Σιδηρόδρομος και μεγάλες εκτάσεις γης για νέες επενδύσεις αποτελούν τα μεγάλα “στοιχήματα” του logistics real estate.
O Θρασύβουλος Μακιός, CEO, OB Streem, μιλώντας στο 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών για τις μεγάλες επενδύσεις στο real estate logistics σε Αττική και Θεσσαλονίκη δήλωσε ότι μια πρόκληση στις υποδομές της χώρας μας είναι ο σιδηρόδρομος.
«Στο οδικό δίκτυο οι υποδομές ολοκληρώνονται. Ο σιδηρόδρομος είναι αυτός που περιμένουμε χρόνια να ολοκληρωθεί, αλλά με το δυστύχημα των Τεμπών και το φαινόμενο Daniel, αυτό καθυστέρησε ακόμα περισσότερο. Αναγκαστικά, λοιπόν, ο σιδηρόδρομος αποτελεί ένα πρόβλημα», εξήγησε.
Σχολιάζοντας τις υποδομές στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ο Θρασύβουλος Μακιός είπε πως: «Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα λιμάνι ενδοχώρας που εκ των πραγμάτων δε θα αλλάξει τον γεωπολιτικό χάρτη των logistics της περιοχής. Αυτό που θα έλεγε κανείς πως λείπει από τις υποδομές είναι τα μεγάλα logistics parks.
Αυτό που χρειαζόμαστε είναι μεγαλύτερα κέντρα, ώστε να μπορούμε να αναβαθμίσουμε τις υπηρεσίες μας και να γίνουμε με αυτόν τον τρόπο ανταγωνιστικοί. Έτσι θα προσελκύσουμε ευκολότερα και διεθνείς ροές. Αυτό δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα για να γίνει αλλά είναι σίγουρα πολύ ωφέλιμο».
Τέλος, ο κ. Μακιός αναφέρθηκε στη στρατηγική της OB Streem και στον ρόλο που παίζει η Ελλάδα στον γεωπολιτικό χάρτη των logistics στην Ευρώπη. «Η χώρα μας είναι η πύλη για την κεντρική Ευρώπη. Εμείς θέλουμε να είμαστε ο άξονας που θα ενώνει τον Πειραιά με την κεντρική Ευρώπη.
Σήμερα δραστηριοποιούμαστε, εκτός από την Ελλάδα, και στη Βουλγαρία, στη Ρουμανία, στη Βόρεια Μακεδονία, στη Σερβία και στην Ουγγαρία, μέσω της οποίας «ακουμπάμε» και τη δυτική Ευρώπη. Από εδώ και πέρα η ανάπτυξή μας θα έρθει με την ενδυνάμωσή μας σε όλες αυτές τις χώρες αλλά και φυσικά μέσω της Ελλάδας», κατέληξε.