημιουργία επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών για δημοφιλή της προϊόντα ανακοίνωσε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, η P&G ως μέρος της νέας παγκόσμιας προσπάθειας που αποσκοπεί στην αλλαγή της εξάρτησης από συσκευασίες και απορρίμματα μιας χρήσης.
Επιπλέον παρουσίασε νέες λύσεις «συλλογής και ανακύκλωσης» για την εξάλειψη των απορριμμάτων, μέσω της συνεργασία της με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Loop, που αναπτύχθηκε από την πρωτοπόρο της ανακύκλωσης διεθνώς, TerraCycle. Πολλά από τα μεγαλύτερα παγκόσμια brands της P&G, συμπεριλαμβανομένων των Pantene, Tide, Gillette και Oral-B, θα συμμετέχουν σε αυτή την καινοτόμο πλατφόρμα από φέτος.
Το Loop είναι η πρώτη παγκόσμια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση των συσκευασιών. Ο σκοπός του Loop είναι να βελτιώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, διατηρώντας την ευκολία του e-commerce, μέσω συσκευασιών που συλλέγονται, καθαρίζονται, ξαναγεμίζονται και επαναχρησιμοποιούνται. Το Loop προσφέρει επίσης τη δυνατότητα συλλογής χρησιμοποιημένων προϊόντων από την πόρτα των καταναλωτών για ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση. Η P&G ήταν η πρώτη εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων που προσχώρησε στο Loop, στο οποίο εντάχθηκαν στη συνέχεια και άλλες εταιρίες παγκόσμιας εμβέλειας.
Με την ανακοίνωση της συνεργασίας αυτής στο Νταβός, η P&G προωθεί ακόμη περισσότερο τους στόχους βιωσιμότητας για το 2030 (P&Gs Ambition 2030) και τη συνεχή δέσμευση της Εταιρείας να μετατρέψει τις βιώσιμες προθέσεις σε θετικές καθημερινές ενέργειες.