Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκε ο «ύμνος στο στυλ και τη μόδα» στο Παρίσι, με τη διοργάνωση 3 παράλληλων διεθνών εκθέσεων και τη συμμετοχή συνολικά 52 Ελλήνων εκθετών σε ένα σύνολο περίπου 4.500.
Οπως επισημαίνει ο Enterprise Greece, οι διοργανώσεις που φιλοξένησε η πρωτεύουσα της μόδας, «Who’s Next» (ένδυση, αξεσσουάρ), «Bijorhca» (κόσμημα) και «maison et objet» (οικιακός εξοπλισμός, μόδα και στυλ), ολοκληρώθηκαν στις 21 και 22 Ιανουαρίου και συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον του παγκόσμιου κοινού που παρακολουθεί και ακολουθεί τις τάσεις της σεζόν. Αναλυτικά στοιχεία επισκεψιμότητας θα ανακοινωθούν προσεχώς από τους αντίστοιχους διοργανωτές.
Οι συμμετέχοντες στις εκθέσεις επισήμαναν την σπουδαιότητα των συγκεκριμένων διοργανώσεων και την ανάγκη της συνεχούς και άρτιας παρουσίας αξιόλογων επιχειρήσεων. Επιπρόσθετα, οι εκθέτες τόνισαν ότι οι σταθερές συνεργασίες αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση οικοδόμησης εταιρικής αξιοπιστίας, που επιφορτίζει με θετικό πρόσημο την εικόνα της χώρας γενικότερα. Επιπλέον, η ταυτόχρονη λειτουργία 2 εκθεσιακών περιπτέρων σε δύο απο τις παραπάνω διοργανώσεις, αποδεικνύουν τη δυναμική και την προοπτική των ελληνικών επιχειρήσεων.
Το Παρίσι αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι συγκεντρώνει με απαράμιλλο στυλ αλλά και επαγγελματισμό, τις νέες τάσεις της μόδας στους τομείς της ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, κοσμήματος και οικιακού εξοπλισμού. Επαγγελματίες επισκέπτες (οι εκθέσεις δεν είναι ανοικτές στον καταναλωτή) συνέρρευσαν από πλέον των 120 χωρών για να προγραμματίσουν τις παραγγελίες. Παρά τις δυσχερείς καιρικές συνθήκες και την κοσμοσυρροή, η διενέργεια των παραγγελιών ολοκληρώθηκε απρόσκοπτα κατά τις ημέρες λειτουργίας των εκθέσεων. Η διαχρονική ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα, αλλά και η παράδοση του Παρισιού στον συγκεκριμένο κλάδο, εμπλούτισαν τις παραστάσεις και την εμπειρία του επαγγελματία επισκέπτη.