ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
McArthurGlen: Ετοιμάζει επενδύσεις 1δισ.ευρώ σε εμπορικά κέντρα
Published
5 έτη agoon
By
NewsroomΕπενδύσεις 1 δισ. ευρώ ετοιμάζει McArthurGlen που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα με ένα εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα. Οι επενδύσεις αφορούν την επέκταση της εταιρείας.
Το πρόγραμμα επενδύσεων της εταιρείας περιλαμβάνει τέσσερα νέα συγκροτήματα και επτά επεκτάσεις σε κέντρα που είναι προγραμματισμένα να ανοίξουν μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, σε ορισμένες από τις πιο εμπορικές περιοχές και κύριους τουριστικούς προορισμούς σε Ευρώπη και Καναδά.
Η Julia Calabrese, Διευθύνουσα Σύμβουλος του ομίλου McArthurGlen, δήλωσε: «Καθώς οι αγορές μετακινούνται όλο και περισσότερο στο online περιβάλλον, η επιθυμία των καταναλωτών για ολοκληρωμένους προορισμούς shopping είναι πιο ισχυρή από ποτέ. Αυτό αφορά και τους τουρίστες και γι’ αυτό στοχεύουμε στο διπλασιασμό των εσόδων μας από τον τουρισμό μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Εκτός από την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου μας, επενδύουμε και στην εμπειρία εντός των κέντρων μας καθώς και στην τεχνολογία, ώστε να προσελκύσουμε και να ικανοποιήσουμε τους επισκέπτες μας και να καλύψουμε την αυξανόμενη ζήτηση για αγοραστικές εμπειρίες από τις γενιές Y και Z.»
Η έρευνα αγοράς από το συμβουλευτικό όμιλο CACI, που διεξήχθη σε συνεργασία με τον όμιλο McArthurGlen, υπογραμμίζει τη σημασία της ύπαρξης ολοκληρωμένων προορισμών shopping για τους Millennials. Αν και είναι μία ψηφιακή γενιά, οι Millennials αναζητούν εμπειρίες και αυθεντικότητα στον ελεύθερο χρόνο τους. Οι ετήσιες δαπάνες στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου McArthurGlen είναι υψηλότερες ανάμεσα στους νεαρούς αγοραστές και όσοι ανήκουν στις ηλικίες 18-29 ετών επισκέπτονται τουλάχιστον ένα κέντρο McArthurGlen δύο φορές περισσότερο από τα άτομα άνω των 50.
Η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο από την CACI αποκάλυψε την αυξανόμενη ανάπτυξη του Destination Mission shopping, που ορίζεται ως «ένα μεγάλο ταξίδι αγορών που έχει ως κεντρική ιδέα την άνεση και την ευχαρίστηση και επιτυγχάνεται μέσα από την τη μοναδικότητα των προσφορών των καταστημάτων λιανικής». Το 2018, το 21% όλων ταξιδιών που έγιναν στο Ηνωμένο Βασίλειο για αγορές ήταν Destination Missions, σε σύγκριση με το 16% του 2013.
Ενισχύοντας κι άλλο την ποιότητα που προσφέρει, ο όμιλος McArthurGlen καλωσόρισε 50 νέα συνεργαζόμενα brands τους τελευταίους 12 μήνες, συμπεριλαμβανομένων των Billionaire, Chloe, Delpozo και Jimmy Choo. Η προσθήκη αυτή ενισχύει ακόμη περισσότερο το χαρτοφυλάκιο του ομίλου McArthurGlen που περιλαμβάνει τα πιο γνωστά brands παγκοσμίως όπως Armani, Burberry, Calvin Klein, Dolce and Gabanna, Gucci, Hugo Boss, Levi’s, Nike, Prada, Polo Ralph Lauren, Puma, Tod’s, Tommy Hilfiger, Valentino και Versace.
Ο Adrian Nelson, Διευθυντής Leasing and Brand Development του Ομίλου McArthurGlen, δήλωσε: «Καθώς το τοπίο του λιανεμπορίου εξελίσσεται, συνεχίζουμε να παρέχουμε στις συνεργαζόμενες μάρκες μας υψηλά επίπεδα επισκεψιμότητας καθώς και υψηλά επίπεδα πωλήσεων. Ο δείκτης Top 100 Brand Index δείχνει ότι οι πωλήσεις των κορυφαίων συνεργαζόμενων μαρκών του McArthurGlen, σε συγκρίσιμους όρους, έχουν σημειώσει αύξηση κατά μέσο όρο 8,6% ανά έτος μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια, ενισχύοντας το ρόλο μας ως ένα δίκτυο λιανικής με σταθερά υψηλή απόδοση, που παρέχει πραγματική αξία για τις μάρκες που συνεργάζονται με πολλαπλά κανάλια.»
Η στρατηγική του McArthurGlen να ενισχύσει τη γκάμα του στον τομέα της εστίασης (F&B), συνεχίζει να έχει απήχηση στους καταναλωτές και οι πωλήσεις F&B του Ομίλου προβλέπεται να καταγράψουν αύξηση κατά 10% μέχρι το τέλος του 2018. Η ανάλυση της CACI για τη συμπεριφορά των πελατών της McArthurGlen υπογραμμίζει τη θετική απήχηση του F&B, με συνολικές δαπάνες κατά 53% υψηλότερες για όσους συμπεριέλαβαν φαγητό και ποτό στη βόλτα των αγορών τους.
Οι νέες F&B μάρκες που συνεργάστηκαν με το McArthurGlen τους τελευταίους 12 μήνες περιλαμβάνουν τα: Bistrot Milano Centrale, Comptoir Libanais, dean&david, Frites Boutique, Panino Giusto, και Yo! Sushi, ενώ το Sacher Eck, το πολυτελές καφέ του εμβληματικού ξενοδοχείου Sacher Hotel στη Βιέννη, άνοιξε το πρώτο του κατάστημα σε εμπορικό κέντρο στο McArthurGlen Designer Outlet Parndorf στην Αυστρία τον Σεπτέμβριο.
Ο Mike Natas, Διευθυντής Ανάπτυξης του Ομίλου McArthurGlen, δήλωσε: «Η εξασφάλιση 1 δισ. ευρώ για να επενδύσουμε σε νέα κέντρα και επεκτάσεις δείχνει τη δύναμη της εμπιστοσύνης των επενδυτών στον τομέα μας και την αυξημένη ζήτηση από τους καταναλωτές για shopping σε εκπτωτικά εμπορικά κέντρα.»
Τα βασικότερα ανοίγματα που έρχονται:
Το McArthurGlen Designer Outlet Málaga, σε συνεργασία με τη Sonae Sierra, το οποίο θα γίνει το πρώτο εκπτωτικό εμπορικό κέντρο στη νότια Ισπανία όταν εγκαινιαστεί την άνοιξη του 2019 και σηματοδοτεί το ντεμπούτο της McArthurGlen στην ισπανική αγορά. Το έργο ύψους 140 εκατομμυρίων ευρώ βρίσκεται δίπλα στο πετυχημένο εμπορικό κέντρο Plaza Mayor της Sonae Sierra, το εμπορικό κέντρο της πόλης με τις περισσότερες επισκέψεις, και, συγκεκριμένα, πάνω από 10 εκατομμύρια πελάτες το χρόνο. Το κέντρο έχει ήδη κατά 80% πληρότητα.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο όμιλος McArthurGlen κατασκευάζει τρία συγκροτήματα με πάνω από 40.000 τ.μ. νέων χώρων εκπτωτικών εμπορικών κέντρων υψηλής ποιότητας που συνολικά αντιπροσωπεύουν μία επένδυση 335 εκατομμυρίων ευρώ. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι επεκτάσεις σε δύο υπάρχοντα κέντρα, στο Cheshire Oaks κοντά στο Manchester – το πρώτο εκπτωτικό εμπορικό κέντρο στην Ευρώπη – και στο Ashford κοντά στο Λονδίνο, που μαζί προσθέτουν 75 νέα καταστήματα στο χαρτοφυλάκιο του Ηνωμένου Βασιλείου. Το 2020, το έβδομο κέντρο του ομίλου στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο Cannock, κοντά στο Birmingham, θα ανοίξει με τη Φάση Ι προσφέροντας 80 ακόμα καταστήματα.
Στη Γερμανία, ο όμιλος McArthurGlen εξασφάλισε οικοδομική άδεια για ένα designer outlet στο Remscheid. Το νέο κέντρο 27.000 τ.μ. με πάρκινγκ 2.500 θέσεων θα εξυπηρετεί 21 εκατομμύρια πελάτες, όταν ανοίξει το 2021. O όμιλος McArthurGlen θα επενδύσει 165 εκατομμύρια ευρώ στο έργο. Μία τρίτη φάση έχει προγραμματιστεί για το McArthurGlen Designer Outlet Ochtrup, που θα προσθέσει 55 νέα καταστήματα και εστιατόρια.
Στην Ιταλία, ο όμιλος McArthurGlen θα ολοκληρώσει τρεις επεκτάσεις κέντρων, στη La Reggia κοντά στη Νάπολη, στη Noventa κοντά στη Βενετία και στο Castel Romano κοντά στη Ρώμη. Κάθε τοποθεσία είναι ένας καθιερωμένος παγκόσμιος προορισμός ταξιδιού και συνολικά και οι 3 υποδέχονται 50 εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο.
Στη Γαλλία, ο όμιλος McArthurGlen σχεδιάζει το πρώτο και μοναδικό πολυτελές εκπτωτικό εμπορικό κέντρο για το δυτικό Παρίσι, με περισσότερους από 5 εκατομμύρια πελάτες με επισκέψεις 60 λεπτών. Το κέντρο 20.000 τ.μ. στη Νορμανδία θα περιλαμβάνει 110 καταστήματα, 7 εστιατόρια και 1.200 θέσεις πάρκινγκ.
Στον Καναδά, η δεύτερη φάση του McArthurGlen Designer Outlet στο αεροδρόμιο του Vancouver θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2019. Καταγράφοντας ήδη τις υψηλότερες πωλήσεις από κάθε εκπτωτικό εμπορικό κέντρο στον Καναδά, η Φάση ΙΙ θα προσθέσει 7.800 τ.μ. με 35 νέα καταστήματα.
Μην ξεχάσετε
Στo REAL ESTATE SUMMIT 2024 συμμετείχε η ΔΑΝΟΣ, an alliance member of BNP PARIBAS REAL ESTATE
“Στα σκαριά” η δημιουργία Healthcare Park στο Ελληνικό – Ποιοί όμιλοι θα συνεργαστούν με τη Lamda
Προς πώληση επενδυτικό ακίνητο στο Μαρούσι – Δείτε πού βρίσκεται
Ανοίγει το καλοκαίρι το νέο resort της Hilton στην Ιεράπετρα
“Πράσινο φως” για έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στο Ρέθυμνο
Ανοίγει το νέο 5άστερο ξενοδοχείο The Athenaeum στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης
Προκηρύχθηκε από την ΕΤΑΔ διαγωνισμός για γνωστό ακίνητο στο Μαρούσι – Δείτε που βρίσκεται
Προς πώληση κτίριο γραφείων στο Χαλάνδρι – Δείτε πού βρίσκεται
Voria Project: τι περιλαμβάνει η επένδυση 250 εκατ. ευρώ στο Μαρούσι
[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκινά έως τέλος του 2024 η μεγάλη τουριστική επένδυση Voria στο Μαρούσι – Πώς θα μετεγκατασταθεί εκεί το Καζίνο της Πάρνηθας
“Πράσινο φως” για τη νέα μεγάλη οικιστική επένδυση στη Λεωφόρο Ποσειδώνος στο Παλαιό Φάληρο
[ΦΩΤΟ] Δείτε πώς θα “μεταμορφωθεί” το Anatolia College στη Θεσσαλονίκη – Ποιοί κορυφαίοι αρχιτέκτονες θα το σχεδιάσουν
“Στα σκαριά” η νέα οικιστική επένδυση της Zoia στα Εξάρχεια – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί
Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τη μεγάλη τουριστική επένδυση Voria με καζίνο & 5άστερο ξενοδοχείο στο Μαρούσι
Από ξενοδοχείο σε κατοικίες μετατρέπεται ακίνητο στη Βουλιαγμένη
[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκινά έως τέλος του 2024 η μεγάλη τουριστική επένδυση Voria στο Μαρούσι – Πώς θα μετεγκατασταθεί εκεί το Καζίνο της Πάρνηθας
[ΦΩΤΟ] Και εγένετο Apollo Hills – Πώς θα γίνει η mega οικιστική επένδυση 200 εκατ. των Henderson Park – Hines στη Βούλα
Ιστορικό ρεκόρ κερδοφορίας για τα εμπορικά κέντρα της Lamda Malls το 2023 – Προχωρούν τα 2 νέα mall στο Ελληνικό
7 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία βρίσκονται στα σκαριά στη Μήλο
The Ellinikon: πως προχωρούν τα 6 μεγάλα κτιριακά έργα στο Ελληνικό
[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκινά έως τέλος του 2024 η μεγάλη τουριστική επένδυση Voria στο Μαρούσι – Πώς θα μετεγκατασταθεί εκεί το Καζίνο της Πάρνηθας
[VIDEO] Δείτε τον νέο Piraeus Tower από μέσα λίγο πριν την ολοκλήρωση του
Προς ολοκλήρωση η επένδυση μετατροπής του Athens Heart στην Πειραιώς σε “στρατηγείο” της ΑΑΔΕ
[VIDEO] “Σηκώνεται” σιγά σιγά το Riviera Tower στο Ελληνικό
[VIDEO] Προχωρά η εμπορική επένδυση της Ten Brinke στους Αγίους Αναργύρους
[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς προχωρούν τα μεγάλα έργα υποδομών & το Riviera Tower
[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνει η νέα μεγάλη επένδυση “πράσινων”γραφείων στο Δαχτυλίδι στο Μαρούσι
[VIDEO] Προς ολοκλήρωση το νέο “πράσινο” κτίριο γραφείων της PwC στο Μαρούσι – Πώς προχωρά το έργο της Dimand
[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο συγκρότημα κατοικιών Park Rise στη γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό
[VIDEO] The Ellinikon: πώς θα γίνουν τα 7 σύγχρονα κτίρια κατοικιών Pavillion Terraces στο Ελληνικό
TRENDING
-
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago
“Πράσινο φως” για τη νέα μεγάλη οικιστική επένδυση στη Λεωφόρο Ποσειδώνος στο Παλαιό Φάληρο
-
ΚΤΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ3 εβδομάδες ago
[ΦΩΤΟ] Δείτε πώς θα “μεταμορφωθεί” το Anatolia College στη Θεσσαλονίκη – Ποιοί κορυφαίοι αρχιτέκτονες θα το σχεδιάσουν
-
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago
“Στα σκαριά” η νέα οικιστική επένδυση της Zoia στα Εξάρχεια – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago
Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τη μεγάλη τουριστική επένδυση Voria με καζίνο & 5άστερο ξενοδοχείο στο Μαρούσι
-
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago
Από ξενοδοχείο σε κατοικίες μετατρέπεται ακίνητο στη Βουλιαγμένη