ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το μάρκετινγκ της αειφορίας είναι ζωτικής σημασίας για τα νέα ξενοδοχεία

Published

on

Elaiolithos Luxury Retreat - Φωτό: Medventure

Sponsored content

Τη φετινή χρονιά βγαίνει μια πληθώρα καινούργιων και ανακαινισμένων ξενοδοχείων στην τουριστική αγορά, εκ των οποίων η πλειοψηφία έχει υψηλές ενεργειακά αποδοτικές προδιαγραφές και καινοτομίες. Πολλά είναι βιοκλιματικά, σέβονται το περιβάλλον, χρησιμοποιούν οικολογικά υλικά δόμησης και εμπνέονται από την παραδοσιακή Ελληνική αρχιτεκτονική. Τοπική πέτρα, παραδοσιακά υλικά, βιολογικός καθαρισμός, φιλτράρισμα γκρίζου νερού, συστήματα διαχείρισης κτιρίου και έξυπνων κτιρίων, πιστοποιημένη ενέργεια από ΑΠΕ, και προσεχώς σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων – όλα είναι σημαντικοί παράγοντες που ενισχύουν όχι μόνο το προφίλ του καταλύματος αλλά και την αειφορία σε όλο το ξενοδοχειακό κλάδο.

Επίσης τα ξενοδοχεία παίρνουν διάφορες πιστοποιήσεις και αναγνωρίσεις για την αειφορία. Υπάρχει όμως ένα μεγάλο ζήτημα στην επικοινωνία μιας τέτοιας προσέγγισης, όταν παραμένει – ή επιμένει – το ξενοδοχείο στα παλαιά πρότυπα μάρκετινγκ μετά από όλη αυτή την αξιόλογη δουλειά.

Τα πράσινα χαρακτηριστικά μένουν αναξιοποίητα

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνει ένα πράσινο τουριστικό κατάλυμα είναι ότι δεν αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά βιωσιμότητας στην επικοινωνία με τους πελάτες και με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη. Για παράδειγμα, μια ανάρτηση στα social media ότι το κατάλυμα καταναλώνει μόνο καθαρή ενέργεια ή ότι έχει περιορίσει τη σπατάλη νερού σε ένα νησί που δεν έχει πολύ νερό, θα προσελκύσει ένα πιο ευαισθητοποιημένο κοινό που γενικά έχει μια μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη.

Είναι πολλά άλλα όμως που τα καινούρια ξενοδοχεία θα πρέπει να κάνουν για μια πιο έξυπνη προβολή στην εποχή του αειφόρου τουρισμού, ειδικά αν έχουν ή επιδιώκουν μια οικολογική πιστοποίηση, και περιμένουν ενισχυμένο μάρκετινγκ βάση σε αυτήν.

Οι ηγέτες του τουρισμού, όπως η TUI και η booking.com κατευθύνονται και αυτοί στον αειφόρο τουρισμό με γρήγορους ρυθμούς. Μια αμερικανική έρευνα έδειξε ότι οι υπεύθυνοι ή “αειφόροι” ταξιδιώτες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν 51% παραπάνω για τα ταξίδια τους. Οι ίδιοι ψάχνουν “αυθεντικές” εμπειρίες πάνω απ’ όλα, κάτι στο οποίο εξειδικεύεται η Ελληνική τουριστική βιομηχανία.

Τα καινούργια ξενοδοχεία αναζητούν καθοδήγηση στο μάρκετινγκ για να αξιοποιήσουν αυτούς τους σημαντικούς παράγοντες του σύγχρονου τουρισμού (π.χ. ευαισθησία για το περιβάλλον, πολιτιστικός πλούτος, αλλαγή στο προφίλ του ταξιδιώτη μετά από την πανδημία, ανησυχία για την κλιματική αλλαγή και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, κλπ.).

Ήρθε η εποχή του αειφόρου μάρκετινγκ

Ποιά μηνύματα μπορούμε να στείλουμε στα διάφορα κανάλια μάρκετινγκ για να προσαρμοστεί η στρατηγική μάρκετινγκ στις τελευταίες εξελίξεις; Τι κάνουν τα πράσινα ξενοδοχεία στη προβολή τους για να προσελκύσουν πελάτες; Πως μπορούμε να μπούμε όλοι στο κύμα του αειφόρου τουρισμού;

Το Sustainable Tourism Marketing Online Seminar απαντάει σε αυτές τις ερωτήσεις και βοηθά τις τουριστικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να εξελιχθούν με βάση τα νέα δεδομένα.

Το διαδικτυακό σεμινάριο έχει κόστος 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ και θα πραγματοποιηθεί στις 14 Απριλίου μέσω Zoom από την Medventure, εταιρία consulting στον αειφόρο τουρισμό στην Ελλάδα και δημιουργός της Ecotourism Greece και του Green Guide. Ενημερωθείτε και γραφτείτε εδώ.

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).