– Τα εκθέματα ζωντανεύουν μέσα από 6 εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας – οι επισκέπτες «βλέπουν» τον Samuel Morse να στέλνει μήνυμα μέσω μεταφραστή κώδικα Morse
– Εφαρμογή της λύσης Multi-Access Edge Computing (MEC) της Nokia
Στην πιλοτική εφαρμογή υπηρεσιών Augmented Reality (Επαυξημένης Πραγματικότητας) στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου OTE στην Αθήνα προχώρησε η COSMOTE, αξιοποιώντας τη λύση Multi-Access Edge Computing (MEC) της Nokia. Στόχος της πιλοτικής εφαρμογής είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας Augmented Reality για παροχή αντίστοιχων υπηρεσιών στους πελάτες COSMOTE.
Η COSMOTE σε συνεργασία με την Nokia και το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου OTE δημιούργησε έξι εφαρμογές Augmented Reality για τα εκθέματα του μουσείου. Τοποθετώντας μια έξυπνη συσκευή μπροστά από τα εκθέματα, αυτά ανακατασκευάζονται ψηφιακά και ζωντανεύουν μέσω των εφαρμογών, αναπαριστώντας τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνταν στο παρελθόν. Για παράδειγμα, οι επισκέπτες του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ μπορούν πλέον να δουν τον Samuel Morse να στέλνει ένα μήνυμα μέσω ενός μεταφραστή κώδικα Morse. Η δοκιμαστική εφαρμογή δείχνει τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία Augmented Reality και πώς θα μπορούσε να ενισχύσει την ψηφιακή εμπειρία των επισκεπτών σε οποιοδήποτε μουσείο ή αρχαιολογικό χώρο στην Ελλάδα.
Ο Executive Director Network Planning & Devops Ομίλου OTE, κ. Γιώργος Τσώνης δήλωσε: «Στη νέα ψηφιακή εποχή, οι τεχνολογίες αιχμής διαμορφώνουν το μέλλον και κάνουν τη ζωή μας καλύτερη. Η COSMOTE βρίσκεται πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας και η πιλοτική εφαρμογή με τη Nokia θα συμβάλλει στην απόκτηση τεχνογνωσίας για την παροχή υπηρεσιών Augmented Reality. Μέσα από την τεχνολογία και την καινοτομία δημιουργούμε έναν κόσμο, καλύτερο για όλους».
Η COSMOTE σε συνεργασία με την Nokia ανέπτυξε τη λύση Multi-Access Edge Computing (MEC) μέσω του υφιστάμενου δικτύου COSMOTE στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου OTE. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση, που περιλαμβάνει το σχεδιασμό δικτύου, την ενοποίηση συστημάτων (systems integration), καθώς και την ανάπτυξη εφαρμογών και περιεχομένου από οποιοδήποτε συνεργάτη, που διαθέτει εμπειρία στην ανάπτυξη περιεχομένου Augmented Reality.
Ο Customer Team Head της Nokia Hellas, κ. Κωνσταντίνος Κορωναίος, δήλωσε «Δημιουργήσαμε ένα οικοσύστημα όπου νέες και καινοτόμες υπηρεσίες, όπως αυτές της Επαυξημένης Πραγματικότητας, θα βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, πάνω και πέρα από τις παραδοσιακές υπηρεσίες φωνής και δεδομένων. Είμαστε πεπεισμένοι ότι ο μικρός χρόνος απόκρισης και ο υψηλός βαθμός αλληλεπίδρασης της λύσης μας θα προσφέρουν μια πλούσια τελική εμπειρία χρήσης και θα ανοίξουν νέες ευκαιρίες για την COSMOTE».