Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αυξάνεται η παγκόσμια κατανάλωση snacks – Ποιές αλλαγές προκάλεσε η πανδημία

Newsroom

Published

on

Τον ρόλο των σνακ στη ζωή των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο εξετάζει έρευνα Mondelēz International. Η έρευνα State of Snacking αποκαλύπτει τάσεις και δεδομένα σχετικά με την αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων των διατροφικών συνηθειών, των τάσεων των αγορών και της αυξανόμενης σημασίας της προσεκτικής κατανάλωσης σνακ στη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σχεδόν 9 στους 10 ενήλικες παγκοσμίως (88%) δηλώνουν ότι καταναλώνουν σνακ περισσότερο (46%) ή το ίδιο (42%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας από ό, τι πριν, με τους millennials (όσοι γεννήθηκαν μετά το 1980 έως και το 2000) και εκείνους που εργάζονται από το σπίτι αυτή τη στιγμή να δηλώνουν ότι προτιμούν σνακ κατά τη διάρκεια των γευμάτων (70% και 67%, αντίστοιχα).

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες λένε ότι τα σνακ ήταν «σανίδα σωτηρίας» κατά τη διάρκεια της πανδημίας (52%), ειδικά οι γονείς που εργάζονται από το σπίτι (69%). Το σνακ είναι, σύμφωνα με την έρευνα, ένα αντίδοτο στη μοναξιά και ένα μέσο σύνδεσης, καθώς 3 στους 4 ενήλικες παγκοσμίως έχουν συνδεθεί με άλλους μέσω φαγητού τους τελευταίους 6 μήνες (77%), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας σνακ από κοινού (40%), προσφέροντας ένα σνακ ως δώρο (31%) ή της πραγματοποίησης αγορών τροφίμων για κάποιον που δεν μπορούσε να πάει μόνος του (29%).

Επίσης, οι καταναλωτές συνεχίζουν να τονίζουν τη σημασία των σνακ που τους επιτρέπουν να απολαμβάνουν έναν υγιέστερο τρόπο ζωής και να ενισχύουν τη ψυχική τους ευεξία. Ειδικότερα, το σνακ στο σπίτι παρέχει στους καταναλωτές περισσότερες ευκαιρίες για συνετή κατανάλωση σνακ, με τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι έχουν πλέον μεγαλύτερο έλεγχο στα μεγέθη των μερίδων τους και ότι τώρα γνωρίζουν περισσότερο τα σνακ που χρειάζεται το σώμα τους (64%). Τα σνακ τρέφουν επίσης το «σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους κατά τη διάρκεια αυτών των περίεργων καιρών» (64%), με προτεραιότητα σε σνακ που ενισχύουν την τόνωση (56%), και σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σημείωσαν ότι τα σνακ έδωσαν στον εαυτό τους «πολλές ωραίες στιγμές που χρειάζονταν» (65%).

Η παγκόσμια κατανάλωση σνακ αυξάνεται

Η έρευνα της Mondelēz International έδειξε ότι η κατανάλωση σνακ σε όλο τον κόσμο, που ήταν ήδη μια ταχέως αυξανόμενη συμπεριφορά, επιταχύνθηκε λόγω του περισσότερου χρόνου που περνούν στο σπίτι οι καταναλωτές. Ταυτόχρονα, η πλειονότητα των ερωτηθέντων βλέπει το σνακ ως αυξανόμενο μέρος της καθημερινής τους ζωής στο μέλλον

Σχεδόν τα δύο τρίτα πιστεύουν ότι η τρέχουσα πανδημία θα έχει μακροπρόθεσμη επίδραση στον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε σνακ ως κοινωνία (65%). Σχεδόν τα δύο τρίτα των ενηλίκων παγκοσμίως λένε ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν να τρώνε μικρά σνακ στη διάρκεια της ημέρας, σε αντίθεση με λιγότερα μεγάλα γεύματα (64%).

Έξι στους δέκα μοιράστηκαν ότι το σνακ θα είναι μέρος της «νέας κανονικότητας» τους ακόμη και μετά τη λήξη της πανδημίας (58%).

Οι καταναλωτές βλέπουν το σνακ ως σημαντική πηγή ανακούφισης, σύνδεσης και κοινωνικοποίησης, ειδικά κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους. Η παρηγοριά είναι ο κορυφαίος παράγοντας κατανάλωσης σνακ φέτος, καθώς περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως αγοράζουν με μια νοσταλγική τάση μάρκες σνακ από την παιδική τους ηλικία (53%) και σνακ που φέρνουν πίσω καλές αναμνήσεις (59%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι ο χρόνος που καταναλώνουν σνακ είναι μία από τις λίγες στιγμές ηρεμίας (64%) και φωτεινή στιγμή στην ημέρα τους (63%), συμπεριλαμβανομένων των τριών τετάρτων των γονέων που εργάζονται από το σπίτι (76% και 75%, αντίστοιχα).

Η κατανάλωση σνακ προσφέρει επίσης στιγμές ικανοποίησης και ηρεμίας, με την πλειονότητα των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι βοήθησε να τους αποσπάσει την προσοχή από μια δύσκολη χρονιά.

Το 66% σημείωσε ότι «Το σνακ είναι μια από τις λίγες πηγές επιβράβευσης και ικανοποίησης στη μέρα μου», ενώ το 65% πιστεύει ότι το σνακ τους έδωσε τις απαραίτητες στιγμές στον εαυτό τους τους τελευταίους μήνες.

Καθώς η κατανάλωση σνακ αυξάνεται, παράλληλα επικεντρώνεται και σε υγιή προϊόντα και συστατικά. Περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως έχουν βασιστεί σε σνακ για διατροφή κατά τη διάρκεια της πανδημίας (54%), βεβαιώνοντας ότι τα σνακ θρέφουν το σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους κατά τη διάρκεια αυτής της περίεργης περιόδου (64%). Η πλειοψηφία επίσης κάνει πιο συνετή κατανάλωση σνακ στο σπίτι, λέγοντας ότι επικεντρώνονται περισσότερο στα σνακ που τρώνε αυτές τις μέρες (57%) και ότι έχουν περισσότερο έλεγχο στις μερίδες που τρώνε επειδή καταναλώνουν στο σπίτι πιο συχνά (66%).

Οι καταναλωτές, σύμφωνα με την έρευνα, επιλέγουν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Συγκεκριμένα, σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες αγοράζουν διαδικτυακά. Οι μισοί από τους ενήλικες παγκοσμίως λένε ότι έχουν αρχίσει να αγοράζουν σνακ στο διαδίκτυο πιο συχνά από ό,τι στο κατάστημα ή offline (47%), με 7 στους 10 να σχεδιάζουν να συνεχίσουν να ψωνίζουν σνακ στο διαδίκτυο μόλις τελειώσει η πανδημία (69%). Η πλειοψηφία λέει ότι η πανδημία έχει αναδείξει περισσότερους τρόπους για να πάρουν σνακ από ό,τι γνώριζαν ότι υπήρχαν πριν (57%), συμπεριλαμβανομένων 3 στους 10 που έχουν ανακαλύψει νέα σνακ στα κοινωνικά δίκτυα για να δοκιμάσουν (28%).

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Sunwing Makrigialos & Ocean Beach Club - Πηγή: Premia Properties
REAL ESTATE10 ώρες ago

“Στα σκαριά” νέα mega αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 40 εκατ. ευρώ της Premia Properties – Σε ποιούς 5 τομείς θα επενδυθούν τα κεφάλαια

Rocca a Mare Heraklion - Πηγή: Accor
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Ανοίγει το 2025 στην Κρήτη το πρώτο ξενοδοχείο Handwritten Collection της Accor στην Ελλάδα – Πού θα βρίσκεται

Premia Properties
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Σε μικρή αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με διανομή δωρεάν μετοχών προχώρησε η PREMIA Properties

Ρόδος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Πράσινο φως” για έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Ρόδο

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Piraeus Retail Park - Φωτό: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 ημέρες ago

Ανοίγει το νέο εμπορικό πάρκο της Trade Estates στο Ηράκλειο – Και δεύτερο retail park “στα σκαριά” στην πόλη

Golden Milos Beach House by Domotel - Πηγή: Domotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ξεκινά το Μάιο το νέο ξενοδοχείο Golden Milos Beach House από την Domotel – Πού βρίσκεται

REAL ESTATE3 ημέρες ago

To 25% της Prosperty απέκτησε η Eurobank – Πώς θα προωθήσει άμεσα μέσω της πλατφόρμας 800 ακίνητα στην αγορά

Τα κεντρικά γραφεία της Prodea Investments - Πηγή: Prodea Investments
REAL ESTATE3 ημέρες ago

Εκτινάχθηκαν ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη της Prodea το 2024 – Σε ποιά στρατηγική κίνηση οφείλονται

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Στα σκαριά” 4 νέα έργα για ξενοδοχεία στην Ζάκυνθο

Τα έργα στο Μινιόν - Φωτό: POOL / ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ / EUROKINISSI
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Σε φάση ολοκλήρωσης το νέο Μινιόν – Ποιοί είναι οι ένοικοι των γραφείων και καταστημάτων

Το ακίνητο της οδού Κοραή που θα ανακαινίσει η Dimand για την Piraeus Bank - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ξεκίνησαν τα έργα για το νέο κτίριο της Πειραιώς στην Κοραή – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο της Dimand

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” 5 νέα ξενοδοχεία στις Κυκλάδες – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Μέσω Αναπτυξιακού προχωρά η νέα ξενοδοχειακή επένδυση στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Νέα μεγάλη τουριστική επένδυση “στα σκαριά” στη Λήμνο – Τι περιλαμβάνει το Master Plan του Limnos Resort

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL4 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Πηγή: Blend Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λεωφόρο Συγγρού – Ποιά άλλα έργα υλοποιεί στην Αθήνα η Blend Development

Η νέα 5άστερη ξενοδοχειακή μονάδα στην Κύμη Ευβοίας - Πηγή: ΥΠΕΝ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Εύβοια – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

The Syndesis Hub - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα για το νέο κτίριο γραφείων The Syndesis Hub στο Ελληνικό – Ποιός όμιλος επενδύει στο ακίνητο

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL4 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

Το νέο οικιστικό έργο στην οδό Λόντου 42, στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: πώς προχωρούν τα μεγάλα έργα real estate στο Ελληνικό – “Σηκώθηκε” και άλλο ο Riviera Tower

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Γορτυνίας 7 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη τα έργα για μια ακόμη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα μεγάλα έργα στο Ελληνικό

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Άρτης 13 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).