ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ

Lamda Development: τί δείχνουν τα αποτελέσματα 6μήνου για τα εμπορικά της κέντρα

Published

on

Μπορεί το πρότζεκτ του Ελληνικού να μονοπωλεί το ενδιαφέρον της αγοράς αλλά τα εμπορικά κέντρα της Lamda Development, τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή, αποτελούν την καλύτερη ένδειξη για την εμπορική κίνηση στη χώρα εν μέσω πανδημίας.

Εκτενής αναφορά για αυτά έγινε στη χθεσινή παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Α’ εξαμήνου 2020 της εταιρείας στους αναλυτές.

Σε ερώτηση αναλυτών σχετικά με το πόσο επηρέασε η πανδημία τα εμπορικά κέντρα, η διοίκηση της Lamda σημείωσε επανέλαβε την πρόθεσή της να στηρίξει τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων σε αυτά, ανάλογα με τις συνθήκες που προκύπτουν λόγω της πανδημίας.

Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά ότι «Δεν αλλάζουμε τα συμβόλαια, δεν προχωρούμε σε οριζόντιες μειώσεις, ωστόσο στηρίζουμε τους συνεργάτες μας κατά περίπτωση. Η πληρότητα στα εμπορικά μας κέντρα είναι εξαιρετικά ανθεκτική, στο 98% εξακολουθούμε να έχουμε ζήτηση από νέους χρήστες και υπάρχουν νέα καταστήματα που ανοίγουν με τα ίδια ενοίκια όπως πριν, χωρίς να προβαίνουμε σε μειώσεις λόγω κορωνοϊού. Η πορεία είναι ικανοποιητική εν μέσω πανδημίας- τηρουμένων πάντα των αναλογιών».

Σημειώνεται ότι η εταιρεία κατά τη διάρκεια του lockdown αλλά και μετά ακολούθησε τις νομοθετικές ρυθμίσεις σχετικά με τη μείωση των εμπορικών ενοικίων: κατά 40% για τους μήνες Μάρτιο και Ιούνιο ενώ κατά τους μήνες Απρίλιο και Μάιο κατά 70%.

Για τους καλοκαιρινούς μήνες, Ιούλιο και Αύγουστο, παράλληλα, αντί της νομοθετικά προβλεπόμενης μείωσης 40%, δόθηκε 70% με στόχο την περαιτέρω στήριξη των καταστηματαρχών.

Μια στήριξη η οποία κρίνεται απολύτως απαραίτητη καθώς τα στοιχεία του Α’ εξαμήνου 2020 δείχνουν πτώση της επισκεψιμότητας των 3 μεγάλων εμπορικών κέντρων της Lamda (The Mall Athens, Golden Hall, Mediterranean Cosmos) σχεδόν στο μισό σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Συγκεκριμένα, την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2020, η επισκεψιμότητα σε αυτά τα 3 εμπορικά κέντρα μειώθηκε κατά 47% στο σύνολο ενώ ανά εμπορικό κέντρο η πτώση ήταν μεγαλύτερη στο The Mall Athens (-52%) και μικρότερη στο Golden Hall (-36,3%). Η πτώση επισκεψιμότητας στο Mediterranean Cosmos ήταν ανάμεσα στα παραπάνω νούμερα (-44,6%).

Αντίστοιχα και οι πωλήσεις ακολούθησαν την ίδια τάση. Στο σύνολο μειώθηκαν κατά 43% ενώ η πτώση ήταν μεγαλύτερη και πάλι στο The Mall Athens (-47,6%) και ακολουθούν το Mediterranean Cosmos (-42,7%) και το Golden Hall (-37,2%).

Advertisement

TRENDING