Η Deloitte, μια από τις μεγαλύτερες συμβουλευτικές εταιρείες παγκοσμίως, επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην Ελλάδα, επενδύοντας στην κορυφαία πλατφόρμα CRM της Salesforce, διευρύνοντας περαιτέρω το portfolio επιχειρηματικών λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της, αποτελώντας πλέον έναν από τους μεγαλύτερους στρατηγικούς συνεργάτες της Salesforce.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η εταιρία, τo Salesforce αποτελεί τη #1 πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), η οποία περιλαμβάνει λειτουργικότητες που σχετίζονται με την οργάνωση πωλήσεων και δικτύου συνεργατών, υποστήριξη πελατών, marketing, e-commerce, analytics, ανάπτυξη custom εφαρμογών, integration, κλπ. και χρησιμοποιείται σε περισσότερες από 150.000 εταιρείες παγκοσμίως, από το 1999 έως σήμερα.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα εφαρμογών, πελατών και συνεργατών που προάγει την πρωτοπορία, την συνεργασία και την αποτελεσματικότητα με απώτερο στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αναβάθμιση της εμπειρίας του τελικού πελάτη.
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, η Deloitte επενδύει στρατηγικά σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνογνωσία, με επίκεντρο την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αναπτύσσοντας τις επιχειρηματικές μονάδες που έχουν ως στόχο την προώθηση, υλοποίηση και υποστήριξη λύσεων που βασίζονται σε τεχνολογίες Salesforce.
Στόχος της εταιρείας είναι να συνδυάσει τη δύναμη και την καινοτομία των προϊόντων Salesforce, με την εμπειρία, τις βέλτιστες πρακτικές και την σε βάθος γνώση των επιμέρους επιχειρηματικών κλάδων που κατέχει η Deloitte, προκειμένου να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε αυτό το εγχείρημα είναι το Deloitte Alexander Competence Center στη Θεσσαλονίκη, το πρότυπο κέντρο δημιουργίας τεχνογνωσίας, εκπαίδευσης και παραγωγικότητας της Deloitte στην Ελλάδα, μέσα από το οποίο δίνεται έμφαση στις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία (όπως Salesforce, Amazon Web Services, SAP, AI, BI, IoT, Robotic Process Automation, κλπ.), με στόχο τα 200 άτομα ανθρώπινο δυναμικό, μέχρι το 2020.
Η Deloitte έχει αναπτύξει μια σειρά από εξειδικευμένες κάθετες λύσεις (Fullforce solutions & accelerators), που απευθύνονται σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως Τραπεζικό, Ασφαλιστικό, Υγείας, Ξενοδοχειακό, Λιανεμπορίου, Κοινής Ωφελείας, Δημοσίου Τομέα, κλπ., επιφέροντας ακόμη μεγαλύτερη αξία στην Salesforce επένδυση.
Επιπλέον, το 2018 η Deloitte αναγνωρίστηκε από την Gartner ως ηγέτης σε ό,τι αφορά στην υλοποίηση λύσεων CRM και βελτιστοποίηση εμπειρίας πελάτη (Customer Experience), σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στο πλαίσιο αυτό το Deloitte Alexander Competence Center στην Θεσσαλονίκη προγραμματίζει μια σειρά ενεργειών με στόχο την εξειδίκευση σε cloud τεχνολογίες και κατ’ επέκταση την πρόσληψη αποφοίτων σχολών πληροφορικής και προγραμματισμού ξεκινώντας με το Salesforce Bootcamp τον ερχόμενο Μάρτιο, καταλήγει η εταιρία.