ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σε δημοπράτηση ευρύ πρόγραμμα αναβάθμισης πεζοδρομίων και δρόμων στο κέντρο της Αθήνας

Published

on

Σε δημοπράτηση είναι πλέον ακόμα ένα μεγαλόπνοο έργο του Δήμου Αθηναίων που αφορά την ενεργειακή αναβάθμιση μέσω της αναβάθμιση της βατότητας πεζοδρομόινω και οδών από την 1η μέχρι την 7η Δημοτική Κοινότητα. Το έργο έχει κόστος 24εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 19,35εκατ.ευρώ). Πρόκειται για ένα έργο συνοδευτικό του οραματικού σχεδίου πεζοδρόμησης στο κέντρο μέσω του “Μεγάλου Περιπάτου“.

Με το έργο αυτό ο Δήμος φιλοδοξεί να αλλάξει την εικόνα της πόλης που στην πλειονότητα των περιπτώσεων, πεζοδρόμια και δρόμοι είναι σε κακή κατάσταση. Θα εκτελεστούν εργασίες συντήρησης επισκευής και ανακατασκευής πεζοδρομίων ή άλλων κοινόχρηστων χώρων, σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου Αθηναίων, που είτε από φυσική φθορά (γήρανση υλικών, καιρικές συνθήκες, κόπωση υλικών) είτε από κακοτεχνίες προηγούμενων επεμβάσεων (Ο.Κ.Ω.), έχουν υποστεί φθορές. Επίσης, όπου απαιτείται θα γίνει συντήρηση, διαπλάτυνση ή αρχική διάνοιξη και κατασκευή οδών ή τμημάτων αυτών.

Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί στις 9 Ιουλίου 2020 ενώ η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 15 του ίδιου μήνα. Η διάρκεια των εργασιών έχει οριστεί σε 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως εφόσον υπάρξει ανάδοχος μέχρι τις αρχές του 2021, τότε στο σύνολο της η εικόνα πεζοδρομίων και δρόμων στις πρώτες επτά Δημοτικές Κοινότητες, θα έχει αλλάξει στις αρχές του 2024.

Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Το έργο αναμένεται να προκαλέσει το ενδιαφέρον πολλών τεχνικών εταιρειών.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Σκοπός του παρόντος έργου είναι:

α) η εκτέλεση εργασιών συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής πεζοδρομίων ή άλλων κοινόχρηστων χώρων σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου Αθηναίων, που είτε από φυσική φθορά (γήρανση υλικών, καιρικές συνθήκες, κόπωση υλικών από τη χρήση) είτε από κακοτεχνίες προηγούμενων επεμβάσεων (Ο.Κ.Ω. κ.λπ.), έχουν υποστεί φθορές σε αρκετά σημεία και εγκυμονούν κινδύνους, ως προς την ασφαλή διέλευση των πεζών, και

β) η συντήρηση, η διαπλάτυνση ή αρχική διάνοιξη και κατασκευή οδών ή τμημάτων αυτών, που για διάφορους λόγους (όπως πρόσφατη θεσμοθέτησή τους, διαδικασίες συντέλεσης ρυμοτομικών απαλλοτριώσεων κ.λπ.) είτε δεν έχουν διανοιχθεί είτε έχουν μερικώς διανοιχθεί.

 

Πηγή: ypodomes.com

Advertisement

TRENDING