ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο Βελιγράδι παρουσιάστηκε η πετυχημένη στρατηγική εξωστρέφειας του ελληνικού τουρισμού

Published

on

Ο Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης μοιράστηκε καλές πρακτικές της Ελλάδας για την προσέλκυση επενδύσεων στον τουρισμό με τους Υπουργούς Τουρισμού του Μαυροβουνίου, της Αλβανίας και της Σερβίας, οι οποίες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως «οδηγός» για την τουριστική ανάπτυξη και άλλων χωρών της ΝΑ Ευρώπης.

Την επιτυχημένη στρατηγική εξωστρέφειας του ελληνικού τουρισμού που προσέλκυσε περισσότερα από 400 μεγάλα επενδυτικά σχέδια την τετραετία 2015-2018, παρουσίασε ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, κ. Γιώργος Τζιάλλας, στο Βελιγράδι στο κορυφαίο επενδυτικό φόρουμ της ΝΑ Ευρώπης, Adria Tourism Forum.

Ο κ.Τζιάλλας σε ειδική θεματική ενότητα του Forum μοιράστηκε καλές πρακτικές της Ελλάδας για την προσέλκυση επενδύσεων στον τουρισμό με τους Υπουργούς Τουρισμού του Μαυροβουνίου, κ. Pavle Radulović, της Αλβανίας κ. Blendi Kloss  και της Σερβίας, κα Renata Pindžo, οι οποίες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως «οδηγός» για την τουριστική ανάπτυξη και άλλων χωρών της ΝΑ Ευρώπης.

Ειδικότερα, παρουσίασε το στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού για την καθιέρωση της Ελλάδας ως παγκόσμιο ελκυστικό προορισμό για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο, που απέδωσε την θεαματική αύξηση του ελληνικού τουρισμού πάνω από 38% την τελευταία τετραετία, με συνεχή ιστορικά ρεκόρ αφίξεων και εσόδων. Και επεσήμανε ότι η μεγάλη τουριστική ανάπτυξη που κινητοποιήθηκε την περίοδο 2015-2018 έχει καταστήσει την Ελλάδα ιδιαίτερα ελκυστική για νέα τουριστικά σχέδια και νέες επενδυτικές κινήσεις, και ήδη έχει κινητοποιήσει το ενδιαφέρον διεθνών ομίλων να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μας.

Ανέφερε ότι την τελευταία τριετία υποβλήθηκαν  περισσότερα από 400 μεγάλα επενδυτικά σχέδια και στρατηγικές επενδύσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Τουρισμού για επεκτάσεις ξενοδοχείων, δημιουργία νέων μονάδων και λειτουργία ειδικών τουριστικών υποδομών. Και τόνισε ότι το 50% των επενδυτικών προτάσεων που υποβλήθηκαν στον ελληνικό Αναπτυξιακό Νόμο ήταν στον τομέα του τουρισμού και ότι συνολικά από το 2015 έως σήμερα προστέθηκαν περισσότερες από 55.000 νέες κλίνες σε ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών 4-5 αστέρων.

 

Επιπλέον, σχετικά με την ανάπτυξη προορισμών θαλάσσιου τουρισμού έκανε λόγο για το νέο νομοθετικό πλαίσιο του θεματικού τουρισμού, που ενισχύει την προσπάθεια προσέλκυσης νέων επενδύσεων σε θεματικά τουριστικά προϊόντα, όπως ο θαλάσσιος τουρισμός, το yachtingκαι οι δραστηριότητες αθλητικής αναψυχής, αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κάθε προορισμού. Ακόμη, αναφέρθηκε στο νόμο περί  τουριστικών λιμένων που άνοιξε το δρόμο για την αξιοποίηση μεγάλων τουριστικών λιμένων της Ελλάδας και την περαιτέρω ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού.

 

Ο κ. Τζιάλλας στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο Adria Tourism Forum επισκέφτηκε τη 41η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βελιγραδίου IFTBelgrade, όπου ο ΕΟΤ συμμετείχε με περίπτερο και εκπροσώπησε το Υπουργείο Τουρισμού σε συναντήσεις με ταξιδιωτικούς ομίλους της τουριστικής αγοράς της Σερβίας και της ΝΑ Ευρώπης.

 

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).