Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Black Friday: Οι 5 κανόνες για να αποφύγετε πλασματικές αγορές

bizness.gr

Published

on

Black Friday

Ο θεσμός της Black Friday που ξεκινά σήμερα και κατά τον οποίο, τα καταστήματα που συμμετέχουν διαφημίζουν πολύ δελεαστικές προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα για περιορισμένο αριθμό ημερών, αντιμετωπίζεται από πολλούς καταναλωτές ως ευκαιρία για αγορές. Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μη δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να είναι παραπλανητικές.

Η Ένωση, προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων που διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα «προσφορών»:

  • Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν, βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
  • Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό, αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.
  • Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.
  • Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.
  • Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.

Καλό θα ήταν να γνωρίζουν όλοι ότι η καταναλωτική φρενίτιδα που με τεχνικές marketing δημιουργούν μεγάλοι παράγοντες του εμπορίου (Βlack Friday, άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές, λευκές νύκτες κλπ) έχει ως αποτέλεσμα την υποσυνείδητη άσκηση ψυχολογικής πίεσης στον καταναλωτή, ο οποίος αισθάνεται ότι «πρέπει» να εκμεταλλευτεί τις προσφορές, σπεύδοντας στα μαγαζιά.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με τους εργαζομένους των Ναυπηγείων Ελευσίνας συναντήθηκε η ηγεσία του ΥΠΑΝΕΠ – Η προοπτική της Onex

bizness.gr

Published

on

Συνάντηση με Γεωργιάδη με εργαζομένους ναυπηγείων Ελευσίνας

Ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός, κ. Νίκος Παπαθανάσης, παρουσία των Βουλευτών Δυτικής Αττικής, κ.κ. Αθ. Μπούρα, Ε. Λιάκου και Γ. Κώτσηρα, συναντήθηκαν σήμερα, Παρασκευή 24 Ιανουαρίου, με το σωματείο εργαζομένων του Ναυπηγείου Ελευσίνας.

Παρουσίασαν το χρονοδιάγραμμα του σχεδίου εξυγίανσης του Ναυπηγείου Ελευσίνας και τις συζητήσεις που έχουν γίνει μεταξύ του νυν ιδιοκτήτη, του κ. Ταβουλάρη, και του προτιμώμενου επενδυτή, της εταιρείας ONEX του κ. Ξενοκώστα.

Σε δήλωσή του μετά τη συνάντηση, ο κ. Γεωργιάδης επισήμανε:

«Εφ’ όσον όλα πάνε καλά και η συμφωνία μεταξύ των κυρίων Ταβουλάρη και Ξενοκώστα επιτευχθεί, θα προχωρήσουμε στην επόμενη φάση που είναι, κατά το μοντέλο εξυγίανσης των Ναυπηγείων Νεωρίου Σύρου, η ενδιάμεση λειτουργία και η μεταφορά του ναυπηγείου στην ONEX υπό τους όρους φυσικά της κατά προτεραιότητα πληρωμής των δεδουλευμένων των εργαζομένων και της διασφάλισης των θέσεων εργασίας».

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μπήκαν οι τελικές υπογραφές και ξεκινά τη λειτουργία της η Σχολή Ξεναγών Θεσσαλονίκης

bizness.gr

Published

on

Μάνος Κόνσολας

Ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, υπέγραψε σήμερα την απόφαση για την έναρξη του πρώτου εκπαιδευτικού έτους της Σχολής Ξεναγών Θεσσαλονίκης.

Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει στις 3 Φεβρουαρίου και η ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού έτους στις 30 Ιουνίου 2020.

Σε δήλωσή του, ο Μάνος Κόνσολας τόνισε:

«Η λειτουργία της Σχολής Ξεναγών Θεσσαλονίκης αποτελούσε πάγιο και διαχρονικό αίτημα, που έγινε πράξη με παρέμβαση και πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Τουρισμού, ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια που υπήρχαν για τη λειτουργία της Σχολής Ξεναγών.

Σήμερα, υπογράψαμε επίσης και την έναρξη του εκπαιδευτικού έτους για τη δεύτερη σειρά εισαγωγής στη Σχολή Ξεναγών Αθήνας.

Στόχος μας στο Υπουργείο είναι η διεύρυνση των εκπαιδευτικών δομών και σε άλλες περιοχές με αυξημένο τουριστικό ενδιαφέρον καθώς και η αναβάθμισή τους που θα έρθει με ένα νόμο τομή για την τουριστική εκπαίδευση στη χώρα».

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το ισχυρό τουριστικό brand της Ελλάδας κι οι στόχοι για το 2020

bizness.gr

Published

on

Χάρης Θεοχάρης Υπουργός Τουρισμού

Τη διψήφια αύξηση των εσόδων και την μονοψήφια άνοδο των αφίξεων έθεσε ως στόχο για το 2020 ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης μιλώντας στο Reuters εκτιμώντας ότι το 2020 θα είναι καλύτερο από το 2019.

Για την προηγούμενη χρονιά, επισήμανε ότι «παρά τα σκαμπανεβάσματα, τις εκπλήξεις και τα εμπόδια, το 2019 μάς αντάμειψε με θετικά αποτελέσματα ενισχύοντας σημαντικά την εθνική οικονομία».

Ειδικότερα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 12-15% σε σύγκριση με το 2018, γεγονός που κατά κύριο λόγο οφείλεται στην αύξηση των αφίξεων κατά 4-5%.

Αναφερόμενος στο θέμα της Thomas Cook και στον αντίκτυπό της στον ελληνικό τουρισμό, επισήμανε ότι είχε εκτιμηθεί το περασμένο φθινόπωρο κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, ωστόσο το κενό καλύφθηκε γρήγορα για τη σεζόν του 2020 καθώς ο κλάδος βρήκε νέα συμβόλαια και αποκατέστησε τα χαμένα slots,

Κλείνοντας, ο Υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι «η Ελλάδα έχει ισχυρό brand και μπορεί να κερδίσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς, υπό την προϋπόθεση ότι θα το επιτρέψουν οι οικονομικές και άλλες συνθήκες».

Continue Reading
Advertisement

Trending