Η SAS, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης, αναδείχθηκε σε έναν από τους κορυφαίους παρόχους εφαρμογών στον κλάδο του λιανεμπορίου. Σύμφωνα με το πρόσφατο report της εταιρείας αναλύσεων Forrester, οι προηγμένες εφαρμογές analytics της εταιρείας για τον κλάδο του λιανεμπορίου, αλλά και τον κλάδο της παραγωγής καταναλωτικών αγαθών, αποτελούν από τις κορυφαίες επιλογές λύσεων για το σχεδιασμό της τιμολογιακής και εμπορικής στρατηγικής των εταιρειών.
Οι στρατηγικές βελτιστοποίησης της ποικιλίας προϊόντων και ανάπτυξης τιμολογιακής πολιτικής βασισμένες σε ακριβείς προβλέψεις ζήτησης είναι απαραίτητες για τους λιανέμπορους στην εποχή μας. Η επιτυχία κρύβεται πίσω από την επιλογή ποικιλίας προϊόντων που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές. Αυτό βέβαια δεν είναι καθόλου εύκολο να επιτευχθεί, αλλά γίνεται δυνατό με τη βοήθεια της SAS, καθώς το Forrester Wave: Retail Planning, Q1 2020 report την κατηγοριοποιεί ως τον ηγέτη σε ότι αφορά το planning στο χώρο του λιανεμπορίου.
Σύμφωνα με το report της Forrester, η SAS απέδειξε την ικανότητα της να αντιμετωπίζει δύσκολα θέματα στρατηγικής λιανεμπορίου χρησιμοποιώντας εφαρμογές διαχείρισης της ζήτησης και βελτιστοποίησης της επιλογής ποικιλίας προϊόντων, ενώ παράλληλα μπορεί να βελτιώνει την τμηματοποίηση της πελατειακής βάσης και τον χρηματοοικονομικό σχεδιασμό της διαδικασίας του merchandizing. H Forrester ανέδειξε επίσης την SAS ως τον καλύτερο σύμβουλο για τους λιανέμπορους οι οποίοι χρειάζονται την ασφάλεια ενός αξιόπιστου προμηθευτή με ένα μεγάλο οικοσύστημα από εταιρείες που μπορούν να υλοποιήσουν τις λύσεις της, αλλά επίσης και να μπορούν να επεκτείνουν τις εφαρμογές planning στο χώρο του λιανεμπορίου χρησιμοποιώντας μια πλατφόρμα που μπορεί να λειτουργήσει χωρίς να παρεμποδίζει την υπάρχουσα υποδομή.
Σύμφωνα με τον Dan Mitchell, Global Business Director του SAS Retail Practice:
«Τα προηγμένα analytics της SAS για planning στο χώρο του λιανεμπορίου παρέχουν στους λιανέμπορους τη δυνατότητα να συγχρονίζουν το σχεδιασμό του merchanidizing με αυτόν του μάρκετινγκ και της εφοδιαστικής αλυσίδας, ώστε οι καταναλωτές να μένουν πάντα ικανοποιημένοι. H στρατηγική χρήση των προηγμένων analytics μπορεί να βοηθήσει τους λιανέμπορους ή τους παραγωγούς καταναλωτικών προϊόντων να βρεθούν ένα βήμα πριν από τη ζήτηση, να βελτιστοποιήσουν την ποικιλία των προϊόντων και να αποκομίσουν μακροχρόνια οφέλη από τους πιστούς καταναλωτές – πελάτες. Οι λιανέμποροι που στοχεύουν σε γρήγορη πραγματοποίηση μεγάλης απόδοσης στις επενδύσεις τους αναγνωρίζουν ότι οι εφαρμογές που εμπεριέχουν αναλυτικά μοντέλα είναι απαραίτητες τεχνολογίες που απαιτεί η σημερινή εποχή».