Αύξηση τζίρου 20% εμφάνισε το 2018 η Candy Hoover Hellas ΑΕ, φτάνοντας τα 15,6 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συνολικά θετική επίδοση ήρθε τόσο από την αύξηση πωλήσεων των μεγάλων συσκευών (+22%) όσο και των μικροσυσκευών (+13%).
Στην κατηγορίας των εντοιχισμένων συσκευών, η ανάπτυξη του τζίρου ξεπέρασε το 65%. Σε αυτή την κατηγορία εμφανίστηκε πρώτη φορά στην Ελλάδα η Hoover με τη νέα premium σειρά συσκευών της, ενώ η Candy έθεσε νέα στάνταρτ, προσφέροντας φούρνους χωρητικότητας έως και 80 λίτρων, με υποβοήθηση ατμού, υδρόλυση, διαχείριση μέσω Wi-Fi και πολλές ακόμη λειτουργίες για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία. Η τεχνολογική πρωτοπορία και η έξυπνη λειτουργικότητα είναι άλλωστε τα στοιχεία που έφεραν την αύξηση πωλήσεων στην Candy Hoover Hellas, καθώς οι καταναλωτές και τα εκτιμούν και τα αναζητούν επίμονα στην επόμενη αγορά τους. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρίας, το μερίδιο της στην αγορά εντοιχισμού έχει ήδη ξεπεράσει το 7%, με σημαντικό περιθώριο βελτίωσης.
Στην κατηγορία των μικροσυσκευών, η Hoover κατέχει ήδη στην ελληνική αγορά τη δεύτερη θέση σε πωλήσεις λιανικής σε σκούπες. Μια εξέλιξη που το 2018 ήρθε κυρίως από τα καινοτόμα μοντέλα κλασικών σκουπών, με σακούλα και χωρίς, που συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις με αθόρυβη λειτουργία. Ταυτόχρονα η εταιρεία, λανσάρισε νέες καινοτόμες κατηγορίες επαναφορτιζόμενων σκουπών (Sticks) με μεγάλη απήχηση, καθώς είναι πολύ εύκολες σε χρήση και αποθήκευση.
Όπως σχολίασε ο Country Manager της εταιρίας, Άγγελος Μέξας «Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι για την επίτευξη ενός στρατηγικού μας στόχου, ο οποίος έχει τεθεί από το 2014 και αποτελεί το πρώτο σκαλί για να συνεχίσουμε την ανάπτυξη με τον ίδιο δυναμισμό και αποφασιστικότητα. Εξίσου σημαντικό είναι πως μαζί μας “μεγάλωσαν” και οι συνεργάτες μας της λιανικής, που πίστεψαν στο όραμα μας. Έχουμε μια ισχυρή ομάδα, και με συστηματική δουλειά και πολύ εστιασμένα φέραμε αυτό το αποτέλεσμα, αναπτύσσοντας τις πωλήσεις και τα μερίδια αγοράς σε όλες τις κατηγορίες που είχαμε στοχεύσει, και μάλιστα με αύξηση της μέσης τιμής λιανικής πώλησης των συσκευών μας. Συμμετέχοντας έτσι και στον τζίρο και την κερδοφορία των συνεργατών μας στην λιανική».
Το πλάνο ανάπτυξης ης εταιρείας για το 2019 είναι εξίσου φιλόδοξο. Όπως δήλωσε ο κ. Μέξας: «Είμαστε σίγουροι ότι η εταιρία δεν έχει δείξει ακόμη την πλήρη δυναμική της στην Ελληνική αγορά και έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή πλάνο στρατηγικής ανάπτυξης για την επόμενη τετραετία. Επιπρόσθετα, το 2019 ξεκίνησε με την ολοκλήρωση συγχώνευσης του ομίλου Candy με την Qingdao Haier, τον κατασκευαστή λευκών συσκευών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως. Γεγονός που από μόνο του μας προσφέρει νέες προοπτικές και δυναμική για την υλοποίηση των σχεδίων μας. Πλέον διαθέτουμε πολύ σημαντικές μάρκες, τεχνολογίες και προϊόντα που μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω την δραστηριότητα και κερδοφορία των συνεργατών μας στην λιανική».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ