ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Παρουσιάζεται και επίσημα η μεγάλη θεματική τουριστική επένδυση Alexandrou Chora

Published

on

Η νέα τουριστική επένδυση Alexandrou Chora Project στο Costa Ofrynio - Φωτό: Kourtidis Group

Παρουσιάζεται και επίσημα από τον όμιλο Κουρτίδη η νέα μεγάλη θεματική τουριστική επένδυση με την ονομασία Alexandrou Chora, που θα λάβει χώρα στην Καβάλα, σε μια περιοχή γνωστή πλέον και ως Costa Ofrynio.

Η επίσημη παρουσίαση της επένδυσης θα λάβει χώρα κατά τη διάρκεια της έκθεσης Philoxenia, που θα διεξαχθεί από τις 12 έως τις 14 Νοεμβρίου 2021, στη Θεσσαλονίκη.

Εκεί όσοι επισκέπτονται το περίπτερο της εταιρείας θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν λεπτομέρειες για τη νέα επένδυση που αναμένεται να αλλάξει το τοπίο και να αναβαθμίσει συνολικά το τουριστικό προϊόν τόσο της Καβάλας όσο και γενικότερα της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

Τί περιλαμβάνει η επένδυση

Στόχος της επένδυσης είναι να επανατοποθετήσει την περιοχή στην παγκόσμια αγορά τουρισμού ως «Costa Ofrynio», μέσω της δημιουργίας του τουριστικού συγκροτήματος «Alexandrou Chora Project» από τον επιχειρηματικό όμιλο Kourtidis Group.

Η επένδυση περιλαμβάνει τη δημιουργία 5άστερου resort, ένα ξενοδοχείου spa 4 αστέρων, ένα πρότυπο Village 200 κατοικιών και ένα θεματικό πάρκο για το Μέγα Αλέξανδρο.

Μάλιστα, το θεματικό πάρκο για τον Μέγα Αλέξανδρο εκτιμάται ότι θα προσελκύει 100.000 επισκέπτες ετησίως (μαθητές, οικογένειες και τουρίστες) και στόχος είναι να συνδέεται απόλυτα με τον κοντινό αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης, όπου ήδη ετοιμάζονται σχετικές προτάσεις προς τα υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού.

Ανοιχτοί σε επενδυτικές συνεργασίες

Η επενδυτική πρόταση για τη δημιουργία του συγκροτήματος θα υλοποιηθεί με ίδια κεφάλαια, επιχορήγηση στο πλαίσιο του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016 και δανεισμό από την Τράπεζα Πειραιώς. «Παράλληλα, το project έχει ήδη προσελκύσει κρούσεις από επενδυτές σημαντικών ή μικρότερων budget από Ελλάδα και Κύπρο και είμαστε ανοιχτοί για να πληροφορήσουμε όποιον ενδιαφέρεται», διευκρινίζει ο κ. Κουρτίδης, πρόεδρος του Kourtidis Group.

Οι επτά πρώτες αγορές- «στόχοι»

Η κεντρική και βόρεια Ευρώπη είναι, κατά τον κ. Κουρτίδη, η βασική αγορά του νέου μεγάλου project. «Βέλγιο, Ελβετία, Ολλανδία, Γερμανία, Σουηδία, Νορβηγία και Δανία είναι οι επτά πρώτες στις οποίες θα επικεντρωθούμε επικοινωνιακά», εξηγεί.

Ωστόσο, εξίσου δελεαστική εκτιμάται πως είναι η περιοχή για τον εσωτερικό τουρισμό. «Απέχουμε μόνο 47 λεπτά από τη Θεσσαλονίκη και μάλιστα αυτός είναι ένας χρόνος που -λόγω Εγνατίας Οδού- δεν επηρεάζεται με καθυστερήσεις από την κίνηση του καλοκαιριού. Σε συνδυασμό με τις τουριστικές υποδομές της επένδυσης, θα δημιουργηθεί ένας νέος σπουδαίος προορισμός και για τον εσωτερικό τουρισμό», εκτιμά.

Τρισδιάστατα και κινούμενα εκθέματα στο θεματικό πάρκο

Περισσότερους από 100.000 επισκέπτες ετησίως εκτιμάται ότι θα προσελκύει το θεματικό πάρκο για τον Μέγα Αλέξανδρο. Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γρηγόρης Αβανίδης, εκ μέρους της ομάδας των Dream Workers, που το σχεδιάζει, το πάρκο θα αναπτυχθεί σε έκταση 40 στρεμμάτων, ενώ ο στεγασμένος χώρος του θα είναι συνολικά 1.800 τετραγωνικά, χωρισμένος σε τρία αυτόνομα κτήρια.

Σημαντικό τμήμα της διαδρομής των επισκεπτών θα αναπτυχθεί στον εξωτερικό χώρο, όπου θα κυριαρχούν τρισδιάστατα και κινούμενα εκθέματα. Γενικά το πάρκο θα περιλαμβάνει πρωτότυπες ιδέες βασισμένες κυρίως στην τεχνολογία.

«Η “εμπειρία της επίσκεψης” είναι η φράση κλειδί, που περικλείει ολόκληρη την ουσία του σχεδιασμού για το πάρκο», σημειώνει και προσθέτει ότι για τη δημιουργία του πάρκου εργάζεται επιστημονική ομάδα, «που απαρτίζεται ίσως από τους πιο σπουδαίους Έλληνες καθηγητές και ιστορικούς».

Πηγή: με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Advertisement

TRENDING