Περισσότερες από 120.000 συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν σε διάστημα τριών μηνών στο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα “e-branch” της Τράπεζας Πειραιώς στη Θεσσαλονίκη, που αποτελεί ένα από τα έξι που διαθέτει το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα πανελλαδικά, αλλά το μοναδικό που επικοινωνεί άμεσα με το παραδοσιακό κατάστημα.
Τις δυνατότητες του e-branch της Τράπεζας Πειραιώς, στην οδό Τσιμισκή 80 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, παρουσίασαν ο γενικός διευθυντής Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας της Τράπεζας Πειραιώς, Στέφανος Μυτιληναίος και ο γενικός διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, επικεφαλής Δικτύου Β. Ελλάδος του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, Γιώργος Γεωργόπουλος, ο οποίος ανέπτυξε και το νέο εργαλείο οικονομικού προγραμματισμού (PFM – Personal Financial Management) για ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες, μέσω της Winbank.
Λέγοντας ότι η ανταπόκριση των πελατών στα έξι e-branch που λειτουργούν σε Αθήνα, Κρήτη και Θεσσαλονίκη είναι μεγάλη, ο κ. Μυτιληναίος επισήμανε: “καταγράφουν αύξηση 30% σε συναλλαγές και καταθέσεις μετρητών, σε σχέση με τα αντίστοιχα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα”. Μεταξύ άλλων, ο ίδιος γνωστοποίησε ότι εντός του 2019 υπάρχει σχεδιασμός για το άνοιγμα ακόμη τεσσάρων, σε Χανιά, Ιωάννινα, Λάρισα και Αθήνα.
“H δημιουργία του πρώτου e-branch της Θεσσαλονίκης, διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί, καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το βράδυ και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα”, επισήμανε ο κ. Γεωργόπουλος.
Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:
*Το “Ταμείο από Απόσταση”, όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης, πληθώρα συναλλαγών σε διευρυμένο ωράριο.
*οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)
*Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου
*Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).
*Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area).
Επίσης, στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:για άτομα με πρόβλημα όρασης, ακοής και με κινητικά προβλήματα.
Σχετικά με τις νέες υπηρεσίες winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, ο κ. Γεωργόπουλος, επισήμανε ότι με τη χρήση του ο πελάτης βρίσκει εύκολα και γρήγορα, αμέσως μετά το login, όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να έχει σε διαρκή έλεγχο την οικονομική του διαχείριση, όπως μεταξύ άλλων: όλες τις πρόσφατες συναλλαγές του συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, από όλους τους καταθετικούς λογαριασμούς και τις κάρτες του, παρακολούθηση κάθε κατηγορίας δαπανών διακριτά, για τον τρέχοντα μήνα αλλά και για προηγούμενους μήνες και δυνατότητα ορισμού επιθυμητού προϋπολογισμού για κάθε κατηγορία δαπάνης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ