Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

3ο Συνέδριο Υποδομών-Μεταφορών: Βασίλης Ντάνιας: Ο κλάδος του ταξί απαιτεί εκσυγχρονισμό για να καλύψει τις ανάγκες επιβατών και οδηγών

Newsroom

Published

on

Στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη του κλάδου των ταξί, με γνώμονα την κάλυψη των αναγκών τόσο των οδηγών όσο και των επιβατών, αναφέρθηκε ο γενικός διευθυντής της BEAT, κ. Βασίλης Ντάνιας στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών, που συνδιοργάνωσαν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Ο κ. Ντάνιας, ο οποίος συμμετείχε στο πάνελ για την βιώσιμη αστική κινητικότητα, παρουσίασε, για πρώτη φορά, αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας κοινής γνώμης που διενεργήθηκε από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ).

Σύμφωνα με την έρευνα, η χρήση των ταξί από τους πολίτες θα μπορούσε να είναι συχνότερη, εάν η τιμολόγηση των υπηρεσιών τους ήταν πιο ευέλικτη.

Όπως αναφέρεται στην έρευνα του ΕΜΠ, το 53% των χρηστών ταξί δηλώνει ότι θα έπαιρνε ταξί συχνότερα, εάν δεν υπήρχε η διπλή ταρίφα τις νυχτερινές ώρες, ενώ το 78% επισημαίνει ότι θα τα χρησιμοποιούσε πιο τακτικά σε σχέση με σήμερα.

Σύμφωνα με την έρευνα του ΕΜΠ, που επικαλέστηκε ο κ. Ντάνιας, οι Έλληνες οδηγοί ταξί στην Αθήνα εργάζονται περισσότερο από όσο θα έπρεπε για να κερδίσουν τα προς το ζην.

Ειδικότερα, το 93% των οδηγών εργάζεται ημερησίως τουλάχιστον 10 ώρες, ενώ το 65% εξ αυτών 12 και πλέον ώρες την ημέρα.

Επίσης, το 96% εργάζεται τουλάχιστον έξι ημέρες την εβδομάδα, ενώ σχεδόν το 60% επτά ημέρες την εβδομάδα.

Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα του ΕΜΠ, ο στόλος των ταξί της Αθήνας είναι μεγαλύτερος σε ηλικία από όσο θα έπρεπε, καθώς μόλις το 10% των οχημάτων είναι κάτω των 3 ετών, την ώρα που σε 3 έτη ένα ταξί διανύει τουλάχιστον 300 χιλ. χλμ.

Επίσης, ποσοστό άνω του 70% των ταξί που κυκλοφορούν στην Αθήνα σήμερα είναι άνω των 6 ετών, ενώ το 33% είναι άνω των 10 ετών και μη-αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, έχοντας διανύσει εκατομμύρια χλμ.

Παράλληλα, μόλις το 27% των οδηγών πιστεύει ότι τα ταξί θα έπρεπε να είναι έχουν όριο ηλικίας 7 ετών, ενώ ποσοστό 34% θεωρεί αποδεκτό ο κύκλος ζωής των ταξί να είναι 11 ετών και άνω.

«Θέλουμε το ταξί να καλύπτει τις ανάγκες και των επιβατών, αλλά και των οδηγών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από τον εκσυγχρονισμό του», ανέφερε ο κ. Ντάνιας, παρουσιάζοντας, μεταξύ άλλων, τις δράσεις της ΒΕΑΤ για την υλοποίηση της συγκεκριμένης στρατηγικής.

Μία τέτοια λειτουργία, τόνισε, είναι η υπηρεσία “Back-to-Back”, η οποία είναι τώρα διαθέσιμη και επιτρέπει την διαδοχική ανάθεση διαδρομών σε οδηγούς που ολοκληρώνουν προηγούμενη διαδρομή και πρόκειται να αποβιβάσουν.

Αποτέλεσμα είναι, όπως τόνισε ο ίδιος, χάρη στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του χρόνου, να υπάρχουν περισσότεροι διαθέσιμοι οδηγοί και να μειώνεται ο χρόνος αναμονής των επιβατών, αλλά και ο κενός χρόνος μεταξύ διαδρομών για τα ταξί, κάνοντας το σύστημα πιο αποδοτικό για όλους.

Η ΒΕΑΤ επενδύει πλέον σε αυτοματισμούς, Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και Μηχανική Μάθηση (ML) για να υλοποιήσει τέτοιες λειτουργίες. Γι’ αυτό το λόγο πέρασε πρόσφατα σε ορισμένες αλλαγές στην πλατφόρμα της, με βασικότερη την κατάργηση της επιλογής οδηγού από το χρήστη, σύμφωνα με την εταιρεία.

«Η επιλογή οδηγού ήταν μια λειτουργία που εξαρχής είχε κάνει την υπηρεσία μας να ξεχωρίζει», δήλωσε ο κ. Ντάνιας.

«Πλέον, όμως, όλο και περισσότεροι χρήστες προτιμούν τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Συγκεκριμένα, μόνο το 15-20% των διαδρομών μας πραγματοποιούνταν μέσω της λειτουργίας επιλογής, ενώ οι περισσότερες διαδρομές πραγματοποιούνταν με αυτόματη κλήση οδηγού από το λογισμικό.

Αποφασίσαμε έτσι, να καταργήσουμε τη λειτουργία προκειμένου να χτίσουμε ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα που διαρκώς θα βελτιώνεται μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Μηχανικής Μάθησης.

Μέσα από τις τεχνολογίες μας βοηθάμε πάνω από 300.000 οδηγούς παγκοσμίως να εργάζονται με ασφάλεια και να αυξάνουν το εισόδημα τους, αλλά και πάνω από 10 εκατομμύρια επιβάτες να μετακινούνται γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια στην Ευρώπη και στη Λατινική Αμερική», κατέληξε ο κ. Ντάνιας.

Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ώρες ago

Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στην Πάρο – Πού θα γίνει

Ίος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ ΜΠΕ/ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ώρες ago

Νέο ξενοδοχείο στα “σκαριά” στην Ίο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει

Project VORIA - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ώρες ago

Με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2028 ξεκίνησαν τα έργα για τη μεγάλη τουριστική επένδυση Project Voria στο Μαρούσι

White Coast Pool Suites - Φωτό: Prodea Investments
LOGISTICS6 ώρες ago

Η επόμενη ημέρα της Prodea μετά τα mega deals – Γιατί στοχεύει σε ξενοδοχεία και logistics και ποιές νέες επενδύσεις δρομολογεί

Sitia Bay Resort - Πηγή: ΙΚΤΙΝΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ6 ώρες ago

Νέα “εποχή” για τη mega τουριστική επένδυση Sitia Bay Resort – Τι θα περιλαμβάνει το έργο και πώς θα προχωρήσει

Sitia Bay Resort - Πηγή: ΙΚΤΙΝΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Υπεγράφη η συμφωνία ΙΚΤΙΝΟΣ – CBE CAPITAL για την αξιοποίηση του ακινήτου στη Σητεία

Άποψη της Αράχωβας - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Eurokinissi
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Ποιά κατηγορία ακινήτων στην Ελλάδα παραμένει “ευκαιρία” με 50% χαμηλότερες τιμές από τα επίπεδα ρεκόρ του 2008

ΜΙΝΙΟΝ - Πηγή: DIMAND
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Έτος δημιουργίας νέας αξίας το 2026 για τη Dimand – Από ποιά μεγάλα έργα real estate θα κάνει exit φέτος και το 2026

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Νέο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει

Πηγή: Canva
LOGISTICS1 ημέρα ago

Ολοκληρώνεται το 2027 η νέα μεγάλη επένδυση logistics της Diakinissis στη Δυτική Αττική – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Στα “σκαριά” 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στο Ιόνιο – Σε ποια νησιά θα γίνουν

Η ανανεωμένη Στοά Αρσακείου - Πηγή: Legendary Food
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ3 εβδομάδες ago

Προς ολοκλήρωση η μεγάλη εμπορική επένδυση στη Στοά Αρσακείου – Ποιοί χώροι έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Νέο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει

Little Athens Project, Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
REAL ESTATE1 εβδομάδα ago

The Ellinikon: πώς προχωρούν όλα τα μεγάλα κτιριακά έργα – Πότε ολοκληρώνονται τα κτίρια κατοικιών, τα ξενοδοχεία και τα malls

ViOS Autograph Psychiko - - Πηγή: ViOS
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ5 ημέρες ago

Σε εξέλιξη έργο για νέο κτίριο σύγχρονων γραφείων στο Ψυχικό – Ποιό γνωστό κτίριο στη Λεωφόρο Κηφισίας μεταμορφώνεται

Φωτορεαλιστική απεικόνιση του νέου έργου γραφείων της Hellenic Properties στον Ταύρο - Πηγή: Hellenic Properties
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ5 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέα επένδυση γραφείων της Hellenic Properties στον Ταύρο – Ποιό γνωστό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Agora Modiano - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ4 ημέρες ago

Αλλαγή “σελίδας” για την ιστορική Αγορά Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη – Πώς θα ανοίξει εκ νέου το 2026 ανανεωμένη

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

Στα “σκαριά” και το δεύτερο κτίριο “πράσινων” γραφείων MOB2 της Hellenic Properties στο Μαρούσι – Προχωρά και το MOB1

Το ιστορικό βιομηχανικό ακίνητο Τεγόπουλου στη Νέα Φιλαδέλφεια που θα αξιοποιηθεί - Πηγή: The Prosperity Group
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

Αλλάζει “χέρια” το ιστορικό βιομηχανικό ακίνητο Τεγόπουλου στη Νέα Φιλαδέλφεια – Ποιά εταιρεία από την Κύπρο θα υλοποιήσει την μεγάλη επένδυση με κατοικίες και μουσείο

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ3 εβδομάδες ago

Το δικό της πλήρες IKEA αποκτά η Ρόδος – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση Green Haven στα Μελίσσια

Πηγή: Dimand Real Estate
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Παρουσιάστηκε το masterplan για τη μεγάλη επένδυση της Dimand στο ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη – Τι θα περιλαμβάνει

Conrad Athens The Ilisian - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 εβδομάδες ago

Τους πρώτους μήνες του 2026 θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο 5άστερο Conrad Athens The Ilisian

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρούν από την Dimand τα έργα κατασκευής του νέου Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS3 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).