ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τρένο: Οριστικά το 2021 η ολοκλήρωση των συστημάτων στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Published

on

Στις αρχές του 2021 οδεύει οριστικά η ολοκλήρωση της ανάταξης της σηματοδότησης στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, έγινε δεκτή η αίτηση χορήγησης παράτασης κατά 14 μήνες της ημερομηνίας ολοκλήρωσης του έργου.

Σύμφωνα με το σκεπτικό,για την παράταση του έργου θετική γνώμη διατύπωσε και η ΕΥΔ.ΕΠ-ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ ενώ αναφέρεται σε άλλο σημείο ότι κρίνονται ως βάσιμοι οι λόγοι αδυναμίας ολοκλήρωσης του φυσικού αντικειμένου.

Πλέον η νέα προθεσμία ολοκλήρωσης είναι για τις 26 Ιανουαρίου 2021. Το έργο ανάταξης και αναβάθμισης του συστήματος σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης (αλλά και αντικατάστασης 70 αλλαγών τροχιάς) σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, είναι απαραίτητο για να περάσουμε στην επόμενη μέρα του σιδηρόδρομου.

Με την ολοκλήρωση του, καθώς και με τις εργολαβίες που αφορούν την λειτουργία του ETCS, από το 2021 πλέον, θα δίνει τη δυνατότητα στα τρένα να αναπτύσσουν μεγαλύτερες ταχύτητες (μέχρι τα επίσημα εθνικά όρια). Επίσης θα δώσει μεγαλύτερη ασφάλεια στην οδήγηση τους από τους μηχανοδηγούς καθώς θα υπάρχουν ηλεκτρονικά συστήματα που θα τους ειδοποιούν για το τι συμβαίνει στην πορεία τους και θα τους δίνει την ευκαιρία να αντιδρούν έγκαιρα.

Άλλωστε αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που μέχρι και σήμερα δεν έχουν φτάσει πιο εξελιγμένα τρένα στο εθνικό δίκτυο. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππο Τσαλίδη, τα πρώτα τρένα που θα εμπλουτίσουν τον στόλο της θα αρχίζουν να καταφτάνουν μέσα στο 2020 (κορωνοϊού επιτρέποντος). Είναι τρένα που ανακατασκευάζονται και ανακαινίζονται πλήρως στην Ιταλία, προκειμένου να προσφέρουν ένα σύγχρονο εσωτερικό με κλιματισμό, νέες εργονομικές θέσεις, wi-fi, πρίζες, υπηρεσίες εστίασης κλπ.

Λίγο αργότερα, το 2022 θα αρχίσουν να κάνουν την εμφάνιση τους, τα υπερσύγχρονα, υβριδικά τρένα (μέρος μεγάλης παραγγελίας της μητρικής FSI). Όπως έχει γίνει γνωστό, πρόκειται για τρένα τα οποία θα μπορούν να κυκλοφορούν σε όλο το εκσυγχρονισμένο δίκτυο, δηλαδή θα χρησιμοποιούν και την ηλεκτροκίνηση και το ντίζελ όπου αυτή δεν υπάρχει. Επίσης, θα είναι εντελώς αθόρυβα όταν εισέρχονται σε κατοικημένες περιοχές χρησιμοποιώντας τις μπαταρίες. Είναι τρένα μεγάλης χωρητικότητας, άνω των 600 θέσεων με 9 βαγόνια, θα διαθέτουν όλες τις ανέσεις και θα ενσωματώνουν όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις της παγκόσμιας σιδηροδρομικής βιομηχανίας.

 

Πηγή: ypodomes.com

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).