ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Επεκτείνεται και άλλο στην Ελλάδα η Hilton – Τα νέα openings & οι περιοχές στο στόχαστρο

Published

on

Isla Brown Corinthia Hotel, designed by Elastic Architects - Φωτό: Pygmalion Karatzas

Επεκτείνεται και άλλο στην Ελλάδα η Hilton με νέα openings αλλά και συγκεκριμένες περιοχές τις οποίες έχει βάλει στο στόχαστρο με στόχο την προσέλκυση νέων ξενοδοχείων τα οποία θα εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της.

Η εταιρεία με τα 7.500 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, που άνοιγε το 2023 ένα ξενοδοχείο σε κάποια περιοχή του κόσμου κάθε εβδομάδα, έχει αποφασίσει στρατηγικά να επενδύσει στην Ελλάδα.

Από το ιστορικό Hilton στην Αθήνα και το πρώτο ξενοδοχείο στη Ρόδο, το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας θα ανέλθει σε 14 ξενοδοχεία τόσο στην ηπειρωτική Ελλάδα όσο και σε δημοφιλείς νησιωτικούς τουριστικούς προορισμούς.

Χθες ανακοινώθηκε και επίσημα η σύμπραξη μέσω franchise με την Brown Hotels και πλέον δύο ξενοδοχεία της τελευταίας εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο του brand Curio Collection by Hilton: το Isla Brown Corinthia στην Κορινθία και το Isla Brown Chania στην Κρήτη.

Παράλληλα, όπως επισημάνθηκε και χθες στην εκδήλωση, στα “σκαριά” βρίσκονται ακόμη δύο νέα ξενοδοχεία στην Αττική.

Όπως είχε ανακοινωθεί και το 2022, το ένα ξενοδοχείο αφορά το ιστορικό Μιστράλ στον Πειραιά, που μέσα από την επένδυση του Ομίλου Δουζόγλου θα μεταμορφωθεί σε Hampton by Hilton Piraeus Mikrolimano. Αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2027.

Το έτερο ξενοδοχειακό πρότζεκτ του Ομίλου Δουζόγλου αφορά το ιστορικό επίσης Πεντελικόν στην Κηφισιά, που θα μετονομαστεί σε Pentelikon Athens, Curio Collection by Hilton. Και αυτό αναμένεται να ξεκινήσει το 2027.

Παράλληλα, προχωρά και η μεταμόρφωση του πρώην Hilton στην Αθήνα σε Conrad όσον αφορά το κομμάτι του ξενοδοχείου. Όσον αφορά το κομμάτι των κατοικιών θα ενταχθούν στα brands Conrad και Waldorf.

Στόχευση για νέα ξενοδοχεία

Όπως δήλωσε ο Επικεφαλής Ανάπτυξης της Hilton για τη Νότια Ευρώπη, Άλαν Μάντιν, η εταιρεία αναζητά ξενοδοχεία προκειμένου να τα εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της.

Κριτήριο θα είναι η ποιότητα αλλά και η τοποθεσία των ξενοδοχείων με καλή προσβασιμότητα.

Όπως αναφέρθηκε, η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη βρίσκονται στο στόχαστρο της Hilton, όπως επίσης και η Κέρκυρα, η Ρόδος, η Κως, και η Μύκονος.

Ειδικά για την Αθήνα, μετά το κλείσιμο του Hilton Athens, η εταιρεία αναζητά νέες ευκαιρίες στην πόλη προκειμένου το brand Hilton να επιστρέψει, όπως αντίστοιχα έγινε και στη Ρώμη (όπου μετά από 10 χρόνια, άνοιξε εκ νέου ξενοδοχείο Hilton).

Advertisement

TRENDING