Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στροφή στο βιώσιμο τουρισμό – Πώς η Σαντορίνη θα απαλλαγεί από το πλαστικό

Newsroom

Published

on

Η έναρξη της τουριστικής περιόδου και η συμμετοχή της Σαντορίνης στην εναλλακτική τουριστική καμπάνια «Plastic-FreeSantorini», που εξήγγειλε το υπουργείο Τουρισμού, βρέθηκαν στο επίκεντρο της ομιλίας του δημάρχου Θήρας, Αντώνη Σιγάλα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Σαντορίνη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού.

«Χθες και σήμερα η Σαντορίνη είναι στο επίκεντρο πολύ σημαντικών γεγονότων με υψηλό συμβολισμό αλλά και ιδιαίτερη αξία για το μέλλον του τόπου μας. Χθες, από την Σαντορίνη ο πρωθυπουργός της χώρας έστειλε σε ολόκληρο τον πλανήτη το σήμα της έναρξης του ελληνικού τουριστικού καλοκαιριού. Κάλεσε τους ταξιδιώτες του κόσμου να ταξιδέψουν άφοβα στη φιλόξενη, πανέμορφη και υγειονομικά ασφαλή Ελλάδα», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Σιγάλας και πρόσθεσε ότι η πατρίδα μας ανοίγει τις πύλες της στους επισκέπτες και η Σαντορίνη περιμένει τους πολυάριθμους φίλους της.

Ο δήμαρχος Θήρας κατέστησε σαφές ότι η τουριστική περίοδος ξεκινάει με σχέδιο, με κανόνες, με ασφάλεια. «Τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη του. Η άφιξη, η μετακίνηση, η διαμονή αλλά και η αντιμετώπιση κάθε έκτακτου συμβάντος για τους επισκέπτες έχουν ρυθμιστεί μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Η χώρα μας, εκτός από ομορφιά εκπέμπει αξιοπιστία και ασφάλεια», σημείωσε. Παράλληλα, έκανε λόγο για τη συνεργασία κράτους, αυτοδιοίκησης, επιστημονικής κοινότητας και κοινωνικών εταίρων, οι οποίοι -για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια- συνεργάζονται αρμονικά με αλληλοκατανόηση και ωριμότητα επιδεικνύοντας υπευθυνότητα και αληθινό πατριωτισμό.

«Η Σαντορίνη του απαράμιλλου φυσικού κάλλους, του ανεκτίμητου πολιτιστικού πλούτου και της αφειδώλευτης φιλοξενίας αποτελεί εξαιρετικό πρεσβευτή του ελληνικού τουρισμού. Ο πρωθυπουργός επέλεξε το νησί μας ως νησί – πιλότο για την υλοποίηση ενός σχεδίου ολιστικής βιωσιμότητας διαχείρισης του τουρισμού. Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, υπήρξε από την πρώτη στιγμή ενθουσιώδης υποκινητής αυτού του φιλόδοξου εγχειρήματος. Μαζί επεξεργαστήκαμε, συμφωνήσαμε και ξεκινήσαμε την εφαρμογή του σχεδίου δράσης για τη Σαντορίνη. Πολύτιμος συνεργάτης μας στην προσπάθεια αυτή ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Χατζημάρκος», τόνισε ο δήμαρχος Θήρας, συμπληρώνοντας πως κύριος άξονας αυτού του στρατηγικού σχεδίου είναι η βιώσιμη διαχείριση των περιβαλλοντικών πόρων.

Σύμφωνα με τον κ. Σιγάλα, το νησί στον τομέα της βιώσιμης διαχείρισης των περιβαλλοντικών πόρων εμφανίζει «μία αδικαιολόγητη υστέρηση». «Ωστόσο, σήμερα, είμαστε έτοιμοι να θεραπεύσουμς τις αβελτηρίες και την ατολμία του παρελθόντος, καθώς ήδη το υπουργείο Περιβάλλοντος αναλαμβάνει την εκπόνηση -σε έναν χρόνο- του ειδικού περιβαλλοντικού σχεδίου για τη Σαντορίνη», επισήμανε. Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος, ο Δήμος Θήρας επισπεύδει την κατασκευή και λειτουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης απορριμμάτων. Το έργο θα ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη τριετία και θα υλοποιηθεί με τη διαδικασία ΣΔΙΤ. «Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Χατζηδάκης, δεσμεύτηκε για την ενδιάμεση λύση του προβλήματος καθώς και για τη χρηματοδότηση ενός προγράμματος εκτεταμένης ανακύκλωσης στη Σαντορίνη», υπογράμμισε ο δήμαρχος Θήρας.

Αναφορικά με τη δράση Plastic-Free Santorini, πρωτοβουλία που εξήγγειλε το υπουργείο Τουρισμού, ο κ. Σιγάλας σημείωσε ότι στόχος είναι ο περιορισμός του αρνητικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος του τουρισμού από την εκτεταμένη χρήση πλαστικού. «Θα ήταν κοινοτυπία να αναφερθούμε στις μακροχρόνιες βλαπτικές συνέπειες που έχει για το περιβάλλον και την υγεία μας η χρήση πλαστικού. Δυστυχώς, η χώρα μας, παρά τις προσπάθειες των τελευταίων χρόνων, έχει ακόμη πολλές αρνητικές πρωτιές στον τομέα αυτόν. Μπορεί το φαινόμενο να είναι παγκόσμιο, όμως αν η κάθε χώρα, ο κάθε τόπος και εντέλει ο κάθε πολίτης δεν αναλάβει τις ευθύνες του, το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο. Εκεί που το πλαστικό είναι πιο εμφανές και πιο απειλητικό είναι ο θαλάσσιος βυθός. Έχει υπολογιστεί ότι τους μήνες της τουριστικής αιχμής η παράκτια ρύπανση αυξάνεται 117% και 87% είναι πλαστικό. Προβλέπεται ότι το 2050 θα υπάρχουν στη θάλασσα πιο πολλά πλαστικά από ψάρια», υποστήριξε, τονίζοντας πως αυτά τα στοιχεία οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το πλαστικό είναι φονικό. Ακόμη, όπως είπε, ο Δήμος Θήρας υπέγραψε συμφωνία σταδιακής μείωσης της χρήσης του πλαστικού μέχρι τελικής εξαφάνισής τους, ένα εγχείρημα, το οποίο -σύμφωνα με τον κ. Σιγάλα- είναι δύσκολο και απαιτεί συνειδητοποίηση του προβλήματος και συναίνεση για την επίλυσή του.

«Πρέπει να αντισταθούμε στις συνήθειές μας και εντέλει να τις αλλάξουμε, όχι καταναγκαστικά αλλά ως ελεύθερη επωφελή επιλογή. Οφείλουμε να καλλιεργήσουμε περιβαλλοντική συνείδηση, να κατανοήσουμε τα σημεία του περιβάλλοντος για τον τουρισμό και να αναβαθμίσουμε τον πολιτισμό της καθημερινότητάς μας. Προς αυτήν την κατεύθυνση θα εργαστούμε με τις εθελοντικές περιβαλλοντικές οργανώσεις, με την εκπαιδευτική κοινότητα, πολιτιστικούς και αθλητικούς φορείς. Η Σαντορίνη, με την προσπάθεια όλων, θα κάνει το άλμα στο μέλλον, σε ένα μέλλον χωρίς πλαστικό», κατέληξε ο δήμαρχος Θήρας.

Στην καμπάνια «Plastic-FreeSantorini» η LidlΕλλάς επενδύει 700.000 ευρώ για τις ανάγκες της. «Σήμερα, με αφετηρία τη Σαντορίνη, θέλουμε να ξεδιπλώσουμε μία πρωτότυπη, εναλλακτική τουριστική καμπάνια, που είναι -ταυτόχρονα- παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για το ίδιο το νησί, τις Κυκλάδες, την Ελλάδα, τον κόσμο. Για το πώς μπορούμε να ζούμε με τη σύγχρονη τεχνολογία, μέσα στο φυσικό περιβάλλον. Πάντα με μέτρο. Να απολαμβάνουμε τα προϊόντα του παρόντος, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και την επάρκειά τους για το μέλλον», επισήμανε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, Ιάκωβος Ανδρεανίδης. Επίσης, εξέφρασε την ιδιαίτερη χαρά του που βρίσκεται σήμερα «στη φωτεινή γη της Σαντορίνης, έναν τόπο πλούσιο σε παράδοση. Mε μοναδική, αυθεντική -θα έλεγα- ομορφιά. Mε πρωτότυπη αρχιτεκτονική και ιστορία που χάνεται στα βάθη του χρόνου».

Όπως ανέφερε ο κ. Ανδρεανίδης, το μήνυμα της βιώσιμης ανάπτυξης για τη Σαντορίνη, για όλη την Ελλάδα, πηγάζει από την έννοια του βιώσιμου τουρισμού.

Σχετικά με την καμπάνια, σημείωσε ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Δήμο Θήρας πήραν μία σημαντική πρωτοβουλία ζωής, να ανακηρύξουν τη Σαντορίνη, «νησί με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό, ως Το Πρώτο Νησί στις Κυκλάδες, στο Αιγαίο, Ελεύθερο Από Πλαστικό. Πρόθεσή τους, σύμφωνα με τον πρόεδρο διοίκησης της Lidl Ελλάς, είναι να μειωθεί η αλόγιστη χρήση πλαστικού, η χρήση των πλαστικών ειδών μίας χρήσης, καθώς και να προωθηθεί η ανακύκλωση. «Ακόμη, στόχος είναι να μάθουμε να σκεφτόμαστε με όρους κυκλικής οικονομίας αλλά και να προστατεύουμε τις ακτές και τις θάλασσές μας. Στεκόμαστε δίπλα στις πρωτοβουλίες της ελληνικής κυβέρνησης, του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Περιβάλλοντος, του δημάρχου Σαντορίνης. Δίπλα σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα. Πολύ περισσότερο στις δύσκολες στιγμές. Αλλά και σ’ αυτές που δυναμώνουν την προοπτική του τόπου», κατέληξε ο κ. Ανδρεανίδης.

Στη συμβολή που θα έχει η Mastercard στην εφαρμογή Visit Greece, μία εκ των πρωτοβουλιών που εξήγγειλε το υπουργείο Τουρισμού, αναφέρθηκε η country manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Άσπα Παλημέρη. «Ο τουρισμός και ιδιαίτερα η επανεκκίνησή του αποτελεί για όλους μας εθνική υπόθεση. Είμαστε εδώ για να προσφέρουμε την τεχνογνωσία μας, αλλά και όλα τα μέσα που διαθέτουμε, έτσι ώστε μέσα από συνεργασίες και συμπράξεις να δημιουργήσουμε όλες τις προϋποθέσεις, τόσο για επιτυχή επανεκκίνηση όσο και για να δημιουργηθεί στο μέλλον ένα ανταγωνιστικό και βιώσιμο τουριστικό προϊόν για τη χώρα μας», υπογράμμισε η κ. Παλημέρη για να προσθέσει: «Η συμβολή στη δημιουργία του application Visit Greece μάς δίνει τη δυνατότητα να συστήσουμε στο παγκόσμιο κοινό την Ελλάδα μέσα από την πλατφόρμα της Mastercard, Priceless Cities, δίνοντάς τους την ευκαιρία να τη γνωρίσουν μέσα από μοναδικές εμπειρίες ανεκτίμητης και αξίας».

Για το Visit Greece μίλησε και ο διευθυντής Retail Banking της Eurobank ΑΕ, Ιάκωβος Γιαννακλής, ο οποίος τόνισε πως «η Eurobank, ως η τράπεζα του ελληνικού Τουρισμού, στηρίζει δυναμικά και σφαιρικά έναν από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό, για να ανταποκριθεί στις πρωτοφανείς προκλήσεις της φετινής χρονιάς αλλά και να θέσει τις βάσεις για μία δυναμική ανάκαμψη από το 2021». «Στο πλαίσιο αυτό στηρίζουμε, επίσης, ως αποκλειστικοί χορηγοί μαζί με τη Mastercard, τη νέα πρωτοβουλία του ΕΟΤ για την καλύτερη προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσω μίας νέας εφαρμογής για κινητά στο Visit Greece. Θα είμαστε με κάθε τρόπο δίπλα στον ελληνικό τουρισμό, με κορυφαία επιχειρησιακή μας προτεραιότητα τη στήριξη της υγιούς, ελληνικής επιχειρηματικότητας», κατέληξε ο κ. Γιαννακλής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Σάμος, Πυθαγόρειο - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 λεπτά ago

Δρομολογείται έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Σάμο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Design by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ50 λεπτά ago

Προχωρά το επενδυτικό πλάνο της Paralos Hospitality στη Νότια Κρήτη

Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βερβερίδης Βασίλης / Motionteam
REAL ESTATE55 λεπτά ago

Πως έχει επηρεάσει μέχρι σήμερα το μετρό την αγορά ακινήτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Οι προσδοκίες για την έναρξη της επέκτασης προς Καλαμαριά

Το ιστορικό κτίριο της εφημερίδας ΕΣΤΙΑ στην οδό Άνθιμου Γαζή 7 στο κέντρο της Αθήνας - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ώρα ago

Προχωρά με νέες μελέτες η διαδικασία για την επένδυση μετατροπής του ιστορικού κτιρίου της ΕΣΤΙΑ σε ξενοδοχείο

Κως - Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ώρα ago

“Πράσινο φως” για νέα ξενοδοχειακή επένδυση στην Κω – Δείτε τί περιλαμβάνει

REAL ESTATE12 ώρες ago

Σημαντική αύξηση όλων των οικονομικών μεγεθών της BriQ Properties το 2025 λόγω ICI – Στα 283 εκατ. ευρώ το χαρτοφυλάκιο ακινήτων

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS18 ώρες ago

“Πράσινο φως” στο ομολογιακό 5 εκατ. ευρώ από την Trade Estates για το mega κέντρο logistics της IKEA στον Ασπρόπυργο

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Κεφαλονιά – Πού θα γίνει

Σταθμός Λαρίσης - Φωτό: EUROKINISSI/ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 ημέρα ago

Πώς θα αξιοποιηθούν τα ακίνητα των Σιδηροδρομικών Σταθμών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης – Πρόβλεψη για κτίρια φιλοξενίας και καταστήματα

Creta Palace - Πηγή: Grecotel Hotels & Resorts
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Προχωρούν οι νέες επενδύσεις στα ξενοδοχεία της Grecotel στο νησί – ναυαρχίδα του ομίλου – Ποιές μονάδες στην Κρήτη αναβαθμίζονται

Sokio Flisvos, Trademark Collection by Wyndham - Πηγή: Sokio Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο Sokio στην Αθήνα – “Στα σκαριά” ακόμη 3 νέα καταλύματα σε Αττική και Χαλκιδική

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” 14 νέα έργα για ξενοδοχεία στις Κυκλάδες – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Οι 11 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Πολυτελές θέρετρο και ιδιωτικές κατοικίες της Four Seasons στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Four Seasons
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” και με τη “βούλα” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση του νέου Four Seasons στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ακίνητο στην οδό Αγησιλάου 23-25 και Κολωνού στο Μεταξουργείο - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Σε hot spot νέων ξενοδοχείων μετατρέπεται το Μεταξουργείο – Ποιές δύο νέες επενδύσεις προχωρούν

Η ανανεωμένη Στοά Αρσακείου - Πηγή: Legendary Food
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 εβδομάδα ago

Προς ολοκλήρωση η μεγάλη εμπορική επένδυση στη Στοά Αρσακείου – Ποιοί χώροι έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν

Athenaeum Eridanus - Πηγή: Athenaeum Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Οι 3 νέες επενδύσεις της Athenaeum Hotels στην Αθήνα – Που σχεδιάζονται νέα 5άστερα ξενοδοχεία

Μεσσηνία - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” για 4 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Πελοπόννησο – Ποιές δύο περιοχές μονοπωλούν το επενδυτικό ενδιαφέρον

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

8 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις δρομολογούνται στα Ιόνια Νησιά – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Ρόδος - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

5 νέα έργα ξενοδοχείων δρομολογούνται στα Δωδεκάνησα – Ποιό νησί “κυριαρχεί” στις επενδύσεις

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS2 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακαίνισης στο εμβληματικό Filoxenia Kalamata της Grecotel – “Στα σκαριά” και η επόμενη φάση

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).