ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Τρείς νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πελατών της λάνσαρε η ΔΕΗ

Published

on

Την ολοήμερη λειτουργία (7:30π.μ. έως τις 20:00μ.μ.) τριών κεντρικών καταστημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα η ΔΕΗ. Το διευρυμένο ωράριο εφαρμόζεται πιλοτικά από την περασμένη Δευτέρα 15/6/2020 στα καταστήματα Αθήνας (Αριστείδου 5-7), Ομόνοιας (Αγίου Κωνσταντίνου 11) και Κεντρικής Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136) όπου ήδη, από τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας τους συγκέντρωσαν σημαντικό αριθμό πελατών στο απογευματινό ωράριο.

Παράλληλα, η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα παραπάνω καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή.

Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770.

Και αυτή η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά στα τρία κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας και Κεντρικής Θεσσαλονίκης και ήδη στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους πελάτες.

Τέλος στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές περιλαμβάνεται και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:

· μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr,

· μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece

· Μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ αρμόδιος για θέματα Εμπορίας κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook. Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν το χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).