ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από 3 ξενοδοχειακές αλυσίδες – κολοσσούς – Πού και πότε θα ανοίξουν 34 νέα ξενοδοχεία από Hilton, Wyndham και Fattal

Published

on

Sound of the Sea Karpathos, Tapestry Collection by Hilton - Πηγή: Hilton

Ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα δίνουν 3 ξενοδοχειακές αλυσίδες – κολοσσοί που σχεδιάζουν να ανοίξουν 34 νέα ξενοδοχεία τα επόμενα χρόνια, εντείνοντας την παρουσία των διεθνών αλυσίδων στη χώρα μας.

Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατη έρευνα της GBR Consulting, αυτή τη στιγμή, 41 διεθνείς αλυσίδες έχουν παρουσία στην Ελλάδα, αποτελούμενες από 399 μονάδες διαμονής (ξενοδοχεία και καταλύματα εκτός ξενοδοχειακής επωνυμίας) με 37.298 δωμάτια.

Μεταξύ των 5 αστέρων ξενοδοχείων, το 19% ανήκει σε διεθνή αλυσίδα (αντιπροσωπεύοντας το 18% των δωματίων). Στο τμήμα των 4 αστέρων, λιγότερο από το 2% των ξενοδοχείων και των δωματίων ξενοδοχείων συνδέονται με διεθνείς αλυσίδες.

To μεγάλο comeback της Hilton

Στρατηγική αγορά για την Hilton αποτελεί η Ελλάδα σύμφωνα με όσα ανέφερε, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής συνάντησης, ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe, Hilton. «Η ανάπτυξή μας στην Ελλάδα είναι ισχυρότερη από ποτέ.

Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιό μας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη — με αρκετά συναρπαστικά ανοίγματα προγραμματισμένα για το 2026 και έπειτα» ανέφερε ο κ. Mantin.

Συμπλήρωσε: «Με σημαντική πρόοδο στα resort μας στα ελληνικά νησιά και αξιοσημείωτη ανάπτυξη στα lifestyle brands, είμαστε ενθουσιασμένοι που εμπλουτίζουμε περαιτέρω το portfolio μας. Μετά την παρουσίαση των Hilton Garden Inn και Curio Collection στην Αθήνα, ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τα πολυτελή brands Conrad και Waldorf Astoria, καθώς και την επιστροφή του εμβληματικού Hilton Hotels & Resorts μέσα στην επόμενη χρονιά».

Στην Ελλάδα, η Hilton σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν, έχει διανύσει μια εντυπωσιακή πορεία μετασχηματισμού, ξεκινώντας από ένα και μόνο ξενοδοχείο και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό της το 2020 με 67 ξενοδοχεία σήμερα σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, με 49 ήδη λειτουργικά-εκ των οποίων 38 σε συνεργασία με τα Small Luxury Hotels partnership και 11 υπό τρία brands της Hilton (Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn). Παράλληλα προγραμματίζει τη λειτουργία 18 ακόμα ξενοδοχείων κάτω από επτά διαφορετικά brands.

Σύμφωνα με τα στελέχη της αμερικανικής αλυσίδας, η ταχεία αυτή ανάπτυξη εκτείνεται σε επτά διαφορετικά brands και υποστηρίζεται από τη συνεργασία της Hilton με τα Small Luxury Hotels of the World. Η διεύρυνση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει αξιόπιστες και φιλόξενες εμπειρίες σε έναν από τους πιο περιζήτητους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.

Μόνο τον τελευταίο χρόνο, η Hilton γιόρτασε τα εγκαίνια του πρώτου Hilton Garden Inn στην Ελλάδα –το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue– και την είσοδο του brand Curio Collection by Hilton με το Adia Aluma Athens, Curio Collection by Hilton.

Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue – Πηγή: Hilton

Στο άμεσο μέλλον, η Hilton ετοιμάζει 18 νέες μονάδες σε αστικά κέντρα και παραθεριστικούς προορισμούς, ανάμεσά τους και τα νέα brands Conrad Hotels & Resorts και Waldorf Astoria Hotels & Resorts, καθώς και την επιστροφή του Hilton Hotels & Resorts.

Τα επόμενα τέσσερα χρόνια, η Hilton πρόκειται να λανσάρει δύο από τα πιο πολυτελή brands της στην Ελλάδα, το Conrad Hotels & Resorts και το Waldorf Astoria Hotels & Resorts.

Ανάμεσα στα νέα αυτά ανοίγματα ξεχωρίζει το Conrad Athens The Ilisian, ένα νέο ξενοδοχείο που γράφει τη δική του ιστορία απέναντι στην παράδοση. Με 307 δωμάτια και τον μεγαλύτερο αριθμό σουιτών στην Αθήνα, το ξενοδοχείο προσφέρει μια νέα διάσταση στη σύγχρονη πολυτέλεια.

The Ilisian – Πηγή: Ionian Hotel Enterprises

Παράλληλα, το Conrad Corfu αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του το 2026, ενισχύοντας την παρουσία της Hilton στα ελληνικά νησιά. Η Hilton ανακοίνωσε επίσης το Waldorf Astoria Scarlet Bay, που θα ανοίξει το 2029 στην Πελοπόννησο. Το resort θα διαθέτει 121 δωμάτια και σουίτες με θέα στη θάλασσα, καθώς και 13 επώνυμες βίλες.

Conrad Corfu – Πηγή: Hilton

Το 2026 θα σηματοδοτήσει και την επιστροφή του εμβληματικού brand Hilton Hotels & Resorts στην Ελλάδα. Το Hilton Chania Old Town Resort & Spa θα ανοίξει εγκαίρως για τη θερινή σεζόν. Το ξενοδοχείο, που θα λειτουργεί όλο τον χρόνο, θα διαθέτει 85 παραθαλάσσια δωμάτια, spa 600 τ.μ. και σουίτες, όλες με ιδιωτικές πισίνες και απεριόριστη θέα στο Αιγαίο.

Hilton Chania Old Town Resort & Spa – Πηγή: Hilton / Όμιλος Τσιλεδάκη

Με 12 νέα ξενοδοχεία επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της στην Ελλάδα η Wyndham

Με στόχο να τριπλασιάσει την παρουσία της στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια, προχωρά η Wyndham Hotels & Resorts, έχοντας ήδη δρομολογήσει την προσθήκη 12 νέων ξενοδοχείων στο χαρτοφυλάκιό της σε συνεργασία με τη DKG Development, όπως ανακοίνωσε ο Βασίλης Θεμελίδης, Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης της Wyndham Hotels & Resorts, στο περιθώριο του Resort & Residential Hospitality Forum 2025.

Όπως ανέφερε ο κ. Θεμελίδης, «το επενδυτικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα, ειδικά τα τελευταία δύο με τρία χρόνια, είναι αυξημένο τόσο από την Αμερική όσο και από τους συνεργάτες-επενδυτές μας».

Η Wyndham περιλαμβάνεται μεταξύ των κορυφαίων διεθνών ξενοδοχειακών brand με ισχυρή παρουσία στη χώρα μας καθώς συνεργάζεται σήμερα με συνολικά 14 ξενοδοχεία.

Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas – Πηγή: Wyndham / DKG Development

Στην Ελλάδα, η Zeus International Hotels & Resorts εισήγαγε πρώτη την ιδέα των branded residences το 2019 με το Wyndham Athens Residences στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα, βρίσκονται σε εξέλιξη αρκετά νέα έργα: Η DKG Development αναπτύσσει το πρώτο Wyndham στον Πειραιά, το Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas, το οποίο θα βρίσκεται στη Μαρίνα Ζέας και θα περιλαμβάνει 72 σουίτες.

Η Wyndham συνεργάζεται επίσης με τη Sokio Hotels & Resorts για την ανάπτυξη του πρώτου Ramada Residences στην Ελλάδα. Το νέο συγκρότημα, με 150 τουριστικές κατοικίες και πλήρεις υπηρεσίες φιλοξενίας, αναπτύσσεται στη Χαλκιδική και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2026, φέροντας την επωνυμία Ramada Residences by Wyndham, Halkidiki.

Παράλληλα, πέραν του μοντέλου των branded residences, η Wyndham ενισχύει τη θέση της στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά μέσα από συνεργασίες με τη Mercan Group και τη Zafido Holding Ltd.

Σύμφωνα με το τελευταίο Branded Residences Report της Graham Associates, τα midscale και upper midscale branded residences αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά έως το 2031, καλύπτοντας το 36% του συνολικού όγκου της αγοράς, από 25% που είναι σήμερα.

Η Wyndham, με ισχυρή παρουσία σε αναδυόμενες και ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Ινδία, η Μέση Ανατολή και η Νότια Ευρώπη, βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της δυναμικής. Η Ελλάδα έχει πλέον μια ξεχωριστή θέση σε αυτό το νέο αναπτυξιακό τοπίο του κλάδου φιλοξενίας, καθώς τα υπό εξέλιξη επιχειρηματικά σχέδια υπό την ομπρέλα της Wyndham δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι έννοιες «προσιτό» και «ποιοτικό» δεν είναι πλέον αντικρουόμενες.

Σε Ελλάδα και Κύπρο “ποντάρει” η Leonardo Hotels & Resorts – Στόχος του Fattal Group τα 15 ξενοδοχεία έως το 2026

Με σταθερό προσανατολισμό στην ενίσχυση του εθνικού τουριστικού προϊόντος Ελλάδας και Κύπρου, αλλά και την αγαστή συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών, η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean έδωσε το «παρών» στο 3rd Greece-Cyprus Summit | Strategic Horizons, μέσα από τη συμμετοχή του CEO, Roni Aloni, στο πάνελ του τουρισμού, σύμφωνα με ανακοίνωση.

Ο κ. Aloni ανέδειξε τον ρόλο του Ομίλου ως ενεργού παράγοντα στην εξέλιξη της τουριστικής εμπειρίας στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο, τονίζοντας: «Η Ελλάδα και η Κύπρος μοιράζονται κοινή κουλτούρα φιλοξενίας, όραμα και δυναμική. Εμείς, ως Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, επενδύουμε όχι απλώς σε κτίρια, αλλά σε εμπειρίες και ανθρώπους. Νιώθουμε βαθιά ικανοποίηση που συμβάλλουμε ενεργά στη νέα εποχή του τουρισμού και συνεχίζουμε με εμπιστοσύνη στα επόμενα βήματα στήριξης των δύο χωρών».

SEAFOS Luxury Resort & Spa Nafplio – Πηγή: Fattal / Leonardo Hotels

Παράλληλα, επεσήμανε πως Ελλάδα και Κύπρος δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από άλλους διεθνείς προορισμούς, καθώς διαθέτουν μοναδικό φυσικό πλούτο, πολιτισμό και υψηλό επίπεδο φιλοξενίας, και υπογράμμισε την ανάγκη να αναδειχθούν σε αυθεντικούς, 12μηνους προορισμούς, μέσα από στοχευμένες επενδύσεις και συνεργασίες που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Με παρουσία που συνεχώς επεκτείνεται και στρατηγικές συνεργασίες σε Ελλάδα και Κύπρο, η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean επιβεβαιώνει τον ρόλο της ως Όμιλος που επενδύει με όραμα, συνέπεια και ουσιαστικό αποτύπωμα στον τουρισμό της περιοχής, εστιάζοντας σε στρατηγικές επεκτάσεις που προάγουν τη βιώσιμη φιλοξενία, τη συνεργασία και την αυθεντική εμπειρία.

Πηγή: Fattal House of Hotels

Η φιλοσοφία του Ομίλου Fattal στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την αυθεντική εμπειρία, το σύγχρονο design και τη βαθιά κατανόηση του σύγχρονου ταξιδιώτη.

Το χαρτοφυλάκιό του περιλαμβάνει πέντε brands (Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, Leonardo Limited Edition και το lifestyle brand NYX Hotels) που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε 21 χώρες και περισσότερα από 300 ξενοδοχεία συνολικά παγκοσμίως.

Στην Ελλάδα και την Κύπρο, η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean έχει ήδη δημιουργήσει 11 ξενοδοχεία (4 στην Ελλάδα και 7 στην Κύπρο), με στόχο να φτάσει τα 15 μέχρι το 2026. Κάθε νέα επένδυση βασίζεται σε στρατηγική ανάλυση της αγοράς, σεβασμό στην τοπική κουλτούρα και στόχο τη δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη με θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία και την οικονομία.

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).