ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
McArthurGlen: Ετοιμάζει επενδύσεις 1δισ.ευρώ σε εμπορικά κέντρα
Published
6 έτη agoon
By
NewsroomΕπενδύσεις 1 δισ. ευρώ ετοιμάζει McArthurGlen που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα με ένα εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα. Οι επενδύσεις αφορούν την επέκταση της εταιρείας.
Το πρόγραμμα επενδύσεων της εταιρείας περιλαμβάνει τέσσερα νέα συγκροτήματα και επτά επεκτάσεις σε κέντρα που είναι προγραμματισμένα να ανοίξουν μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, σε ορισμένες από τις πιο εμπορικές περιοχές και κύριους τουριστικούς προορισμούς σε Ευρώπη και Καναδά.
Η Julia Calabrese, Διευθύνουσα Σύμβουλος του ομίλου McArthurGlen, δήλωσε: «Καθώς οι αγορές μετακινούνται όλο και περισσότερο στο online περιβάλλον, η επιθυμία των καταναλωτών για ολοκληρωμένους προορισμούς shopping είναι πιο ισχυρή από ποτέ. Αυτό αφορά και τους τουρίστες και γι’ αυτό στοχεύουμε στο διπλασιασμό των εσόδων μας από τον τουρισμό μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Εκτός από την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου μας, επενδύουμε και στην εμπειρία εντός των κέντρων μας καθώς και στην τεχνολογία, ώστε να προσελκύσουμε και να ικανοποιήσουμε τους επισκέπτες μας και να καλύψουμε την αυξανόμενη ζήτηση για αγοραστικές εμπειρίες από τις γενιές Y και Z.»
Η έρευνα αγοράς από το συμβουλευτικό όμιλο CACI, που διεξήχθη σε συνεργασία με τον όμιλο McArthurGlen, υπογραμμίζει τη σημασία της ύπαρξης ολοκληρωμένων προορισμών shopping για τους Millennials. Αν και είναι μία ψηφιακή γενιά, οι Millennials αναζητούν εμπειρίες και αυθεντικότητα στον ελεύθερο χρόνο τους. Οι ετήσιες δαπάνες στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου McArthurGlen είναι υψηλότερες ανάμεσα στους νεαρούς αγοραστές και όσοι ανήκουν στις ηλικίες 18-29 ετών επισκέπτονται τουλάχιστον ένα κέντρο McArthurGlen δύο φορές περισσότερο από τα άτομα άνω των 50.
Η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο από την CACI αποκάλυψε την αυξανόμενη ανάπτυξη του Destination Mission shopping, που ορίζεται ως «ένα μεγάλο ταξίδι αγορών που έχει ως κεντρική ιδέα την άνεση και την ευχαρίστηση και επιτυγχάνεται μέσα από την τη μοναδικότητα των προσφορών των καταστημάτων λιανικής». Το 2018, το 21% όλων ταξιδιών που έγιναν στο Ηνωμένο Βασίλειο για αγορές ήταν Destination Missions, σε σύγκριση με το 16% του 2013.
Ενισχύοντας κι άλλο την ποιότητα που προσφέρει, ο όμιλος McArthurGlen καλωσόρισε 50 νέα συνεργαζόμενα brands τους τελευταίους 12 μήνες, συμπεριλαμβανομένων των Billionaire, Chloe, Delpozo και Jimmy Choo. Η προσθήκη αυτή ενισχύει ακόμη περισσότερο το χαρτοφυλάκιο του ομίλου McArthurGlen που περιλαμβάνει τα πιο γνωστά brands παγκοσμίως όπως Armani, Burberry, Calvin Klein, Dolce and Gabanna, Gucci, Hugo Boss, Levi’s, Nike, Prada, Polo Ralph Lauren, Puma, Tod’s, Tommy Hilfiger, Valentino και Versace.
Ο Adrian Nelson, Διευθυντής Leasing and Brand Development του Ομίλου McArthurGlen, δήλωσε: «Καθώς το τοπίο του λιανεμπορίου εξελίσσεται, συνεχίζουμε να παρέχουμε στις συνεργαζόμενες μάρκες μας υψηλά επίπεδα επισκεψιμότητας καθώς και υψηλά επίπεδα πωλήσεων. Ο δείκτης Top 100 Brand Index δείχνει ότι οι πωλήσεις των κορυφαίων συνεργαζόμενων μαρκών του McArthurGlen, σε συγκρίσιμους όρους, έχουν σημειώσει αύξηση κατά μέσο όρο 8,6% ανά έτος μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια, ενισχύοντας το ρόλο μας ως ένα δίκτυο λιανικής με σταθερά υψηλή απόδοση, που παρέχει πραγματική αξία για τις μάρκες που συνεργάζονται με πολλαπλά κανάλια.»
Η στρατηγική του McArthurGlen να ενισχύσει τη γκάμα του στον τομέα της εστίασης (F&B), συνεχίζει να έχει απήχηση στους καταναλωτές και οι πωλήσεις F&B του Ομίλου προβλέπεται να καταγράψουν αύξηση κατά 10% μέχρι το τέλος του 2018. Η ανάλυση της CACI για τη συμπεριφορά των πελατών της McArthurGlen υπογραμμίζει τη θετική απήχηση του F&B, με συνολικές δαπάνες κατά 53% υψηλότερες για όσους συμπεριέλαβαν φαγητό και ποτό στη βόλτα των αγορών τους.
Οι νέες F&B μάρκες που συνεργάστηκαν με το McArthurGlen τους τελευταίους 12 μήνες περιλαμβάνουν τα: Bistrot Milano Centrale, Comptoir Libanais, dean&david, Frites Boutique, Panino Giusto, και Yo! Sushi, ενώ το Sacher Eck, το πολυτελές καφέ του εμβληματικού ξενοδοχείου Sacher Hotel στη Βιέννη, άνοιξε το πρώτο του κατάστημα σε εμπορικό κέντρο στο McArthurGlen Designer Outlet Parndorf στην Αυστρία τον Σεπτέμβριο.
Ο Mike Natas, Διευθυντής Ανάπτυξης του Ομίλου McArthurGlen, δήλωσε: «Η εξασφάλιση 1 δισ. ευρώ για να επενδύσουμε σε νέα κέντρα και επεκτάσεις δείχνει τη δύναμη της εμπιστοσύνης των επενδυτών στον τομέα μας και την αυξημένη ζήτηση από τους καταναλωτές για shopping σε εκπτωτικά εμπορικά κέντρα.»
Τα βασικότερα ανοίγματα που έρχονται:
Το McArthurGlen Designer Outlet Málaga, σε συνεργασία με τη Sonae Sierra, το οποίο θα γίνει το πρώτο εκπτωτικό εμπορικό κέντρο στη νότια Ισπανία όταν εγκαινιαστεί την άνοιξη του 2019 και σηματοδοτεί το ντεμπούτο της McArthurGlen στην ισπανική αγορά. Το έργο ύψους 140 εκατομμυρίων ευρώ βρίσκεται δίπλα στο πετυχημένο εμπορικό κέντρο Plaza Mayor της Sonae Sierra, το εμπορικό κέντρο της πόλης με τις περισσότερες επισκέψεις, και, συγκεκριμένα, πάνω από 10 εκατομμύρια πελάτες το χρόνο. Το κέντρο έχει ήδη κατά 80% πληρότητα.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο όμιλος McArthurGlen κατασκευάζει τρία συγκροτήματα με πάνω από 40.000 τ.μ. νέων χώρων εκπτωτικών εμπορικών κέντρων υψηλής ποιότητας που συνολικά αντιπροσωπεύουν μία επένδυση 335 εκατομμυρίων ευρώ. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι επεκτάσεις σε δύο υπάρχοντα κέντρα, στο Cheshire Oaks κοντά στο Manchester – το πρώτο εκπτωτικό εμπορικό κέντρο στην Ευρώπη – και στο Ashford κοντά στο Λονδίνο, που μαζί προσθέτουν 75 νέα καταστήματα στο χαρτοφυλάκιο του Ηνωμένου Βασιλείου. Το 2020, το έβδομο κέντρο του ομίλου στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο Cannock, κοντά στο Birmingham, θα ανοίξει με τη Φάση Ι προσφέροντας 80 ακόμα καταστήματα.
Στη Γερμανία, ο όμιλος McArthurGlen εξασφάλισε οικοδομική άδεια για ένα designer outlet στο Remscheid. Το νέο κέντρο 27.000 τ.μ. με πάρκινγκ 2.500 θέσεων θα εξυπηρετεί 21 εκατομμύρια πελάτες, όταν ανοίξει το 2021. O όμιλος McArthurGlen θα επενδύσει 165 εκατομμύρια ευρώ στο έργο. Μία τρίτη φάση έχει προγραμματιστεί για το McArthurGlen Designer Outlet Ochtrup, που θα προσθέσει 55 νέα καταστήματα και εστιατόρια.
Στην Ιταλία, ο όμιλος McArthurGlen θα ολοκληρώσει τρεις επεκτάσεις κέντρων, στη La Reggia κοντά στη Νάπολη, στη Noventa κοντά στη Βενετία και στο Castel Romano κοντά στη Ρώμη. Κάθε τοποθεσία είναι ένας καθιερωμένος παγκόσμιος προορισμός ταξιδιού και συνολικά και οι 3 υποδέχονται 50 εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο.
Στη Γαλλία, ο όμιλος McArthurGlen σχεδιάζει το πρώτο και μοναδικό πολυτελές εκπτωτικό εμπορικό κέντρο για το δυτικό Παρίσι, με περισσότερους από 5 εκατομμύρια πελάτες με επισκέψεις 60 λεπτών. Το κέντρο 20.000 τ.μ. στη Νορμανδία θα περιλαμβάνει 110 καταστήματα, 7 εστιατόρια και 1.200 θέσεις πάρκινγκ.
Στον Καναδά, η δεύτερη φάση του McArthurGlen Designer Outlet στο αεροδρόμιο του Vancouver θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2019. Καταγράφοντας ήδη τις υψηλότερες πωλήσεις από κάθε εκπτωτικό εμπορικό κέντρο στον Καναδά, η Φάση ΙΙ θα προσθέσει 7.800 τ.μ. με 35 νέα καταστήματα.
Μην ξεχάσετε
You may like
Votanikos Business Park: a former industrial site in the heart of Athens turns into a new high-end mixed-used real estate project
Επενδυτικό Οδηγό Real Estate παρουσίασε το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο
Ανοίγει ο δρόμος για την αξιοποίηση του ακινήτου ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη – Τί θα περιλαμβάνει
[ΦΩΤΟ] “Πρόσω ολοταχώς” για το Elounda Hills – Τι θα περιλαμβάνει η επένδυση των 700 εκατ. ευρώ στο Λασίθι
Νέο deal Trastor – Prodea για κτίρια γραφείων 69 εκατ. ευρώ – Ποιά γνωστά κτίρια θα αλλάξουν “χέρια”
Νέο έργο για ξενοδοχείο στην Ζάκυνθο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει
Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στα Ιωάννινα – Σε ποιά περιοχή θα γίνει
Δρομολογείται νέο ξενοδοχείο στην Πάρο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει
Υψηλές “πτήσεις” για την Trade Estates το 2024 – Αυξημένα έσοδα και κέρδη, συνεχίζονται οι επενδύσεις
Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens
Νέο ρεκόρ κερδοφορίας για τα 4 εμπορικά κέντρα της Lamda Development το 2024 – “Στα σκαριά” τα 2 νέα malls στο Ελληνικό
“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ακίνητο
Προχωρούν 17 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Πού θα γίνουν
Προχωρά η μεγάλη επένδυση της Dimand για το νέο Votanikos Business Park – Πώς θα αξιοποιηθεί το πρώην ακίνητο της Softex
Οι 2 νέες σημαντικές τουριστικές επενδύσεις του Πειραιά – Που θα γίνουν τα νέα ξενοδοχεία
“Στα σκαριά” η νέα επένδυση “πράσινων” γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα – Ποιά εταιρεία επενδύει
Προχωρά και με τη “βούλα” το 5άστερο Elounda Hills στο Λασίθι – Σε 5 φάσεις η ολοκλήρωση της mega επένδυσης
“Πράσινο φως” για τη mega επένδυση του νέου Six Senses στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει
Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει
Ποιό μικρό νησί του Ιονίου προσελκύει mega τουριστικές επενδύσεις – Δείτε τις 2 πιό πρόσφατες
Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens
Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει
Ολοκληρώνεται και η οικιστική επένδυση στο τριπλό έργο της Ten Brinke στο Χαλάνδρι
[VIDEO] Νέο έργο της Ten Brinke “στα σκαριά” στην Πλατεία Αμερικής
[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση για τα “πράσινα” κτίρια γραφείων The Grid στο Μαρούσι
[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκίνησε η νέα πολυτελής οικιστική επένδυση της AVAX Development στην Κρήτη
[VIDEO] Δείτε το νέο retail park στην Πάτρα λίγο πριν την ολοκλήρωση των έργων – Ποιές εταιρείες επενδύουν
[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς θα γίνει η νέα γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό
[VIDEO] Πώς προχωρά το μεγάλο έργο της Dimand για τα νέα Δικαστήρια του Πειραιά
[VIDEO] Δείτε πώς προχωρά το νέο “πράσινο” συγκρότημα γραφείων The Grid στο Μαρούσι
TRENDING
-
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 εβδομάδες ago
Νέο ρεκόρ κερδοφορίας για τα 4 εμπορικά κέντρα της Lamda Development το 2024 – “Στα σκαριά” τα 2 νέα malls στο Ελληνικό
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago
“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ακίνητο
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago
Προχωρούν 17 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Πού θα γίνουν
-
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago
Προχωρά η μεγάλη επένδυση της Dimand για το νέο Votanikos Business Park – Πώς θα αξιοποιηθεί το πρώην ακίνητο της Softex
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago
Οι 2 νέες σημαντικές τουριστικές επενδύσεις του Πειραιά – Που θα γίνουν τα νέα ξενοδοχεία