ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Έρευνα ELTRUN: οι Έλληνες εμπιστεύονται τις διαδικτυακές πλατφόρμες εύρεσης επαγγελματιών για εργασίες στο σπίτι

Published

on

Αυξημένη εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις διαδικτυακές πλατφόρμες εύρεσης επαγγελματιών για εργασίες που αφορούν στο σπίτι καταδεικνύει έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN).

Η έρευνα διεξήχθη τον Αύγουστο 2020 με τη χρήση online ερωτηματολογίου σε άνδρες και γυναίκες, χρήστες του διαδικτύου, προκειμένου να διερευνήσει την επίδραση της καραντίνας στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις διαδικτυακές πλατφόρμες εύρεσης επαγγελματιών για εργασίες που αφορούν στο σπίτι.

Οι επαγγελματίες τεχνικών και οικοδομικών εργασιών για το σπίτι αποτελούν έναν παραδοσιακό κλάδο που τους τελευταίους μήνες εμφανίζει έντονα σημάδια ψηφιοποίησης, ειδικά μετά την περίοδο καραντίνας και την παραμονή του κόσμου στο σπίτι.

Η έρευνα του ELTRUN καταδεικνύει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων στο διαδίκτυο για την εύρεση επαγγελματιών για το σπίτι τους, με 7 στους 10 ερωτηθέντες να δηλώνουν ότι εμπιστεύονται το μέσο για να βρουν επαγγελματία για το σπίτι τους. Ακόμη, συγκριτικά με πέρυσι 1 στους 3 χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο για την εύρεση επαγγελματιών για το σπίτι.

Ως προς τις πηγές εύρεσης επαγγελματιών για το σπίτι, οι καταναλωτές ψάχνουν πρωτίστως σε on line μηχανές αναζήτησης, ενώ ακολουθούν οι εξειδικευμένες πλατφόρμες εύρεσης επαγγελματιών, με την πλατφόρμα Douleutaras.gr να αναδεικνύεται πρώτη επιλογή με σημαντική διαφορά και μετά ακολουθούν οι συστάσεις συγγενών και φίλων.

Ως προς τη χρήση κάποιας πλατφόρμας εύρεσης επαγγελματιών, το 68% απάντησε ότι έκανε χρήση τον τελευταίο χρόνο, με 4 στους 10 να δηλώνουν μεγαλύτερη χρήση μετά την περίοδο καραντίνας.

Αναφορικά με τα πλεονεκτήματα που τους παρέχει μία πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών, στις πρώτες θέσεις αναδείχθηκαν η άμεση ανταπόκριση του επαγγελματία, η σιγουριά ως προς την ποιότητα της εργασίας και η πληθώρα επιλογών. Για να εμπιστευτούν μία πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών, οι καταναλωτές επηρεάζονται κυρίως από τον βαθμό ικανοποιημένων πελατών, την ευκολία στην πλοήγηση, καθώς και τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών.

Advertisement

TRENDING